Recensie Ania, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.015
37
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/1888658-ania
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zojuist terug van Ania in Rotterdam Zuid.
Ik zal iedereen alvast even uit de droom helpen, niet de dame van de foto.. maar dat had ik ook niet verwacht. Een kleine mollige Roemeense dame in badjas deed de deur open. Dat was wel een beetje een tegenvaller, gezien de dames van deze organisatie meestal slank en uit de Oekraïne komen. Desalniettemin werd ik hartelijk ontvangen en begon ze gelijk te tongzoenen voor ik zelfs maar betaald had.. kijk, dat ziet Ted graag.
Behalve het tongzoenen, en haar mooie lange zwarte haar viel er verder niet heel veel te beleven.
Pijpen deed ze alsof het de eerste piemel was die ze ooit in haar mond had, en neuken was ook niet bijzonder.
Haar enthousiasme daarentegen maakte veel goed, en in combinatie met het tongzoenen toch een voldoende. De half mislukte facial was ze wat minder gelukkig mee, maar was gelukkig snel weer vergeven. Schoonmaken deed ze (waar ik bij was) alleen met een babydoekje, dus daar kan ik geen voldoende voor geven.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan