Recensie Angelina, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
341
15/09/22
138
43
Intiem
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2636667-angelina
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Na een aantal pogingen bij een aantal dames die helaas bezet waren stuitte ik op de advertentie van Angelina die wel op mijn gewenste tijdstip kon ontvangen.
Ontvangen deed ze dus in een hotel in Oost. Aangekomen in hotel bleek de liften stuk te zijn dus moest via de nooduitgang trappenlopen naar de derde verdieping.
Daar kom je dus bij tussendeuren waar een pas voor nodig is, dus moest ik opgehaald worden.
Ze verscheen paar minuten later en liepen dus samen naar de kamer.
Nadat ik mij uitkleedde vroeg ze of ik eventueel intiem z.c. wou voor 50 euro`s extra, ik gaf aab daar geen interesse in te hebben.
Mw hield haar bovenkleding aan ging naast me zitten op bed en begon te trekken om jongeheer stijf te krijgen.
Ik vroeg haar om te pijpen maar ook dat was 50 euro extra......ik dacht je kan me wat, typische zigeunertrekjes.....elk handeling was dus extra, ze liet zelfs niet doe haar doos aan te raken.
Na moeizaam omhoog krijgen ging de condoom er om heen en was het penetreren tot je klaarkomt, viel niet mee met de putlucht die van onder kwam.
Na de boel met babydoekjes schoon te maken ben ik weer vertrokken om snel thuis een douche te nemen.
Heren wegblijven hier.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan