Recensie Angelina/Mariana, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack217

Vaste klant
196
25/10/21
108
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2670633-mariana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
bij ´wie heeft ervaring met´ kwam ze al even naar voren, deze Braziliaanse gymbody. Haar foto´s spraken mij wel aan. Dus de stoute schoenen aangetrokken en naar een hotelletje bij de Amstel getogen. Een nieuwe plek voor mij, dus wel weer even spannend. Ik had eerst niet door hoe de lift werkte.
Maar eenmaal bij de kamer deed de mevrouw van de foto´s open. ze spreekt weinig Engels en werkt met een booker, maar de vertaal app deed een hoop goed en tussen de rondes door was het wel gezellig. Ze heeft echt een heel fit lichaam, alleen haar borsten zijn niet zo mooi gedaan door de plastieker, ze vertelde dat het eerste paar werd afgestoten.
Ze pijpt lekker en rustig, neemt uitgebreid de tijd,( helaas geen aandacht voor de ballen) kon mijn befkunsten (rimmen vond ze ook lekker) echt waarderen (zei ze) en neuken was ook lekker in verschillende standjes. Wat opvallend was dat ik het hele uur mocht door neuken. De wekker ging pas op de afgesproken tijd en niet een kwartier eerder om te gaan douchen of zo. Ik vond het wel een aanrader, ze zou maar kort in Amsterdam zijn. Als ze nou ook nog vol zou tongen zou ik het vijf sterren geven, maar in het begin was het een beetje ontwijkend, later werd ze daarin ook wat geiler.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2670633-mariana#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Volgens mij heb ik haar in hetzelfde hotel bezocht, gezien ik de lift niet meteen begreep: je moet bij de panel op begane grond de verdieping inkloppen.

Dame is exact van de foto's, spreekt geen Engels maar kan wel communiceren via vertaalapp. Ik vond haar wel aardig, ook erg mooi. Ze was in de downtime wel veel met haar mobiel bezig, dat vond ik wel jammer - ik denk het gevolg van geen praatje kunnen maken. Voor de rest ok!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2670633-mariana#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke meid, kan goed pijpen. Ze was me veel aan het zoenen. Soms ook met tong. Seks in verschillende standjes was allemaal goed. Geen geklaag. Geen kind en nog een lekker strak kutje.

Ze klaagde alleen dat de zaken niet heel goed gaan en zoekt nog een betaalbare werkplek.

Lieve DVP.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laten we dan zorgen dat ze wat meer werk krijgt. Ze blijft nog 3 maanden in Amsterdam.

Ik had een fantastische date bij mijn lieveling gepland, maar om een aantal redenen, hadden we besloten die date nog even uit te stellen. Met opeens tijd voor een date en het geld toch al op zak, kwam ik bij Mariana uit.

Om te beginnen de minpunten:
- helaas moeilijk communiceren, tenzij Portugees je ding is;
- haar borsten zijn wel mooi van vorm, maar té hard / onecht;
- haar prijs; ik was 300 kwijt voor een uur (+50 voor pzc en +50 voor rimmen). Dat 1e was een verrassing 🥶, het rimmen was afgesproken.

{postscript: ze heeft beloofd de volgende keer niks extra's te rekenen voor pzc. Maar mij niet duidelijk of dat voor iedereen geldt of alleen voor bestaande customers.}


Maar voor de rest, alleen maar lof. Een mooie, lieve dame. Rustig, maar goede inzet. Ik bouwde het rustig op en ze deed lekker mee!

Een uitgebreid voorspel, dat begon met een (lap) dance, met veel contact, strelen, kussen en verleiden. Ze heeft een heerlijk figuur en een zijdezachte huid. Een mooi gezicht, mooi haar en een fantastische kont. Je moet haar wel een beetje verleiden en warm maken maar ja, dat is het leuke van het spel, niet? Als dat lukt is het resultaat er ook naar! Ze zoent heerlijk en met overgave, laat zich beffen en rimmen, en raakt lekker in de 'mood'.

Op een gegeven moment vindt ze dat het mijn beurt is en begint ze me zeer lekker te pijpen, goed afwisselend en de ballen meenemend. Ik haalde haar hand af en toe even weg en mocht haar hoofd (gently) vasthouden. Ze ging over naar een heerlijke en uitgebreide rimbeurt; god wat vind ik dat lekker 😋
Ik draaide haar om en begon aan een heerlijke facefuck combi 69. Eerst hield ze haar hand er nog bij, maar toen ze me vertrouwde dat ik niks ruigs deed mocht ik heerlijk me gang gaan, facefuck afgewisseld met m'n ballen in haar mond. Man, wat lekker!

We waren al wel over de helft. Het was tijd een voor een goeie neukbeurt. Het forum 'lang volhouden' indachtig, had ik me voorgenomen niet te vroeg klaar te komen, een 2e keer zit er bij mij vaak niet in, dan maar beter 'het betere edgen' en vlak voor tijd glorieus klaarkomen.
Eerst in missio, ze kreunde overtuigend, daarna zijwaarts. Vervolgens in doggy, ze verzocht me niet te diep te gaan, dus probeerde ik net binnen haar grenzen te blijven en lange halen te maken, wat ze erg lekker vond. Met mij vinger stimuleerde ik haar anus, wat ze kon waarderen.
We wisselden naar cowgirl wat ze echt lekker deed en vervolgens naar missio, ze verwittigde me dat ik nog een minuut of 10 had en dus ging ik iets intensiveren om een heerlijke climax te beleven. Ze kwam nog even op mijn schouder liggen terwijl ik het bonzen van mijn hart liet voelen. Dat was een echt GFE momentje … (zwijmel)

Al met al een heerlijke dame voor een fantastische date. Lekker ongecompliceerd allround neuken, maar zonder een 'afwerkgevoel'.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2670633-mariana#overview
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tja het is een rustige lieve dame. Mooi gebruinde huid, heerlijk zacht. Het is zeker de dame van de foto's .Foto 8 geeft een aardige weergave van de vorm. Haar billen zijn vol. Vooral haar ogen vond ik prachtig. Tot zo ver de lofzang... Haar Engels is zeer beroerd dus komen tot enige conversatie kan je echt vergeten, tenzij je Portugees machtig bent.
Ik vroeg beleefd of ik haar poesje mocht sabbelen. De telefoon werd er snel bij bij gepakt en bij mijn mond gehouden. Ik herhaalde de vraag, en via de wonderlijke techniek van het grote boze internet kwam de Cloud software snel tot een antwoord. Groen licht ! Na enige tijd gulzig sabbelen doggy style afgerond. Hierna kreeg de smartphone haar snel in de macht en bestond ik niet meer......(een veel voorkomend fenomeen).
Lekker gedoucht en een afscheidskusje gegeven. Hmmm herhaling ? Ik weet het niet....
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2670633-mariana#overview
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame bezocht. Heeft een leuk gezichtje, gebruinde huid inderdaad en vooral vriendelijke uitstraling.

Moeilijk mee te communiceren vanwege gebrek aan Engels. Vertaal app deed het meeste werk.

Zowel borsten als billen beide flink vergroot. Mocht niet stevig aan de billen zitten. Er mocht tijdens het likken ook geen vingertje naar binnen.

Al met al wel goed, maar geen herhaling voor mij.
 
She changed her name and added pictures. It's her, but quite flattering, I'd say. She is definitely pretty, though.

As kissing is your thing, @marakuhu it's a bit of a risk. If you take your time with her and build up and seduce, she is very lekker and kissing is real nice. Everything is real nice.
But don't expect a hurricane from minute 1. Not intense tongue wrestling. That's not my experience at least and that's what others seem to have experienced.

My 2cts
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2670633-mariana#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Makkelijk af te spreken, bij aankomst videocall. Vriendelijke dame maar echt zeer slechte beheersing van de Engelse taal.
Prima voorspel (PZC, rimmen +50€). Naarmate je langer bezig bent klaart ze een beetje op en is TZ geen probleem.
Goede seks, wel vloog even het rubbertje er af voor een paar tellen, dat was dermate kort dat het geen naam mag hebben.
Mocht wel over haar gezicht komen doch niet boven de neus - goed mikken dus.

Al met al prima, maar gezien er geen normaal gesprek mee te voeren was blijft het hierbij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan