WHEM Angelica/Udela, Rotterdam (voorheen Amsterdam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt qua naam, ik hou haar ook al lang in de gaten, maar heb het idee dat weer zo'n too beautiful to be true type is zeg maar... maar kijken naar dit alles is geen straf :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
@hellraiser666 betekent dit nou dat ze het is en nog een stapje verder gaat......of dat ze een dame is die op een soort sugar daddy site haar foto's zet die vervolgens door iemand geripped worden waarna er wordt gedaan alsof dat degene is met wie je afspreekt waarna een veel minder mooie latina de deur open doet......
in dit geval blijft het een beetje gissen...of zie ik dat helemaal verkeerd.....want wat is travelgirls voor site...??
 

Iemand ervaring met Udela, bloedmooi slank klein zuid amerikaans vrouwtje
Prachtige videos

Vroeger dacht ik ooit de naam Cataleya gebruikt
Klopt helemaal, ik heb haar 2 jaar geleden bezocht ergens in west toen ze zichzelf inderdaad Cataleya noemde. Dit was voor mij 1 van de slechtste date die ik had ze was heel passief en weinig spraakzaam terwijl ik haar taal volledig spreek. Het enige positieve was dat zij wel degene is van de foto's
 
@hellraiser666 betekent dit nou dat ze het is en nog een stapje verder gaat......of dat ze een dame is die op een soort sugar daddy site haar foto's zet die vervolgens door iemand geripped worden waarna er wordt gedaan alsof dat degene is met wie je afspreekt waarna een veel minder mooie latina de deur open doet......
in dit geval blijft het een beetje gissen...of zie ik dat helemaal verkeerd.....want wat is travelgirls voor site...??
Al die opties zijn mogelijk
 
De recensies op kinky zijn eigenlijk verdacht positief. Misschien heeft ze zich verbeterd, of het geeft aan dat de recensies daar toch niet te vertrouwen zijn
 
heb haar in zwolle bezocht ,afspraak ging eenvoudig , wel ff beeldbellen voor controle .
mooie kleine vrouw , sex was goed ,lichaam van haar is echt zoals op de foto ,, alleen bi 4o minuten begon ze dat over 5 minuten het uur voorbij was ,.
beetje jammer , stond na 45 minuten buiten .
wil wel herhalen ,maar zal dan de tijd zelf conroleren
 
Vandaag geweest zij is de dame van de foto's communiceren ging prima alleen vond ze alles te snel gaan omdat ze zelf klaar moest komen tijdens 69 maar wel allemaal beetje plicht matig alsof iemand op haar kop zit ze genoot zelf want een paar keer was ze op het punt van klaarkomen en moest ik van haar even stoppen lekker geneukt maar ik zal niet snel terug gaan ook omdat de ruimte waar ze ontvangt niet echt charmant is



LET OP!
kussen doet ze niet
PZC doet ze niet
Squirting doet ze niet

voor de prijs niet voor herhaling vatbaar maar ze is echt wel geil dat is de enige reden voor twijfel om toch een 2e kans te geven
 
Laatst bewerkt:
Vandaag geweest zij is de dame van de foto's communiceren ging prima alleen vond ze alles te snel gaan omdat ze zelf klaar moest komen tijdens 69 maar wel allemaal beetje plicht matig alsof iemand op haar kop zit ze genoot zelf want een paar keer was ze op het punt van klaarkomen en moest ik van haar even stoppen lekker geneukt maar ik zal niet snel terug gaan ook omdat de ruimte waar ze ontvangt niet echt charmant is



LET OP!
kussen doet ze niet
PZC doet ze niet
Squirting doet ze niet

voor de prijs niet voor herhaling vatbaar maar ze is echt wel geil dat is de enige reden voor twijfel om toch een 2e kans te geven
ik had dezelfde ervaring , maar blijft wel een lekker geil ding
 
Ben er in Rotterdam geweest. Beetje vreemde dame. Mocht bij binnenkomst geeneens een welkomstzoen op haar wang geven. Niet vriendelijk. Gebruikt volop poppers. Nog nooit meegemaakt. Lekker ding om te zien. Voor mij éénmalig. Oh ja, toen ik op afgesproken tijd voor de deur stond kon ik een uur later terugkomen. 10 minuten daarvoor vroeg ze waar ik bleef. Onderweg schreef ik. Sorry mijn andere klant besloot langer te blijven. Jaja, die kennen we.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan