Recensie Angels From Hell 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TimC

Wandelaar
74
31/08/21
68
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Biseks
  4. Fisting
  5. Klaarkomen in mond
  6. Klaarkomen op gezicht
  7. Klaarkomen op lichaam
  8. Penismassage
  9. Pijpen deepthroat
  10. Pijpen zonder condoom
  11. Speciale kleding verzoek
  12. Squirting
  13. Tussen borsten (russisch)
  14. Vingeren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo Wandelaars,

Gisteren ben ik uit gewoonte mee gaan aanschuiven voor een geweldig feestje @Buddha... Angels From Hell.
Bij aanvang zag ik al menige dames in wel super sexy lingerie zoals het thema aankondigde. Zodra omgekleed al snel dag zeggen tegen mijn favoriete dames , wat keuvelen, praatjes maken, aperitief, hapje eten en naar goede gewoonte brak de hell los rond 20h45. Een heerlijke drukte de spanning bleef maar stijgen naar mate de avond vorderde en er telkens meer en meer volk binnen kwam... lekker volk, mooie dames, actieve dames. Ik moet wel zeggen na vele feestjes en die ook wel telkens anders zijn, was dit toch wel een voltreffer. Mijn favorietjes dan maar snel opzoeken zoals Bo en Kimmy en wat de verrassing bleek was ook Jessy terug. Zakje lekker kunnen ledigen. Na enige inspanning weer wat keuvelen en aanschuiven in de keuken voor een geweldige opkikker.

De organisatie had weer eens zijn best gedaan om ons mondje te bevredigen met een overheerlijk buffet, verse hamburgers, frietje,.... mmm dat maakt mijn avond wel kompleet. Heerlijke geile sex, sexy food meer moet dat niet zijn. Wanneer ik aan mijn 2de ronde begon waren ook alle kamers weer open om de drukte te verspreiden wat goed gezien is van de organisatie. Stevig trekken aan mijn lid, langzaam opbouwen en dan weer een knal shot. Deze keer heb ik de lekker Bo een lading gegeven over haar lekkere borsten, mmm zalig. Toch weer even recupereren want we worden er niet jonger op. Na mijn shot wat kunnen teasen met een wel heel lekker zwartje... lekker lichaam met piercings waar ik ook al helemaal zot van kom. Hoe later het werd hoe geiler het volk. Wat me ook opviel was de heerlijke vibe, waar de Dj voor iets tussen zat. Ik kan nog wel even doorgaan, maar om even kort af te sluiten... het was weer een geweldig feestje.

Angels, Team Buddha, Koen, alweer bedankt om mijn weekend goed in te zetten en een glimlach op ieders gezicht te toveren. Jullie zijn echt TOP.

Tot de volgende
 
Ik was er ook, maar mijn beleving was werkelijk totaal anders; bij aanvang zag ik een handjevol dames, waarvan tenminste 1 TS. Is prima, als je er van houd en op de hoogte bent. Gelukkig kon er geen misverstand over bestaan. De "luxe lingerie" is een ruim begrip. Bloemen jurkjes horen hier kennelijk ook bij. Naar mate de avond vorderde druppelde er ook meer- en meer actieve dames binnen. Tegelijkertijd schoot de gemiddelde leeftijd ook omhoog. Ik heb mij zeer zeker vermaakt, maar het herhalingsgevaar is nul.
Hamburgertjes, frietjes helemaal prima. Maar daar kom ik niet voor. Aan het "zwartje" (quote) heb ik me maar niet gewaagd. Daar zaten net wat te veel bezitterige, claimerige betonneukers. Buddha is oprecht een prima club, netjes en een gastvrije omgeving, maar de Angels from Hell (WhatsApp in a name) voor mij niet meer.
 
Ik ben gisteren ook naar Angels from Hell geweest. Iets na 8u toegekomen en er was al wat volk aanwezig. verschillende dames waren al uitgedost in lingerie - de een al pikanter dan de andere. Na wat keuvelen kwam het feestje echt op gang toen de dames zich op de twee bedden installeerden (voor sommige mannen het teken om "ten aanval te trekken"). Ik heb eerst wat de kat uit de boom gekeken alvorens ik me in het gewriemel gooide. Ik werd al vlug heerlijk deepthroat gepijpt door een dame die letterlijk en figuurlijk met kop en schouders boven iedereen uitstak terwijl een andere jongeman haar driftig anaal neukte. Na die verwenbeurt heb ik haar ook staand in haar kontje genomen op de rand van het bed. Ik moet toegeven dat deze wel tot één van mijn favorieten behoorde deze avond. Samen met nog 3 anderen heren heb ik het meest met haar "gespeeld"...heerlijk sensueel tongzoenen, elkaar oraal bevredigen, haar beide gaatjes genomen - hard of zacht...niets was haar teveel! Andere leuke momenten was met een elegante en héél mooie blondine met opgestoken haar(een klassevrouw vind ik persoonlijk) die leuke dingen deed met haar mondje en bij wie ik lekker ben klaargekomen toen ik haar doggy nam met zicht op haar zalig kontje.
Heb tijdens mijn pauzes ook wat rondgelopen en echt overal was er actie (zelfs als volbloed voyeur kom je hier aan je trekken). Bij sommige dames niet geraakt omdat het op dat moment net iets te druk was en er mannen waren die net iets te lang een vrouw voor zich hielden.
 
Ook ik was aanwezig met mijn gelegenheidsvriendin.
Ik had helaas verkeerd gekozen met haar mee naar daar te nemen. Ze houd wel van een mannetje extra, maar niet van een overrompeling extra. Als als vrouw aan iets begint in de discotheek staan er dadelijk 5 of 6 mannen rond met hun ding te zwaaien.
Na een uurtje gaan de achter ruimtes ook open en dan word het wat rustigere en minder een overrompeling, maar het kwaad was geschied. Ze had geen zin meer. Ook in de achter ruimtes stonden er verschillenden al met hun ding te zwaaien zonder dat ze op dat moment al kans hadden op actie.
Alle ruimtes wat verkend en uiteindelijk in de eerste ruimte toch op het bed gaan liggen waar naast ons een ander koppel met een man of 4 bezig was.
Zij en ik met 1 extra man. Die dan (volgens haar bewoordingen) niet goed wist wat hij daar beneden deed met zijn handen. Dus verder zijn we dan ook niet geraakt.
Rond 22h gaf ze mij een vrijgeleide: ga jij maar even, maar een kwartiertje later stond ze naast mij. Ik wil naar huis. Ik ben nadien nog een half uurtje gebleven. Ben nog gepijpt door een lekkere jonge dame en heb nog staan kijken aan het grote ronde bed waar 4 dames het beste van zichtzelf gaven, maar ook voor mij was de sfeer er uit terwijl ik mij als single hier perfect zou geamuseerd hebben.
Welke conclusie ik hier uit moet trekken weet ik nog niet goed want ik vind het wel leuk om als koppel te gaan.
Met haar in elk geval niet meer naar zo een actief feestje met zo een overtal aan geile mannen. Beter ergens naartoe waar er meer een evenwicht is.
Als ik alleen ga, dan heb ik niet altijd een probleem met dit overtal. Alhoewel een ander evenwicht (lees als iets minder mannen) meestal wel beter is. Dat is dan weer mijn persoonlijke mening en iedereen beleefd dit anders. Voor anderen is dit juist de ideale mix.

In elk geval. De organisatie valt niets te verwijten. Het was een type Bo Cremer feestje van vroeger met als supplement dat er ook in de kamers nog wat activiteit te beleven valt. Persoonlijk vond ik dat de muziek wat hard stond, maar andere bezoeker vinden dat juist leuk. Dus ieder zijn ding.

Wat betreft het eten: hamburgers en wat frieten vinden sommige misschien karig, maar er stonden ook nog verse groeten, beleg en stockbrood. Dus eigenlijk was de keuken al beter als in Club Goesting of Amai. Natuurlijk niet te vergelijken met Eroxx. Maar voor het eten komen we hier niet.
 
Ik ben gisteren ook naar Angels from Hell geweest. Iets na 8u toegekomen en er was al wat volk aanwezig. verschillende dames waren al uitgedost in lingerie - de een al pikanter dan de andere. Na wat keuvelen kwam het feestje echt op gang toen de dames zich op de twee bedden installeerden (voor sommige mannen het teken om "ten aanval te trekken"). Ik heb eerst wat de kat uit de boom gekeken alvorens ik me in het gewriemel gooide. Ik werd al vlug heerlijk deepthroat gepijpt door een dame die letterlijk en figuurlijk met kop en schouders boven iedereen uitstak terwijl een andere jongeman haar driftig anaal neukte. Na die verwenbeurt heb ik haar ook staand in haar kontje genomen op de rand van het bed. Ik moet toegeven dat deze wel tot één van mijn favorieten behoorde deze avond. Samen met nog 3 anderen heren heb ik het meest met haar "gespeeld"...heerlijk sensueel tongzoenen, elkaar oraal bevredigen, haar beide gaatjes genomen - hard of zacht...niets was haar teveel! Andere leuke momenten was met een elegante en héél mooie blondine met opgestoken haar(een klassevrouw vind ik persoonlijk) die leuke dingen deed met haar mondje en bij wie ik lekker ben klaargekomen toen ik haar doggy nam met zicht op haar zalig kontje.
Heb tijdens mijn pauzes ook wat rondgelopen en echt overal was er actie (zelfs als volbloed voyeur kom je hier aan je trekken). Bij sommige dames niet geraakt omdat het op dat moment net iets te druk was en er mannen waren die net iets te lang een vrouw voor zich hielden.
Ik wil je niet afschrikken, maar die dame die er in lengte met kop en schouders bovenuit stak is volgens mij niet geboren als vrouw, maar het is wel goed gedaan.
 
ik was er ook matige ervaring
er was veel volk en er maar een paar dames actief
de vaste dames denk ik
als ik zo de reactie van Tim lees denk ik waoow dit heb ik niet meegemaakt
leuk voor hem
ik ben 2 keer gekomen 2 keer bij Bo

het buffet was top maar daarvoor was ik niet gekomen

volgende keer beter
 
Vrijdag 28-7 Angels from Hell in de Budha....denk dat ik mijn eigen sub Bo maar weer eens daar aan de gang zet.....Warming up voor vakantie in Cap agde
Ooit was t sexslavinnen in Circle, toen de bunga bunga en nu dit eens proberen...
Vorige keer was geslaagde avond. Dus we gaan het zien. Dus mannen die fan zijn...van mijn Bo...wees welkom. Meester Paul.
 
Vrijdag 28-7 Angels from Hell in de Budha....denk dat ik mijn eigen sub Bo maar weer eens daar aan de gang zet.....Warming up voor vakantie in Cap agde
Ooit was t sexslavinnen in Circle, toen de bunga bunga en nu dit eens proberen...
Vorige keer was geslaagde avond. Dus we gaan het zien. Dus mannen die fan zijn...van mijn Bo...wees welkom. Meester Paul.
Hé Meester Paul,

Had ik niet vernomen dat de party verschoven is naar 4 augustus?
Het is Tomorrow Land en de Club zou bijna niet te bereiken zijn laat staan parking in de buurt te vinden.
 
Vrijdag 28-7 Angels from Hell in de Budha....denk dat ik mijn eigen sub Bo maar weer eens daar aan de gang zet.....Warming up voor vakantie in Cap agde
Ooit was t sexslavinnen in Circle, toen de bunga bunga en nu dit eens proberen...
Vorige keer was geslaagde avond. Dus we gaan het zien. Dus mannen die fan zijn...van mijn Bo...wees welkom. Meester Paul.
Helaas hebben we vrijdag 28 juli noodgedwongen moeten verschuiven voor TML... we zien al dat lekkers weer op 4 augustus in Buddha. Het zal weer een geil feestje worden met al mijn vriendinnen. See you all 4 august 08pm... xxx
 
Ook ik was aanwezig met mijn gelegenheidsvriendin.
Ik had helaas verkeerd gekozen met haar mee naar daar te nemen. Ze houd wel van een mannetje extra, maar niet van een overrompeling extra. Als als vrouw aan iets begint in de discotheek staan er dadelijk 5 of 6 mannen rond met hun ding te zwaaien.
Na een uurtje gaan de achter ruimtes ook open en dan word het wat rustigere en minder een overrompeling, maar het kwaad was geschied. Ze had geen zin meer. Ook in de achter ruimtes stonden er verschillenden al met hun ding te zwaaien zonder dat ze op dat moment al kans hadden op actie.
Alle ruimtes wat verkend en uiteindelijk in de eerste ruimte toch op het bed gaan liggen waar naast ons een ander koppel met een man of 4 bezig was.
Zij en ik met 1 extra man. Die dan (volgens haar bewoordingen) niet goed wist wat hij daar beneden deed met zijn handen. Dus verder zijn we dan ook niet geraakt.
Rond 22h gaf ze mij een vrijgeleide: ga jij maar even, maar een kwartiertje later stond ze naast mij. Ik wil naar huis. Ik ben nadien nog een half uurtje gebleven. Ben nog gepijpt door een lekkere jonge dame en heb nog staan kijken aan het grote ronde bed waar 4 dames het beste van zichtzelf gaven, maar ook voor mij was de sfeer er uit terwijl ik mij als single hier perfect zou geamuseerd hebben.
Welke conclusie ik hier uit moet trekken weet ik nog niet goed want ik vind het wel leuk om als koppel te gaan.
Met haar in elk geval niet meer naar zo een actief feestje met zo een overtal aan geile mannen. Beter ergens naartoe waar er meer een evenwicht is.
Als ik alleen ga, dan heb ik niet altijd een probleem met dit overtal. Alhoewel een ander evenwicht (lees als iets minder mannen) meestal wel beter is. Dat is dan weer mijn persoonlijke mening en iedereen beleefd dit anders. Voor anderen is dit juist de ideale mix.

In elk geval. De organisatie valt niets te verwijten. Het was een type Bo Cremer feestje van vroeger met als supplement dat er ook in de kamers nog wat activiteit te beleven valt. Persoonlijk vond ik dat de muziek wat hard stond, maar andere bezoeker vinden dat juist leuk. Dus ieder zijn ding.

Wat betreft het eten: hamburgers en wat frieten vinden sommige misschien karig, maar er stonden ook nog verse groeten, beleg en stockbrood. Dus eigenlijk was de keuken al beter als in Club Goesting of Amai. Natuurlijk niet te vergelijken met Eroxx. Maar voor het eten komen we hier niet.
een overtal aan mannen is nooit goed daarom werken ze ook met reservaties
 
Ik zit aan de ontbijttafel op een druilerige zaterdag mijn verslagje te typen van het feestje van gisterenavond. Ik kwam toe om 20u30 want er was een onweersbui gepasseerd tussen Gent en Waasmunster. Die zette de autostrade blank en dwong iedereen aan tot traag rijden. "Slipgevaar wil ik hier niet meemaken" dacht ik bij mezelf dus mindere ik ook snelheid. Er was naar schatting 50-70 man aanwezig. Twee juffen lokten de mannen naar het klaslokaal (hier de ronde matras) zodat de les kon beginnen. Na even rondgekeken te hebben bood ik mezelf aan en dat werd beloond met een heerlijke orale verwenbeurt door een lerares in zwarte netkousen met iets dat een rokje moest voorstellen in lakleer. Iets later werd ik ontboden door een nederlandse jonge dame - groot, slank en gehuld in een mooi lingerie setje met dito halsketting ( echt wel mijn type). Na een korte maar heerlijke pijpbeurt schoof ze een condoom om me en bood ze me haar poesje aan. Ik bedankte haar door haar rechtstaand doggy een beurt te geven terwijl ze een andere man (ook door haar en haar partner geselecteerd) afzoog. Was toch één van de hoogtepunten van mijn avond. Na mijn douche opnieuw de juf van voordien opgezocht en met haar beleefde ik een zalig hoogtepunt. Ondertussen was er actie in alle kamers van de club en heb ik hier en daar wat van de taferelen genoten en ook even kort een paar woorden gewisseld met andere aanwezigen. Rond 24u was er al redelijk wat volk naar huis en net toen lonkte een andere dame me naar één van de matrassen. Ze deed mijn boxer naar beneden en begon me te verwennen - eerst zachtjes en daarna stevig zodat ik bloedgeil kwam te staan. Het tafereel dat op dezelfde matras ontstond deed de rest. Er was nl. Een jong koppel aanwezig die zich de ganse avond afwezig hield en iedere poging tot benadering van anderen afsloeg. Tot de jongedame het niet meer hield en zich plots door verschillende mannen liet nemen. Haar vriend werd dan weer oraal verwend door de blonde dame die ik op dat moment stevig neukte. Hoogtepunt nummer twee van een leuke avond…Enig minpunt misschien dat er later op de avond wat "jongeren" aanwezig waren die in al hun enthousiasme dames begonnen te claimen; gelukkig werd er redelijk vlug en kordaat tegen dit asociaal gedrag opgetreden.
 
Is er misschien iemand die de laatste maanden nog op dit event is geweest en er iets over wil/kan zeggen? Wil misschien deze vrijdag gaan maar geen recensies meer sinds augustus vorig jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan