Recensie Lolita/Anitta, Nijmegen (vh Lelystad) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balzaque99

Wandelaar
38
17/12/23
29
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/anitta_8520878 https://www.kinky.nl/advertenties/4855123-anitta
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een redelijk teleurstellend bezoek eerder heb ik deze dame opgezocht. Het was een gok, want nieuwe advertentie en geen recenties. Ik kreeg snel reactie op mn appje en was onderweg. Pinnen kon dichtbij en ik kreeg een filmpje met exacte uitleg hoe bij de deur te komen.

Een mooie dame met goed lijf deed in lingerie open en wat was ze vriendelijk en vrolijk! Zo hoort een bezoek te zijn! Ze had zelf ook gewoon zin in de date en dat maakte het een zeer prettig treffen. We kletsen wat in goed Engels.



Pijpen was goed en ze bleef lekker door zuigen want ik kwam nou eenmaal voor een vlugge BJ. Maar na een tijdje vroeg of ik haar echt niet wilde nemen, dus dat deed ik ;) lekker een paar standjes en haar heerlijke geile blik in dr diep donkere ogen zorgde voor een heerlijk potje neuken. Na een paar keer wisselen van positie ging ze op de rand van het bed zitten (ik stond) en haalde de condoom eraf. Ze wilde me klaar trekken over haar borsten maar das wat mee zuig werk voor nodig ;) klaarkomen in de mond vond ze niet fijn gaf ze aan, dus dat respecteren we. Lekker haar tieten en gezichtje onder gekliederd met wat zij dacht "een lading van een week".



Herhalings gevaar? Ja, de volgende afspraak staat al.
 
Ben je de tweede keer weer voor een vlugge blowjob gegaan, of wat uitgebreider.
Laat aub even weten hoe lang en of je voor extra's moest betalen.
Ik ben ook benieuwd of ze van beffen houdt, dat is namelijk voor mij de smaakmaker.
 
De vlugge blowjob was ook geen vlugge blowjob gebleven hoor ;) lekker gebeft, goed geneukt en tussen de tieten afgemaakt. Tweede keer wederom. Bij mij had ze dus ook niet zo'n haast en alles lekker op t gemak.
Voor prijzen gewoon met haar bespreken. Ze handeld de appjes zelf af want ze wilt juist voorkomen dat er onduidelijkheden zijn over geboden services en prijsafspraken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan