WHEM Ania, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lijkt verdacht veel op de volgende advertentie
Ik voorspel dat je hier mee binnen wordt gelokt om vervolgens bij een walvis aan te komen die je een service gaat verlenen waar menig man verdrietig van wordt
Hopelijk wordt ik in het ongelijk gesteld. Beide adjes zijn erg lustopwekkend.
Wellicht ga ik van het weekend proberen een bezoekje in te plannen.
 
Gisteren bij haar geweest. Het is de dame van de foto's. Super knap, leuke babbel. Maar mede door het warme weer gaf ze zelf al aan dat er niet veel in zit vandaag (gisteren dus). Lekker seksen en daarna rustig het uurtje chillen met wederzijdse massage, sigaretje, babbelen.

Mijn pik was iets te groot waardoor ze met haar hand haar poes beschermde, beetje onzin.. Ze wilde ook niet cowgirl door de size. En doggy leunt ze heel erg naar links. Beffen is extra.

Ze Spreekt duits, spaans, roemeens en net genoeg engels om een praatje te maken. Er hangt maar 1 handdoek in de badkamer en die lijkt ze niet te verwisselen tussen klanten door,zelf is ze wel schoon en verzorgd. Het huis heeft geen airco. Ze werd platgeappt door klanten tijdens onze date en daar werden we allebei beetje gek van. In het duits klonk dan "Später später! Ich bin keine Maschine" lol

Aan de ene kant denk ik, herhalingsgevaar, want als je het goed treft kan er wellicht meer service uit komen. Aan de andere kant zijn er een paar dingen die me afstaan. Hoe dan ook, ze is pas 2 dagen in Nederland dus geen idee hoe die mooie reviews op Kinky komen. Ze zal ook al snel weer vertrekken naar de volgende stad/land.
 
Staat op Kinky van wel, maar ik twijfel. Ik kreeg bericht van haar 1 uur €160 en 30min is €110

Toen ik vroeg naar anaal en tz kreeg ik geen antwoord meer.

Heeft ze nou hangborsten of zie ik dat verkeerd? 🤔😂
 
Ze geeft ook geen antwoord op mij, maar zie wel dat ze veel online is. Zou iemand haar kunnen berichten voor een afspraak?

Ben wel benieuwd of ze andere ook negeert.
 
Misschien spreekt ze geen Engels.
Als je dan hele verhalen gaat appen wordt het teveel moeite om te lezen.

Gewoon "Hi" appen.. dat kunnen ze meestal nog wel lezen :D


Als ze het druk hebben worden ze heel selectief, en pikken alleen de makkelijke berichtjes er tussenuit.
 
Misschien spreekt ze geen Engels.
Als je dan hele verhalen gaat appen wordt het teveel moeite om te lezen.

Gewoon "Hi" appen.. dat kunnen ze meestal nog wel lezen :D


Als ze het druk hebben worden ze heel selectief, en pikken alleen de makkelijke berichtjes er tussenuit.
Dat is een ijzersterk advies. Om dat patroon te herkennen moet je wel heel ervaren zijn denk ik 😂 Maar daar kan het niet aan liggen. Dit zit wat ingewikkelder. Druk is ze sowieso niet, want ze is continu online (toen ik keek) en ze heeft geen planner.

Ik zou het toch waarderen als iemand even probeert om een afspraak te maken of de prijzen te vragen ofso. Ben oprecht benieuwd.
 
Nou.. ik was plan om te gaan en had haar een dag van te voren (gister) gemeld dat ik morgen op een bepaalde tijdstip zou komen. Had haar ook een uur van te voren vermeld dat ik onderweg was.

Ik wil geen lang verhaal schrijven maar ze heeft letterlijk 3+ uur van mijn leven gestolen. Ik kreeg steeds te horen dat ik nog even moest wachten, als ik überhaupt antwoord kreeg.

Na een paar uur wachten zag ik rechts van me 2 auto's met bestuurders erin aan het wachten en links ook 1. Ik had niet verder gekeken, misschien waren er meer.
Maar ik kreeg het idee dat iedereen in de wachtrij stond, dus ben hem toen maar gepeerd.

Ik ben nu thuis en wacht nog steeds op mijn beurt.
 
Nou.. ik was plan om te gaan en had haar een dag van te voren (gister) gemeld dat ik morgen op een bepaalde tijdstip zou komen. Had haar ook een uur van te voren vermeld dat ik onderweg was.

Ik wil geen lang verhaal schrijven maar ze heeft letterlijk 3+ uur van mijn leven gestolen. Ik kreeg steeds te horen dat ik nog even moest wachten, als ik überhaupt antwoord kreeg.

Na een paar uur wachten zag ik rechts van me 2 auto's met bestuurders erin aan het wachten en links ook 1. Ik had niet verder gekeken, misschien waren er meer.
Maar ik kreeg het idee dat iedereen in de wachtrij stond, dus ben hem toen maar gepeerd.

Ik ben nu thuis en wacht nog steeds op mijn beurt.

En ik dacht dat ik benadeelt werd door genegeerd te worden 😂. Als het zo moet doe ze me juist een gunst.
 
Ik had al zo'n vermoeden dat de populariteit problemen zou gaan geven.
Ik kreeg gister wel antwoord op de app, maar dat was rond 18.00..
toen had ze het nog niet zo druk.
Laten vaak meerdere tegelijk komen, weten ze zeker dat ze niet zonder klant zitten.
 
Dat geld voor mij ook, had wel een poging gewaagd en afgesproken voor half uurtje met anaal, maar eenmaal daar aangekomen na 20 min wachten kon anaal niet meer, dus ben omgedraaid.
 
Ze heeft het blijkbaar heel druk, maar nog niemand van hier die haar bezocht heeft.
Ik heb haar bezorgd.
Vies smerig kamertje, vol met cigarettenpeuken.
Als je van een zeester houdt waar niet mee te communiceren valt die duidelijk tegen haar zin aan het werk is, dan moet je bij haar zijn.
 
Ik snap dat een teleurgestelde klant, om wat voor reden dan ook, je score flink om zeep kan helpen maar inderdaad schiet het nu zijn doel voorbij.

Wel een kanttekening sommige reviews zijn ook fake...

In de regel laat ik een dame die ze uit heeft staan links liggen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan