Recensie Angelika, Den Haag, Doubletstraat 75 k1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befaap

Stamgast
Forumpionier
514
05/07/21
505
27
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Nadat ik op zaterdagmiddag niks van mijn gading kon vinden (ik was op zoek naar iets nieuws), liep ik rond 19 uur nog een rondje. De bezetting was matig, maar op 75k1 spotte ik de Hongaarse Angelika. De dame had ik jaren geleden eens bezocht. Een tikkie ordinair koppie, nauwelijks opgemaakt. Zonder over de prijs te praten naar binnen. Grappig dat ze mij ook herkende en dat liet weten door een opmerking over mijn priveleven. Het ijs was gebroken en het spel begon. Mooie borsten, cup b. Na het nodige lik- en streelwerk ging het condoom erom. Het pijpen was wat ruw, maar Angelika was goed te sturen. De sex was gemiddeld, maar de klik was er. Herhalingsgevaar: aanwezig.

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af of dit angelica was van heel wat jaren terug. Ik vermoed dat dit niet het geval is aangezien dat een latina dame was (peru als ik het me goed herinner). Mocht daar wat info over zijn hoor ik t graag

Heet deze dame niet Angela ipv Angelika. Laatste keer dat ik contact had met de echte Angelika was in 2023. Ze vertelde mij ze was haar opleiding aan het afronden.

Dame stelde zich bij mij nu voor met de naam Angelika😁En omdat ze Hongaarse is, lijkt mij een verwarring met de latina Angelica niet voor de hand liggend. Ben benieuwd hoe Angelika zich bij andere wandelaars noemt.

Terug
Bovenaan Onderaan