WHEM Angelique - Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand heeft ervaring met deze dame uit Tilburg?

Jazeker een hele leuke spontane vrouw waar ik jaren geleden zeer regelmatig op bezoek kwam. Zeker een keer doen!
Mijn contact met haar is verwaterd, maar dat ligt zeker niet aan haar!
Misschien moet ik ook maar eens kijken of een reünie mogelijk is 😉
 
Angelique is echt een topwijf! Al vaak geweest bij haar. Ben zelf ook niet van de rubbers bij pijpen, maar bij haar maak ik een uitzondering!!!


Van wat ik begrijp heeft ze nieuwe borsten😉
 
Jeetje, Angelique was een van mijn eerste ervaringen en groeide al vrij rap uit tot een vast bezoekadres! Altijd heerlijke momenten beleefd daar. Ook bij mij is het contact wat verwaterd, maar moet het mss toch weer eens oppakken, want als ik zo eens terugdenk was het toch wel een toppertje!
 
Jeetje, Angelique was een van mijn eerste ervaringen en groeide al vrij rap uit tot een vast bezoekadres! Altijd heerlijke momenten beleefd daar. Ook bij mij is het contact wat verwaterd, maar moet het mss toch weer eens oppakken, want als ik zo eens terugdenk was het toch wel een toppertje!
Ik twijfel al een tijdje over een reünie. Het enige dat me nog afschrikt is de forse prijs die ze tegenwoordig hanteert.....
 
Ik twijfel al een tijdje over een reünie. Het enige dat me nog afschrikt is de forse prijs die ze tegenwoordig hanteert.....
Prcs, en dan ook nog met pijpen, als de prijs pzc was ik er al eens een keer binnen gelopen, maar nu gaat het um niet meer worden, is haar eigen keuze, en er zal genoeg aanloop zijn om het niet te doen.
 
Ik heb ze verschillende keren bezocht in omgeving Nijmegen. Waren memorabele dates. Leuke dame die haar vak verstaat. Wel wil ik opmerken dat ze minstens 50 zal zijn met alles wat daar bij hoort. Maar haar inzet en ervaring waren in mijn beleving top en maakte de ervaring erg goed.
 
Ik heb ze verschillende keren bezocht in omgeving Nijmegen. Waren memorabele dates. Leuke dame die haar vak verstaat. Wel wil ik opmerken dat ze minstens 50 zal zijn met alles wat daar bij hoort. Maar haar inzet en ervaring waren in mijn beleving top en maakte de ervaring erg goed.
Minstens 50? Zijn de foto's dan ook zo gedateerd?
 
Ik ben er al lang niet meer geweest ( en gaat er Hgstws niet meer van komen)
Ik heb enkele bijzondere dates gehad met haar. Dame is " matured " om het maar zo te zeggen. Verwacht geen strakke jonge dame. Inzet en skills waren naar mijn zeer goed. Foto's geven idd een mooier beeld dan de werkelijkheid, maar vlgs zijn ze wel van haar
 
Terug
Bovenaan Onderaan