Recensie Angela, House of Dreams, Amersfoort 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
352
04/07/21
454
20
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/angela/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zaterdag voor het eerst een bezoek gebracht aan dit huis. Van tevoren een afspraak gemaakt. Had eigenlijk gehoopt dat Anouk er zou zijn, maar die bleek ziek te zijn. Daarom voor de Hindoestaanse Angela gekozen. Bij aankomst ontvangen door de gastvrouw die wat zakelijk en gestrest overkwam. Ze liet me eerst even in de tuin wachten en daarna nog een behoorlijke tijd in een andere kamer. Vervolgens werd ik meegenomen naar een mooie kamer waar Angela vrij snel binnenkwam. Ze kwam naast me zitten, vroeg wat ik wilde, waarna we op het bed hebben plaatsgenomen.

Ik wilde het rustig aandoen, dus heb gekozen om te beginnen met een (tantra)massage zonder olie. Deze was zeer plezierig en bestond grotendeels uit teasen op voor mij lekkere plekjes. Nadat ik me omdraaide op mijn rug/zij zijn we tegen elkaar aan gekropen om te knuffelen, strelen en (tong)zoenen. Ik voelde me goed op mijn gemak bij haar doordat ze heel zachtaardig en vriendelijk was en met haar volle aandacht bij mij.

De tijd ging redelijk snel en op een bepaald ogenblik zaten we klaarblijkelijk aan of over de tijd, waarbij de gastvrouw het nodig vond om op onze deur te bonzen en de naam van Angela te roepen! Eerdere signalen dat de tijd er (bijna) op zat, namelijk het hard opendraaien van de speakers, hadden wij niet als dusdanig geïnterpreteerd. Ik vrees dat Angela nog wel een flinke reprimande heeft gekregen van de gastvrouw omdat het allemaal te lang (denk zo'n 5 minuten) heeft geduurd. Als dit het geval zou zijn zou ik dit niet terecht vinden en bijzonder sneu voor Angela die geen moment echt is gaan haasten, zelfs toen ons wel duidelijk werd dat de tijd erop zat (waarvoor hulde!). Algemene indruk van het huis was vooral door de gastvrouw dus wat minder, maar dit geldt zeker niet voor Angela.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/angela/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tijdje geleden Angela bezocht bij HOD, wat een groot privéhuis is in Amersfoort.
Voelde mij vrij op mijn gemak en je hoeft niet bang zijn dat je snel anderen ziet in deze straat.

Werd ontvangen door de gastvrouw (wel aan de telefoon) en werd naar de wachtruimte begeleid.
Na de financiële afhandeling werd ik opgehaald door Angela en liepen we samen naar de kamer. Laten we zeggen dat ze in ieder geval geen 39 lentes jong meer is, wat op de site beschreven staat.
We trokken allebei onze kleren uit en ik was iets sneller, dus nam al plaats op het bed. Angela was langzamer en toen alles uit was zag ik pas haar enorme borsten!
Die zijn veel groter dan op de foto's en heerlijk vol en zwaar. Dit had ik niet zien aankomen en we besloten dat ze zou beginnen met masseren.
Ik lag op mijn buik en liet Angela mij masseren, wat ze deed als een echte masseuse.
Na 20 minuten kon ik omdraaien en was ik al keihard bij het zien en denken aan die enorme jetsers die boven mij hingen.
Angela complimenteerde me over mijn gereedschap (welke man vindt dat niet fijn?) en deed er snel een condoom omheen en begon met pijpen.
Deeptroaten ging helaas niet en ze ging er snel opzitten. Na cowgirl, wilde ze geen doggy en enkel missionaris. Mocht enkel tegen betaling over haar borsten heen komen, maar dat vond ik teveel van het goede.
Na het eerste HP weer gemaseerd en zat er nog een ronde 2 in, waarin dit proces herhaald werd.
Al met al geen herhalingsgevaar, was vooral onder de indruk van haar voorgevel, maar van grote sexuele spanning was geen sprake. Ook was ze veel bezig met extra's en vond ik vooral het gebrek aan standjes een minpunt.
Ze kan wel uitstekend masseren en voor de liefhebbers Surinaamse volle dames zeker een aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan