Recensie Angelique, Breda 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Enjoys

Newbie
3
08/03/23
1
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/heeeerlijke-full-body-to-body-massage_6755716
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Angelique geweest. Er was wat paniek of ik wel zou komen. Bij binnenkomst (netjes op tijd) volgde meteen ontspanning. Schone kamer, mooie sfeer en een lieve dame die mij in de ogen kijkt en contact maakt. Ze had ook goed geluisterd naar mijn kledingwens :)

Ik snap andere recessies wel, maar ik ga voor GFE. En spreek mijn wens ook uit: ik kom 1,5 uur voor de ontspanning met een heerlijk eind, dus zoek rust en aandacht voor lekkere plekjes.

We hebben heerlijk gespeeld en ik heb genoten van haar massage. Ze maakt echt contact met haar hele lichaam, slaat nix over en speelt uitdagend met mijn hoogtepunt. Daarna met tintelend lijf nakletsen. Ze neemt de tijd.

Afsluitend lief samen douchen en afdrogen. Opgewekt weer naar buiten. Dank Angelique.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op Hookers had ze wisselende recensies. Ligt er maar aan hoe je het beleefd.
Ben er jaren terug geweest en heb me best wel vermaakt. Deed toen ook meer dan ze nu aanbiedt.
 
Ben er voor corona ook geregeld geweest, altijd geile sex gehad met haar, en als je een klik hebt met haar dan kon er veel. Maar dan op eens blokkeert ze je op whatsapp en krijg je geen contact meer met haar. Als je belt pakt ze ook niet meer op, waarom niet? Geen idee.
Tetterde wel redelijk veel en soms ook wel bizarre verhalen. Beetje een maf vrouwtje maar je kon er ook wel mee lachen.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/heeeerlijke-full-body-to-body-massage_6755716
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben onlangs bij Angelique geweest. Ik las al jarenlang de verhalen op Hookers en Girlsreview die erg wisselend waren.

Mede daarom wilde ik het zelf ervaren. Bij binnenkomst werd ik eerst niet blij omdat de foto's van 15+ jaar geleden zijn of niet van haar. Ze is denk ik 50+. Haar borsten zijn enorm, maar ook op leeftijd. Niettemin kan ze goed Russisch mee geven.

Wat ik positief vond was de vriendelijke ontvangst. Douche is klaar, je kunt de tijd nemen, je krijgt wat te drinken. Ze staat bekend om 'praat graag' en dat doet ze ook. Maar door voornamelijk vriendelijk te knikken en weinig terug te zeggen blijft het acceptabel.

De massage was zeker niet slecht, ogen dicht en relaxen. Ook body to body toegepast. Daarna omdraaien en gaat ze met de voorkant aan de slag. Masseren en met je lul aan de slag. Dit was erg verdienstelijk. Een hele penis massage en als je vraagt om meer je ballen bij te voegen, perineum etc. dan doet ze dat graag. Als je laat merken dat je geniet dan wordt ze helemaal blij. Pijpen kon en mocht ook. Dit was weinig bijzonder maar kon er prima bij. Al met al was ik tevreden met de penis massage en gebied er omheen, erg geil.

Kortom, vriendelijk praat graag, uiterlijk 50+, glorie is er wel van af, prima massage. Prijs kwaliteit daarom zeer acceptabel.
 
onlangs nog eens bij haar langs geweest, ze kwam net uit de sportschool en had een lekker strak kontje. zoals al eerder aangegeven heeft ze heerlijke grote borsten waar mijn ogen continue naar toe worden getrokken. kortom ik vind haar een aantrekkelijke ondeugende vrouw bij wie ik graag op bezoek ga voor een lekkere massage. ze kletst volgens sommigen veel maar als je dat storend vindt dan kun je dat ook gewoon tegen haar zeggen. ik vind het wel prettig. na de massage nog even samen douchen, nog even kletsen wat drinken en voldaan naar huis. tot binnenkort Angelique ;)
 
In voorgaande recensies wordt vermeld dat Angelique in werkelijkheid een voller figuur heeft dan de advertentiefoto's doen vermoeden. Dus er is dus min of meer sprake van bedrog om klanten te lokken. Komt het figuur van Angelique door het sporten weer enigszins in de buurt van het figuur op de advertentiefoto's? Of komt men nog steeds bedrogen uit?
 
Ik vond de foto's op de advertentie niet misleidend. Precies het lichaam wat ze toen had. Heerlijk.
Als ze ondertussen veel in de sportschool is geweest en een strakker en minder vol lichaam heeft? So what.
Ik vind het kwalijker dat ze 20 kilo zwaarder of meer liegen.
Maar waarschijnlijk off topic
 
Ik ben onlangs ook langsgegaan en kan alles beamen dat hier gezegd wordt. Ze praat voluit, en als je eenmaal op dezelfde golflengte zit kan het een leuke ontmoeting zijn. Ze is iig erg enthousiast en probeert het naar je zin te maken.

Wel 1 ding dat me opviel... tijdens ons WA contact zei ze dat ik rustig aan kon doen, want ze had geen haast. Toen ik vanaf de auto naar haar huis liep en 1 minuut later dan afgesproken was, kreeg ik een appje dat ik vast niet meer zou komen en de afspraak verviel. Ik belde gelijk op en legde uit dat ik er bijna was. Daarna veranderde de sfeer gelijk en was ze erg vriendelijk. Volgens mij kan het wel een beetje heen/weer gaan met haar stemming.
 
Hey hallo, ook ik ben gisteren bij Angelique langs geweest.
Ik heb met prima vermaakt de 45 min. Prijs / kwaliteit wat mij betreft uitstekend.
Ze heeft een beetje een apart stemmetje, maar verder een heerlijke vrouw met enorm grote borsten. Massage heerlijk, vriendelijk, relaxed en genoten. Herhaling vrij groot.
 
Ik ben er jaren geleden wel een keer of 10 geweest denk ik totaal, maar op een gegeven moment blokkeert ze je toch ineens uit het niets..... Ik kon het altijd goed met haar vinden, maar ze heeft lijkt het wel last van stemmingswisselingen
 
Terug
Bovenaan Onderaan