Met mijn eerste recensie -en hopelijk nog een hoop meer- kan ik bijna niet anders dan mijn ervaringen met Anita met jullie te delen. Ik ken haar inmiddels een jaar of 10, waarvan ik haar 'pas' in de afgelopen 6 jaren regelmatig bezoek. Daarvoor durfde ik het niet aan, omdat ik een beeld van haar had dat totaal niet bleek te kloppen. Waar ik al die tijd dacht dat ze afstandelijk, en wat hautain overkwam (gebaseerd op niks) is het zo dat Anita juist een erg vriendelijke en charmante vrouw is. Ben je aardig voor haar, dan is ze dat ook voor jou en kan je veel lol met haar beleven. Haar borsten vind ik fenomenaal, natuurlijk vanwege de grootte maar ook de verhoudingen tot haar lichaam. Ik heb me daar inmiddels vele uren mee vermaakt, en als je haar wat beter kent mag je daar vrijwel continu aan zitten

Haar pijpkunsten zijn ook goed, vooral omdat zij een van de weinige vrouwen is waarbij je kan zeggen/aansturen hoe hard/zacht/snel je het wil meemaken en ze daar je graag in opwindt.
Voorspel, sex in allerlei standjes, ja zelfs (reversed) cowgirl behoort tot haar mogelijkheden.
Hoewel de entreeprijs van het Hofje een obstakel kan zijn, ben ik altijd blij wanneer ik een van de dames tref die je niet geldkraan behandelen. Anita is hier zeker 1 van, net als Margarita, Yaris, Martha en Beatrice om er een paar te noemen

Dus heren wanneer je een schone, ervaren, variërende en lieve vrouw zoekt met de nodige dosis gfe, dan past Anita helemaal in dit plaatje!