Recensie Angelica, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 2278

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1288663-angelica
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren zag ik voor het eerst haar ad op kinky. Vind haar op de foto's super aantrekkelijk dus meteen afspraak gemaakt. Ze is wel de dame van de foto's maar meer een milfje dan een meisje. Doet me qua uiterlijk en verschijning erg aan Luiza denken, ook een topper. Ze spreekt amper Engels - wel verstaat ze haar vak, dus met wat geduld en humor komen we heel ver. Aanvankelijk erg terughoudend maar gedurende onze sessie raakte ze goed los en kon ze er zelf ook wel van genieten. Dacht zelf dat we klaar waren toen ze me vroeg te douchen na het neuken maar kreeg nog een massage en op haar initiatief een tweede ronde (wel binnen de tijd). Prima service dus!

Klein minpuntje: proefde zelf wel even een rokersadem tijdens het zoenen. Had ook het idee dat er een beetje een zweetlucht in de kamer hing dat gemaskeerd werd door parfum. Vind het zelf wel geil. Kleine tip voor wie haar nabij Sloterdijk gaat bezoeken: neem je eigen handdoek mee (maar dat is eigenlijk bij ieder bezoek wel slim).
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze dame langs geweest. Contact vooraf verliep soepel en afspraak was rap gemaakt. Ter plekke kon ik haar appartement dusdanig moeizaam vinden, dat ze me uiteindelijk, parmantig, kwam ophalen. Was meteen gesrust gesteld. Dames in deze categorie - wat ouder - kunnen soms plots véél ouder zijn en duidelijk over de top. Maar bij Angelica is dit absoluut niet het geval. Het is een prachtig meisje, wel iets ouder dan vermeld, maar nog altijd prachtig. Ze is klein en fijn. En lief. Ze praat wel wat Engels, maar deze taal begrijpen is ietsjes minder. Maar ik kwam gelukkig dan ook niet voor een goed gesprek. De seks was uitermate goed. Pijpen kan ze als de beste. Tongzoenen was rustig en met gevoel. Haar zeer frisse en fraaie kutje heb ik langdurig gelikt. Wat ze wel kon waarderen, al vermoed ik dat ze geen orgasme bereikte. Dat moet dan maar de volgende keer. Aan neuken zijn we niet eens toegkomen. Desondanks maakten we het uur met gemak vol. Na afloop nog even rustig babbelen, zo goed en zo kwaad als dat ging. Ze is geen dame voor het ruige werk, schat ik in. Eerder een type waarbij geldt dat wie zoet is, veel lekkers krijgt :)
Ik ga zeker terug.
 
Heb haar ondertussen bezocht wel wat ouder maar lekker. Ze heeft mijn reet uitvoerig en met smaak en plezier langdurig gelikt waardoor mijn pik keihard werd hard genoeg voor anaal. Ze heeft een goede opleiding in anaal gehad begon moeizaam maar eens op gang ging ze voor hard....keihard klaargekomen. Ze ziet me snel weer...goeie slet!
 
@GuntherF

Eerder 30 of... 35?
En dus 160? Das wel lekker hoor!
Wat was je kwijt voor je feestje met haar? Mis de uitgebreide recensie nog, als ik jouw verhaal combineer met die van @Harold999 klinkt het erg goed, alhoewel Haroldd999 al meer kwijt was dan @tkwsnh ?, of vraagt ze nu gewoon meer...
 
dit lijkt een standaard reply berichtje te zijn van haar:

I guarantee you that I will do all to make you happy when you are with me?
My service included massage,oral without protection,French kisses,multiple orgasm,licking ,69, deepthroat? also I have some extras . They are come in mouth/face (50),rimming (50),prostrate massage (50) anal (100)??
30 min 120; 1 hour 170; 2 hours 300; 3 hours 450

Dan ben je dus 170+50(cim)+100(anaal) = 320 euro verder voor een UURTJE
 
dit lijkt een standaard reply berichtje te zijn van haar:

I guarantee you that I will do all to make you happy when you are with me?
My service included massage,oral without protection,French kisses,multiple orgasm,licking ,69, deepthroat? also I have some extras . They are come in mouth/face (50),rimming (50),prostrate massage (50) anal (100)??
30 min 120; 1 hour 170; 2 hours 300; 3 hours 450

Dan ben je dus 170+50(cim)+100(anaal) = 320 euro verder voor een UURTJE
Exact hetzelfde berichtje heb ik eerder gezien. Of van Tina GK of van Alina (die nu inmiddels offline is).
 
@GuntherF

Eerder 30 of... 35?
En dus 160? Das wel lekker hoor!
Wat was je kwijt voor je feestje met haar? Mis de uitgebreide recensie nog, als ik jouw verhaal combineer met die van @Harold999 klinkt het erg goed, alhoewel Haroldd999 al meer kwijt was dan @tkwsnh ?, of vraagt ze nu gewoon meer...
Verschil in prijs komt door verschil in tijd: 45 versus 60 minuten
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan