Recensie Angelina, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pelsim

Wandelaar
37
23/01/23
56
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7659457-angelina
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Loop net naar buiten na een afspraak met Angelina. Contact loopt bijna zeker via een booker. Afspraak wel snel gemaakt en duidelijke instructies ontvangen voor het betreden van het complex. Eenmaal op de juiste verdieping aangekomen deed Angelina de deur open met gelijk een kus op de mond. De foto's kloppen en het is naar mijn mening een behoorlijk mooie verschijning! Haar Engels is zwaar belabberd en spreekt Russisch en wat nodige Duitse krachttermen. We hebben best gelachen.

Ze liet me eerst douchen en daarna kreeg ik een massage. Niks bijzonders maar wel goed om even haar schoonheid in te laten dalen en tot rust te komen. Als je geen actie onderneemt zou ze je zo rustig een uur lang masseren. Dus omgedraaid waarop ze haar jurkje uittrok en er twee mooi gevormde borsten (siliconen) tevoorschijn kwamen. Mocht alleen niet op de tepels bijten maar verder kon alles wel. Ze ging over op pijpen MC. Dat was niet de afspraak maar toen we dat duidelijk hadden mocht ik het condoom afdoen en kreeg ik een Bj die geleidelijk aan steeds beter werd. Veel spuug op aanwijzing maar echt diep wilde ze niet aan.

Daarna haar kutje lekker mogen likken en haar mooi laten klaarkomen waarna we in missio flink te keer gingen. Tongen doet ze wel maar niet overtuigend. Eerste half uurtje zat er inmiddels en mevrouw vroeg cum in my pussy, dus maar aan toegegeven. Even snel douchen. Daarna nog massage maar volgens mij had ze nul intentie meer in ronde twee. Ze was druk met haar make-up fixen en de taal barrière begon echt tegen te werken. Bijna 60 minuten later moest ik mij aankleden en oprotten.

Conclusie. Het is een bloedmooie vrouw van iets ouder dan 30 en 1.77 lang zoals ze aangaf. Jonger had ik ook nog wel geloofd maar bleek dus niet het geval. Is het 250 waard? Kwa looks zeker maar het afwerken na de eerste keer klaarkomen zegt mij van niet.

Roker = vape
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan