Recensie Anjela J aime la Vie, Zwolle 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Happystreet

Newbie
5
26/06/22
3
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
www.jaimelaviezwolle.com
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben vanavond bij Anjela bij Jaimy La Vie te Zwolle geweest.

Heb van haar een overheerlijke massage gehad. Zij voelde perfect aan bij mij wat ik lekker vond. Waarschijnlijk ook mede dat wij een zeer leuke klik hadden.

Zij heeft een normaal postuur met alles op de juiste plek puur natuur.
Kunt met haar ook heerlijk rustig kletsen.

Zij staat ook open voor eventuele extra's.

Als je haar met respect behandeld, dan (net zoals de andere dames) dan kun je daar een leuke tijd met haar door brengen.
 
Dame vraagt meerdere malen of je extra's wilt. Ik heb respectvol duidelijk gemaakt dat ik graag alleen een erotische massage wil. Dat viel om een of andere reden niet in goede aarde. Er werd totaal ongeïnteresseerd gemasseerd, geen enkele vorm van teasing of iets in die richting. Na een kwartier omdraaien, en weer vragen om extra's. Weer nee gezegd, en er werd chagrijnig in haar moedertaal gereageerd. Toen had ik er wel genoeg van en ben gaan douchen. Al met al helaas een slechte ervaring.

Wil nog wel toevoegen dat Anjela een ware lust voor het oog is, wat een enorm mooi lichaam heeft ze. Tja, ik houd het er maar op dat ze haar dag niet had en er geen enkele klik was. Op elke andere dag wellicht zeker wel een bezoekje waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan