Angst betrapt te worden nabij een privehuis / raam / club

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je mist het punt wat ik bedoel.
In een echt gesprek ben je al veroordeeld als je buiten komt en gezien wordt. Het feit dat je met een (zeer ongeloofwaardig) excuus op de proppen komt bevestigd nog meer het vermoeden.
Stel dat je er op aangesproken wordt, dan zeg je denk ik beter gewoon "en dan?" En niks meer.
De werkelijkheid zal waarschijnlijk onder collega's zijn dat een gerucht over jou de ronde gaat doen. En iedereen er over spreekt tegen iedereen behalve tegen jou.
Dat is een lastige.
Achja ik zie het wel op de moment zelf. Op zich ga ik er vanuit dat ik ze nergens tegen kom waar ik ze niet wil tegen komen en dat het niet echt heel harde roddellaars zijn in die mate.
 
Laatst bewerkt:
Ik woon heel dicht bij huize fleur in Apeldoorn. Iemand tegenkomen houdt mij ook wel tegen er heen te gaan. Naar binnen gaan is geen probleem dat kan jezelf plannen maar naar buiten sta je daar gelijk op de stoep. Ben er 1 keer geweest en het naar buiten gaan was best spannend.
Dit begrijp ik .ik woon in Made vlak bij r v p een huis met dames .en het naar binnen gaan gaat mij ook goed maar naar buiten rij je langs een hoge tuin zo de straat op ,ben altijd bang dat er een bekenden mij tegemoet rijd 🫣is altijd spannend .ik begrijp je hele maal
 
sprak een dvp die werkt in een club in haar woonplaats. Vroeg of ze niet bang was om bekende tegen te komen. toen zei ze die durven niet in eigen woonplaats naar een seksclub te gaan
Jawel ik wel maar ben altijd alert .t zal nog weleens verkeert aflopen 🫢hoop het niet wat het is een super gezellig huis gevuld met prachtige dames !🥰
 
zelf ooit eens betrapt of beter gezegt mijn buurvrouw :rolleyes:heb ik betrapt bij een club.
deze kwam ook wel eens zomaar ff bakkie doen bij mij thuis.
wist niet beter of ze werkte in de kraamzorg haha na dat ze mij binnen zag komen kwam ze gelijk naar mij toe, en ze vertelde mij hou het stil a.u.b.
heb nooit wat verteld in de straat en haar vriend die wist ook niks hiervan.
wat natuurlijk wel leuk is na de ontdekking hebben we vaker bij mij thuis de bloemmetjes buiten gezet.
heb haar wel gevraagt waarom ze dit werk doet, ze vertelde hierop dat ze thuis maar weinig sex hebben samen🙄,daarom werkte ze in een club.
en na ongeveer 3 weken heeft ze dr vriend het huis uit getrapt(y).

ben blij dat ik ze ontmoet heb in die club was een lekkere meid rond de 35 jaar +/- 1.65 groot met lang blond haar en cup e/f.
totaal nog 2 jaar mogen genieten van haar zonder enige kosten uhm ja bakkie :coffee: haha.
ben haar helaas uit het oog verloren anders wist ik het wel.;)
 
zelf ooit eens betrapt of beter gezegt mijn buurvrouw :rolleyes:heb ik betrapt bij een club.
deze kwam ook wel eens zomaar ff bakkie doen bij mij thuis.
wist niet beter of ze werkte in de kraamzorg haha na dat ze mij binnen zag komen kwam ze gelijk naar mij toe, en ze vertelde mij hou het stil a.u.b.
heb nooit wat verteld in de straat en haar vriend die wist ook niks hiervan.
wat natuurlijk wel leuk is na de ontdekking hebben we vaker bij mij thuis de bloemmetjes buiten gezet.
heb haar wel gevraagt waarom ze dit werk doet, ze vertelde hierop dat ze thuis maar weinig sex hebben samen🙄,daarom werkte ze in een club.
en na ongeveer 3 weken heeft ze dr vriend het huis uit getrapt(y).

ben blij dat ik ze ontmoet heb in die club was een lekkere meid rond de 35 jaar +/- 1.65 groot met lang blond haar en cup e/f.
totaal nog 2 jaar mogen genieten van haar zonder enige kosten uhm ja bakkie :coffee: haha.
ben haar helaas uit het oog verloren anders wist ik het wel.;)
Hoe kan je haar uit het ook zijn verloren. Verhuizing? Je kan toch telefonisch contact houden. Bij een DVP die naar buitenland vertrekt snap ik dat dat kan gebeuren, maar een buurvrouw?
 
Hoe kan je haar uit het ook zijn verloren. Verhuizing? Je kan toch telefonisch contact houden. Bij een DVP die naar buitenland vertrekt snap ik dat dat kan gebeuren, maar een buurvrouw?
we hadden toen via hyves chat contact om te daten, helaas geen telefoon nummers. maar denk zelf dat ze na de verhuizing iemand heeft gevonden waar ze nu mee leeft.en hierdoor het werk niet meer doe of zo???????
 
Ik vind het altijd wel een spannend moment ik merk dan ook dat ik links en rechts om me heen kijk.. tot de deur geopend is en ik binnen ben ben ik ontspannen (privé huis, massage salon en thuisbezoek)

Maar heel gek misschien bij de ramen heb ik dat niet of minder..

Een club heeft niet mijn voorkeur
 
Ik ben niet van de kerk, maar ik begrijp het van de Amsterdamse straatweg ?. Daar blijf ik ook weg.
Privéhuis La Cloche op A'damsestraatweg is van prima niveau, maar idd: een hele drukke straat en als je daar veel mensen in de buurt kent (zoals ik) kun je het beter niet doen. House of Dreams in Amersfoort is van dezelfde eigenaar, maar op een veel rustigere locatie. Zelfde hoge niveau en veel dezelfde dames. Daar ga ik liever naartoe.
 
Het is altijd wel spannend om ergens naar binnen te lopen of juist te vertrekken, maar nooit bang geweest een bekende tegen te komen.
Meestal in een andere stad dus daar zeer kleine kans op bekenden en in mijn woonplaats ligt een privehuis buiten de bebouwde kom. Vraag me af of veel mensen uberhaupt weten dat daar een sexclub zit want het is een oud pand wat een stuk van de hoofdweg af ligt.
Wel eens in Duitsland naar een FKK club geweest en toen belde een vriend van me in de auto net voordat ik de grens over ging. Had ff geen zin om te vertellen waar ik geweest was, maar had ook niet echt een goede alibi om de grens over te gaan waardoor de verbinding verbroken werd. Mezelf er maar op een of andere manier uit geluld.
 
Masseuse tegen gekomen op facebook (zonder contact te hebben gemaakt), 7 gemeenschappelijke vrienden, beetje tokkielifestyle niet helemaal klaar in de bovenkamer. Als je haar naam googlet blijkt dat ze een strafblad heeft. Zou wel eens kunnen beginnen flippen als ik ze tegenkom met bekenden...
 
het interesseert me helemaal niets, mijn beste vrienden weten wat ik doe (en gaan soms mee)
Ben in de loop der jaren, collega's, ex-collega's, klanten en leveranciers tegen gekomen. Allemaal mannen die ook even snuffelen bij de dames, soms spreken we elkaar aan, meestal is het gewoon een knipoog. Niets aan de hand.
 
Ja, die regel heb ik dus eigenlijk ook.
Maar er is een dame die mij enorm blijft intrigeren, zij doet privéontvangst in m'n eigen postcode gebied. What to do? 🤔
Als het maar niet de buren zijn toch. Als het een andere straat is kun je een blokje lopen en van de andere kant aankomen en zo ook weer weggaan. Ik zou mijn eigen regels voor deze ene keer even aan de kant zetten.
 
Hahahah. Bedankt voor de support mannen! :cool:

De dame in kwestie heeft alleen nog niet zo veel recensies hier. Voor mij nog een andere kleine reden tot twijfel.

In de Hookers-tijd deed ik vooraf goed onderzoek, voordat ik een dame bezocht. Toch jammer dat het oude forum er niet meer is. Heb het idee dat het hier nog een beetje op gang moet komen. Of nog te weinig mensen schrijven recensies?
 
Als het maar niet de buren zijn toch. Als het een andere straat is kun je een blokje lopen en van de andere kant aankomen en zo ook weer weggaan. Ik zou mijn eigen regels voor deze ene keer even aan de kant zetten.
Haha , dat deed ik ook in mn jonge jaren..... Schuin beneden ons appartement was een privehuis, Maison............, ben de naam vergeten , postcode 2282.. . De dames lagen bij mooi weer in de achtertuin te zonnen , perfect uitzicht. 's Avonds blokje om , en via tegenovergestelde richting langs de hoge coniferen naar binnen. Was echt kikken ................... those were the days.....
 
Het is altijd wel spannend om ergens naar binnen te lopen of juist te vertrekken, maar nooit bang geweest een bekende tegen te komen.
Meestal in een andere stad dus daar zeer kleine kans op bekenden en in mijn woonplaats ligt een privehuis buiten de bebouwde kom. Vraag me af of veel mensen uberhaupt weten dat daar een sexclub zit want het is een oud pand wat een stuk van de hoofdweg af ligt.
Wel eens in Duitsland naar een FKK club geweest en toen belde een vriend van me in de auto net voordat ik de grens over ging. Had ff geen zin om te vertellen waar ik geweest was, maar had ook niet echt een goede alibi om de grens over te gaan waardoor de verbinding verbroken werd. Mezelf er maar op een of andere manier uit geluld.
Hoe heet dat privehuis dan dat buiten de bebouwde kom ligt ? En wáár
 
Haha , dat deed ik ook in mn jonge jaren..... Schuin beneden ons appartement was een privehuis, Maison............, ben de naam vergeten , postcode 2282.. . De dames lagen bij mooi weer in de achtertuin te zonnen , perfect uitzicht. 's Avonds blokje om , en via tegenovergestelde richting langs de hoge coniferen naar binnen. Was echt kikken ................... those were the days.....
Ik had dat met privéhuis Amersfoort, woon niet zelf in Amersfoort maar wonen wel mensen die ik ken dus kans was klein maar niet uitgesloten. Altijd extra spannend.

Overigens vind ik het met priveontvangst minder spannend dan bij ramen / of privéhuis, want bij priveontvangst kun je altijd nog een praatje maken als 'oude collega woont hier' of 'pakketje afgeleverd dat door een of andere debiele bezorger bij mij was beland' of zoiets. Meeste m mensen zullen waarschijnlijk wat de wandelaar net gedaan heeft überhaupt niet als optie in hun hoofd hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan