Recensie Angelina & Engel, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Howie

Wandelaar
34
02/11/23
42
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3632119-angelina-&-engel
Totale kosten (in euro)
440
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Communicatie met booker ging soepel.
Woonruimte was ok. Tussen Leidsche plein en Amstel. Douchegelegenheid aanwezig. Kingsize bed.

Ontvangst was warm. Dames waren vrolijk en maakte grapjes zoals dat ik door hun verkracht ga worden.

Na financiele afhandeling bouwde ze de spanning op. Er was korte lesbische show. Ze streelden elkaar en zoende elkaars tepels. Daarna werd ik geweldig verwend. Ik kwam handen tekort.
Het was erg gezellig. Tijdens de daad kennis gemaakt en gekletst over van alles. In Engels.

De blonde was van de foto. Brunette was op het laatst verwisseld. De vervanger zag er ook mooi uit.
Blond meisje: slank. Cup: grote B/kleine C. Fake
Brunette: slank normaal postuur. Cup: kleine B, naturel.

Extra:
Pzc: 50 per dame
Tz: 50 per dame
Cif: 100 per dame (anders dan bookertarief)
 
Communicatie met booker ging soepel.
Woonruimte is ok. Tussen Leidsche plein en Amstel. Douchegelegenheid aanwezig. Kingsize bed.

Ontvangst was warm. Dames waren vrolijk en maakte grapjes zoals dat ik door hun verkracht gaat worden.

Na financiele afhandeling bouwde ze de spanning op. Er was korte lesbische show. Ze strelen elkaar en zoende elkaars tepels. Daarna werd ik geweldig verwend. Ik kom handen tekort.
Het was erg gezellig. Tijdens de daad kennis gemaakt en gekletst over van alles. In Engels.

De blonde was van de foto. Brunette was op het laatst verwisseld. De vervanger zag er ook mooi uit.
Blond meisje: slank. Cup grote B/kleine C. Fake
Brunet: slank normaal postuur. Cup kleine B, naturel.

Extra:
Pzc: 50 per dame
Tz: 50 per dame
Cif: 100 per dame (anders dan bookertarief)
Hoe veel was je in totaal kwijt?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3632119-angelina-&-engel
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Angelina & Engel onlangs bezocht, was op zoek naar een trio date. Extra betaald voor PZC 100 euro voor beide dames.

Het zijn de dames van de foto's mooi dames om te zien en lekker op elkaar ingespeeld. Afspraken via de app ging vlot en vrij snel op locatie terecht. Vooraf en achteraf douchen was mogelijk.

Wat betreft de date ze ontvingen mij in mooie sexy lingerie set. Na financiële afhandeling kon het feest beginnen lekker zoenen en tz met de dames en tussendoor ging Engel mij pzc waarna Angelina op bed met ze tweeën mij lekker hebben gepijpt wisselend. Nadat ik goed op sterkte was heb ik ze beide doggy geneukt en eerste rondje ook zo afgemaakt (Engel). Na een korte pauze begon Angelina mij lekker te pijpen en heb ik Engel goed zitten beffen daarna 69 met Angelina en beide dames missio geneukt en lekker klaargekomen (Angelina).

Samengevat, als ik weer in de beurt ben dan zal ik deze dames zeker nogmaals bezoeken (je kan ze ook individueel bezoeken).
 
Laatst bewerkt:
Bijdr dames geven Dubbel D aan. Jij geeft aan C...Detail, maar sowieso zo fake als wat, of niet? Even als lippen? Beide?
Puur ter mijner informatie.

En pzc is dus 50 extra per dame, right.

Kan niet zo goed inschatten welke dame ik nou lekker(der) vind, Angelina of Engel 🤣🙈
 
De Engel was aanwezig tijdens mijn bezoekje, maar Angelina was toch een andere dame, zoals in de eerste review beschreven.
Verder prima, het engeltje zou ik zeker nog een keer individueel willen bezoeken.aaaaaenKnipsel.PNG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan