- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8623912-angie
- Totale kosten (in euro)
- 310
Angel ontvangt in West, boven de rivier. Moderne apartement. Genoeg parkeerplaatsen.
Ze deed open. Ik was zeer blij verrast. Gezicht beetje richting Margot Robbie. Ik vind haar stuk mooier in RL. Geweldig lang lichaam. Ze had ook hakken aan.
Angel was geweldig. Haar Engels is goed. Ze zei dat ze van sex houdt. Dat zeggen velen, maar Angel laat het ook zien. Tz geweldig. Pzc geweldig, dieper dan DT. Ik stoot al hard tegen haar gezicht en zij geef nog meer tegengas. AAAAAAARRRRR.
Het was een heftige vrijpartij. Ze ging ervoor. Ik hield het niet lang vol. Maar ik mag niet stoppen. Cif op gezicht en tong. Geweldige date.
Ze deed open. Ik was zeer blij verrast. Gezicht beetje richting Margot Robbie. Ik vind haar stuk mooier in RL. Geweldig lang lichaam. Ze had ook hakken aan.

Angel was geweldig. Haar Engels is goed. Ze zei dat ze van sex houdt. Dat zeggen velen, maar Angel laat het ook zien. Tz geweldig. Pzc geweldig, dieper dan DT. Ik stoot al hard tegen haar gezicht en zij geef nog meer tegengas. AAAAAAARRRRR.
Het was een heftige vrijpartij. Ze ging ervoor. Ik hield het niet lang vol. Maar ik mag niet stoppen. Cif op gezicht en tong. Geweldige date.