Recensie Anita Prado, Kortrijk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

downlow

Newbie
10
27/07/22
6
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/ts-anita-prado-until-august-1st-in-kortrijk-hot.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Stond vroeger uitgebreid beschreven op hookers, maar hier blijkbaar nog niet, dus bij deze:

Anita reist redelijk veel rond, maar stopt regelmatig in kortrijk waar ik haar al enkele jaren af en toe eens een bezoekje breng.
Ze was ook mijn introductie tot seks met een TS. Dat gebeurde wat per ongeluk toen ik een gewone DVP wou bezoeken, maar even moest wachten en uiteindelijk in een babbeltje met Anita ben verzeild geraakt. Ze begon toen wat te flirten, ik werd nieuwschierig en heb even later dan ook de stap gezet. Heb intussen al een 10-tal TS bezocht, maar vind Anita de aangenaamste (veel TS zijn nogal agressief, Anita is heel relaxed).

Smaken verschillen, maar ik vind ze wel een heel vrouwelijk lijf hebben en zeker heel mooie borsten die goed aanvoelen. Ook een zachte huid en voor de rest alles netjes verzorgd.
Ik heb er ondertussen wel een goede band mee, waardoor meer mogelijk is dan vroeger (vb uitgebreid tongzoenen, zij die mij rimt, kijkt niet op de klok...). Bij mijn eerste bezoekjes kwam dat allemaal niet aan bod, maar ze adverteert daar dan ook niet mee.

Enige minpuntjes voor mij is dat ze nogal groot is (in gestalte) en dat haar Engels heel beperkt is. Frans lukt al beter, maar het blijft wat stug communiceren.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/ts-anita-prado-until-august-1st-in-kortrijk-hot.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik vind haar ook heel vrouwelijk en knap. Top service vandaag!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan