• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Angels From Hell 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat belooft veel goeds! Ik ben zeker van de partij vrijdagavond. Komen er nog andere sletjes? (Wel weer veel zin in Kimmy)
Uiteraard komen er nog andere sletjes... de gulzige dames die steeds smachten naar een stevige pik staan al geduldig te wachten om vrijdag heerlijk te komen genieten... Er komt zelfs een sletje uit de USA naar Belgie voor onze party. Tot vrijdag op de Angels From Hell.

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
130
Ik ga toch al een jaar of 12 naar Gb's in verschillende clubs in Nederland en België
en dit echt van de eerste keer dat ik iets ga schrijven

Na de goede recensies gelezen te hebben over de angels from hell, dacht ik....., laat ik deze eens proberen
en een hel was het zeker!!!!!

Ik heb slechte gangbangs meegemaakt, maar deze eindigt zeker in mijn top 5 van allerslechtste
Bij binnen komst dacht ik nog, nou dat wordt best een leuke avond

Zag een paar leuke dames, alleen die deden niet mee..., daar kwam ik later op de avond dus achter
Types die graag voor weinig de club in kunnen als stel, maar dan ook alleen maar aan de bar blijven staan, lekker drinken en eten....,goedkoop avondje uit voor deze mensen!
In een andere club (zal geen namen noemen)..., waren deze mensen voor de volgende keer geweigerd

Van de Angels had ik ook wat meer verwacht, 3 van de angels komen ook op de Seksslavinnen 2.0
en zijn zonder iemand te beledigen, totaal niet mijn type, het zijn geen Milfs...,maar Gilfs

De andere 2 die over bleven, waren wel leuke dames om te zien, van één heb ik haar naam gevraagd, dat bleek Miss Li te zijn...., en die heeft wel een goede indruk achtergelaten, wow wat een seksbeest is dat, echt onuitputtelijk, ook leuke dame om te zien!

De andere....,kleine dame met sexy lingerie, geen idee hoe zij heet...., was alleen maar uit, om iedereen zo snel mogelijk te laten klaarkomen, en stond ook meer aan de bar dan dat er gesekst werd

Later kwamen er nog wat koppels, maar aan hun houding te zien, vonden die er ook heel weinig aan,
die bleven samen op de sofa's zitten, en wilde ook geen andere mannen toe laten, zo heb ik geconstateerd,
zelf weet ik precies of een koppel in is voor gezelschap..., of niet..., dus heb het niet eens geprobeerd

De enige die nog bezig was..., om een uurtje of 00.15 was Miss Li...., met een peloton aan geile kerels die nog niet aan hun trekken waren gekomen
uiteindelijk ben ik vertrokken om 00.45

Buddha Club is niets op aan te merken, echt een fijne club met goede uitbaters, en aardig personeel aan de bar en aan de inkom
Er werd ook nog gevraag of alles naar wens was geweest bij het verlaten, heb daar ook aan gegeven, dat het een totale deceptie was

alleen...., tja
Hun kunnen daar verder ook niets aan doen...,denk ik zo

één ding weet ik wel....., ik ga niet meer af, op de goede recensies van Buddha C....want van de beloofde 35 - 40 koppels...., heb ik er hooguit 6 geteld
excuses...,dat ik jouw noem, maar alles wat je schrijft klinkt te mooi om waar te zijn

Cheers....

Terug
Bovenaan Onderaan