Gisteren rond 21u kunnen afzakken naar de Angels en bij aankomst voelde je al de geile sfeer. We werden fijn ontvangen door die geilige man de Sint en bood ons wat snoepjes aan. Leuke attentie bij aanvang. Netjes in de rij wachten en de eerste blikken naar wel heel mooie sexy koppels.
Eens boven was de zaal al behoorlijk vol. Dat beloofd voor een spannende avond. Eerst wat kletsen, kennis maken met wat nieuws. De dames aanschouwen en zodra de actie en de goesting mee aanschuiven op de attracties.
Ik heb het genoegen gehad om enkele parels te mogen verwennen en met wat extra actie was de knappe dame die zich behoorlijk liet neuken op de neuk tafel in de midden van de zaal. Wat later op de avond zag ik een beauty van een dame, donker zwart lang haar, zo'n lekkere grote tieten. Alleen al kijken was voldoende om klaar te komen. De Angels zelf zijn één voor één wel geile sletten. Het zaad vloeit wel bij deze dames.
Wat rond hangen in de kamers en alsnog in de zaal weer te eindigen voor een laatste lading. Kortom het was een zeer drukke, maar heel fijne avond. Ik heb er alweer van genoten. Bedankt Buddha, bedankt Angels.