Recensie Angie, Cloud9 Angels 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

M1978@

Newbie
14
22/04/25
7
2
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Vanmiddag voor het eerst bij Cloud9ngels aan de Zwijgerlaan geweest. Ik had een afspraak met Angie en kwam eigenlijk voor een B2B-massage. Bij aankomst werd mij echter aangeraden om een tantra massage te nemen, omdat bij B2B mocht ik de masseuse niet aanraken 🧐. Hiervoor moest ik €40 extra bijbetalen, totaal kwam het dus op €160. De massage begon op mijn buik en duurde ongeveer 20 minuten. Daarna mocht ik me omdraaien en werd de massage vrij snel intiem ik bedoel ze begon vrij direct met mijn pik te spelen. Ik mocht de masseuse zelf niet aanraken, omdat mijn handen volgens haar te koud waren. Op dat moment had ik al het gevoel dat de extra kosten niet de moeite waard waren. Van een echte B2B-ervaring heb ik weinig gemerkt. Al met al voldeed de massage niet aan mijn verwachtingen, zeker gezien de prijs. Voor mij persoonlijk geen ervaring om te herhalen. Hier nog even de link en beoordeling Angie - Cloud9 Angels - Erotische Massage Amsterdam Cloud9 Angel | AngieDetails Work name: Angie Nationality: Thais Lenght: 160 Weight: 54kg Eye colour: Brown Hair colour: Brown Cupsize: C Figure Slim Tattoos: cloud9angels.nl cloud9angels.nl
Totale kosten (in euro)
€160
Vanmiddag voor het eerst bij Cloud9ngels aan de Zwijgerlaan geweest. Ik had een afspraak met Angie en kwam eigenlijk voor een B2B-massage. Bij aankomst werd mij echter aangeraden om een tantra massage te nemen, omdat bij B2B mocht ik de masseuse niet aanraken 🧐. Hiervoor moest ik €40 extra bijbetalen, totaal kwam het dus op €160.

De massage begon op mijn buik en duurde ongeveer 20 minuten. Daarna mocht ik me omdraaien en werd de massage vrij snel intiem ik bedoel ze begon vrij direct met mijn pik te spelen. Ik mocht de masseuse zelf niet aanraken, omdat mijn handen volgens haar te koud waren. Op dat moment had ik al het gevoel dat de extra kosten niet de moeite waard waren. Van een echte B2B-ervaring heb ik weinig gemerkt.

Al met al voldeed de massage niet aan mijn verwachtingen, zeker gezien de prijs. Voor mij persoonlijk geen ervaring om te herhalen.
Hier nog even de link en beoordeling

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://cloud9angels.nl/angels/angie/
Totale kosten (in euro)
€160
Ooit recensies geplaatst, maar je weet hoe dat gaat, account verwijderd, spijt gekregen en toen opnieuw begonnen. Ik dacht ok laat ik ook maar af en toe weer recencies plaatsen, eigenlijk wel leuk om te doen. Nou hier mijn recencie over de prachtige Thaise Angie

Ik ben 2 week geleden op dinsdag in de ochtend bij Angie geweest en ik heb me prima vermaakt! Ik was er redelijk vroeg, ik denk om ongeveer 11.15 en ik was er al een keer eerder geweest. Een super mooie en vriendelijke dame bij de receptie, ik hoop dat zij ook nog een keer kan afspreken.. ik had echt een leuk contact met haar. Ze heeft het menu laten zien en ik liet weten dat ik voor een lekkere massage kwam, b2b, niet gelijk voor extra's.

Toen kwamen er 2 dames ik koos voor Angie, omdat ze er heel elegant uitzag met een mooie strak om haar lichaam zittend jurkje of hoe je dat ook noemt, waardoor haar prachtige kont goed zichtbaar was. Op de kamer - beneden gelijk rechts achter de receptie - kleren uit en ik had echt net gedoucht thuis en mij goed verzorgd, creme, lekker geurtje. Ik ging op bed liggen en ik vroeg eigenlijk gelijk of ik haar ook mog masseren, dat vind ik altijd heerlijk om te doen. Omdat we een goed contact hadden zei ze prima, maar ik ga jou eerst masseren. Fijne massage, het was lang geleden voor mij en ik genoot van elke aanraking. Beetje praten tussendoor, alles ging prima. Ze weet prima hoe ze moet masseren met lekker een beetje teasen tussendoor.. haar vingers af en toe tussen mijn billen, lekker tegen de ballen aan.. ze weet wat we lekker vinden..
Toen mocht ik haar masseren en ze ging er lekker voor liggen, ze hield haar benen bij elkaar en ik ging bovenop haar benen zitten en ik moet zeggen ik heb me netjes gedragen, omdat ik wilde dat ze mij vertrouwde en dus heb ik haar rug goed stevig gemasseerd, maar wel langzaam en intens, haar nek en uiteraard steeds naar beneden en toen haar heerlijke billen en benen gemasseerd. Haar billen kon ik uiteraard niet vanaf blijven en ik af en toe drukte ik lekker mijn gezicht in haar billen.. heerlijk! Ik kijk altijd hoever ik kan gaan en masseerde ook de binnenkant van haar bovenbenen voor zover dat kon en dan weer door naar haar billen, zonder gelijk tussen haar benen te voelen, ik merkte gelijk dat het slimmer was om wat dat betreft respectvol te blijven.
Ze is een mooie vrouw en voelt heerlijk aan. Ik heb haar denk ik wel een half uur gemasseerd en ze was relaxt. Ik keek af en toe in de spiegel aan de zijkant.
Toen was het moment om op mijn rug te liggen en zij ging heerlijk van de zijkant een b2b geven, ik mocht haar aanraken, haar borsten en ook tussen de benen, maar niet naar binnen, wat ik uiteraard respecteerde. Inmiddels was het moment aangebroken dat zij mij naar een hoogtepunt ging brengen, heerlijk was dat en ik voelde mij zo op mij gemak bij haar en ook super opgewonden dat het niet lang duurde, terwijl ik mijn vingers tegen haar poesje drukte.. Toen ik kwam maakte ze alles schoon, ik zei laat mij dat maar doen, want het is altijd super gevoelig vlak nadat je gekomen bent..
Toch fijn als je zo'n goed contact voelt en dat zo'n mooie Thaise vrouw je dit gevoel geeft. Haar leeftijd weet ik niet, maar ik denk ergens rond de 40, maar haar lichaam is heerlijk volwassen, ik zou als ik in de buurt ben zo weer naar haar toe gaan. Lekker douchen na afloop en nog gezellig met Angie en de mooie dame van de receptie nagepraat.. leuk hoor.

Ik denk dat het goed is om niet naar Angie te gaan om gelijk voluit te gaan, maar als je het een beetje goed aanpakt kan er vast meer, maar ik weet dat niet zeler. Ik ga in ieder geval vaker, wanneer ik weer in de buurt ben.
Oh ja, parkeren easy in de straat, veel plek, maar wel even je parking app aanzetten!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan