Ik doe mee als het lekker geil isWeet je al of je zelf ook gaat meedoen ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk doe mee als het lekker geil isWeet je al of je zelf ook gaat meedoen ?
We gaan er nu vrijdag 26 december 20u weer een mega geil feestje van maken.
Ooo Boke.....RRRRRBeste Romeo oo Romeo,
We hebben op het menu: Hot Kimmy, Squiting Queen Angel, From Holland Hot Sas, Sperma Geile Jessy, Mezelf Bo Cremer en gast slut Miss Booty. Naast de vele aanmeldingen van koppels zal het weer een geil actief feestje worden. Tot vrijdag xxx
Jij bent zo'n toppertje naast de andere vriendinnen en lekkere koppels gaan we de heren weer doen zweten... Het zal weer een top feestje worden.
Uiteraard niet... maar altijd leukhey, als je nu morgen naar zoiets komt? moet dat in gepaste outfit (kerst?)
We hebben je kapotte broek gevondenAngel From Hell "Naughty Santa Claus"
Omdat een thema-avond was "Naughty Santa Claus" gedacht van Ik ga er naar toe!
Maar ander probleem was dat in mijn buurt een Tractorparade was die ik elk jaar zie. Dus eerst tractor parade (begon 17.30 geen probleem uur-anderhalf uur rijden ) ...
Zoals altijd met de plaatselijke 'boerenevementen' te laat gestart en na het zien bijna niet meer weg kon raken pas bijna tegen half 8 kunnen vertrekke. Vingers wat verkleumt door de wind zo richten Antwerpen.
Op ring nog file wegens pas gebeurt accident (denk zelf geen stress event duurt nog lang....
Zo aan de deur om 21 uur komen (uurtje later maar tja) dan zoals altijd de goedlachse receptionist die je start altijd aangenamer kan maken . omgekleed en boven verkennen
Veel koppels te zien, alle kamers open en men waren al bezig. bepaalde vrouwen waren in kerstoutfit of ze hadden wat rood aangetrokken. mannen niks speciaals. enkel 2 met kerstmuts . Ook Missbooty gezien (wow ze zag er spectaculair uit, groter dan ik verwacht, kreeg al zelf het gevoel dat ze beetje gemeen uit de hoek kan komen) efkes wat gedronken en beneden naar buffet kijken.
Daarna terug kluisje en mijn kerstmuts opgezet (nu waren we met 3) en had nog een speciale onderbroek (temu/rendier) maar die was al kapot (1 x gedragen) (jammer dan terug gewone onderbroek)
Dan maar terug naar boven en zag Missbooty bezig zijn en hoe met iedereen omging daar gaan aanschuiven (eerste indruk klopte niet , ze is veel liever en zachter dan ze uit ziet) en er mee kunnen doen. Wow is zeker speciaal zo met haar zo ...
Daarna effe bekomen en andere kamers gaan kijken en koppels bezig gezien te veel om op te noemen.
Dan nog met een Kerstelf (outfit) gedaan (later zei ze dat ze Angel noemt) en super wow hoe ze het doet , ... hele tijd lag ze klaar maar weinig kwamen er vond dat de mannen over algemeen niet zo ging voor te gaan
Ook met een andere in kerstoutfit, klein (naam buh?) , maar, ook nog nooit zoiets gehad dat zij zo dirty praat en zelf nog begint te knijpen XD eerste ervaring zo maar ik kwam nog nooit zo op die manier klaar. kon precies ook langer vol houden (denk door de spanning die zij veroorzaakte)
Er was ook een meisje alleen die soms wat ging doen maar wat geluid er uit kwam super
En een die echt genoot van met andere de toen waar de (vriend/man/?) gewoon bij lag en zat te kijken en zelf genoot.
En dan nog een heleboel, te veel om op te noemen XD
Enkel jammer toen ik in zetel zat te bekomen na een daad , zat een dame aan andere kant ook te bekomen , dat er iemand bij haar kwam zitten en te praten voor met hem te doen en nog andere zaken , ik hoorde dat ze constant zei Nee, nee , dat ze genoeg heeft gedaan vandaag. Maar dat deze persoon bleef doordrammen (die dacht van ik heb betaald ik mag dat en ze moeten met mij doen want ik heb betaald) (denk dat deze persoon verwijderd is geworden door de zaakvoerder)
Toen het bijna gedaan was nog te weten gekomen wie Bo Cremer is (dacht eerst dat iemand was die mee aan doen was , maar blijkbaar niet meegedaan) en nog met Missbooty gepraat (zeer aangenaam )
Er waren ook al veel koppels vertrokken en van de mannen waren er ook al een deel weg. Toen er nog een Bukkake gebeurt.
Enkel Missbooty en kerstoutfit klein zaten er maar voor te ontvangen. bij mij zoals gewoonlijks leeg (wou de kerstdame bedanken maar lukt niet) maar ze hadden elk wel goed ontvangen. dan maar gaan douchen/aankleden en terug naar het Verre Limburg XD en met een geweldige smile gaan slapen
Score:
9/10 in begin ging wel wat stroef voor mij (ander dames, ander gewoontes ander muziek)
10/10 voor eten Buffet: uitgebreid,warm vlees, groenten, koude gerehcten, klein happekes, en dessert
Drukte 10/10 , doordat alle kamers open waren meer verspreid en echt veel constant actieve heren waren er ook niet of een overrompeling
Herhalingsvatbaar? JA