Recensie Anna, Alkmaar, 17 k2 4,10 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H87888

Wandelaar
Forumpionier
39
25/07/21
13
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nieuwe dame voor mij, al 2 jaar werkzaam op de dam maar klaagde veel over de inkomsten tijdens corona. Leuke meid maar veel vlug vlug. Geen herhalingsgevaar
 
Zaterdagavond even binnengestapt en vroeg hoeveel tijd ik kreeg voor 70 euro, 15 minuten was de reactie dat vond ik toch te kort en was niet echt onderhandelbaar. Dus maar weer naar buiten gegaan en andere dame bezocht.

Ze is volgens mij donkerblond heb wel eerder een paar keer een half uurtje gedaan voor 100. Maar zal er nu niet meer binnenstappen helaas.
 
deze dame wordt bijna 28, maar ziet er jonger uit.

Ik zie haar weer regelmatig zitten op nog steeds dezelfde kamer. Volgens mij heeft ze weinig vaste klanten, ze is erg veel open.
Bezoek deze dame misschien 1 keer per jaar, als de dames waar ik voor kom er niet zijn.

Een trio met deze dame en andere dames behoort tot de mogelijkheden. Ze heeft laatst een trio gedaan met Andreea g2k2, die ze tot dan toe nog niet kende.
 
Laatst bewerkt:
Als ik de goede voor me heb… Erg lange haren, erg vrolijk, dikke neptieten maar ze zijn niet te hard.. was er afgelopen week weer eens, kom er regelmatig. Volgens mij gaat ze binnenkort terug naar het moederland tot begin oktober. Heb altijd wel leuke gesprekken met haar en je mag haar echt goed hard neuken, aan het haar trekken, haha vorige keer schreeuwde ze het uit, kwamen we tegelijk klaar. Daarna nog wat langer gebleven, beetje knuffelen. Het enige nadeel is dat ze rookt als een ketter.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke dame, verleden (en heden) vaak bezocht, kan op redelijk niveau communiceren met dame, Soms komt ze gehaast over, maar verders leuke meid! is nu op vakantie en komt (wat ik begreep) eind januari/begin februari terug.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan mij vinden in bovenstaande reacties. Ze rookt inderdaad flink.
Nou houd ik zelf niet van roken maar neem dit bij haar graag voor lief.
Haar kwaliteiten:
Erg aardig.
Fantastisch mooie borsten (maar zeker niet plastic hard).
Fijne sex.

Nu 3 maal bezocht en steeds een fijne ervaring. Werkt volgens mij vooral overdag.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Even een lekker half uurtje gehad! Al een tijd niet gezien en dus geweest. Gezellig praatje gemaakt en besloten om naar binnen te gaan. Ze kan goed pijpen, lekker diep en veel tong, maar voor een langere BJ is het wat eentonig. Heerlijke tieten, nep absoluut, maar geen harde kogels. En ze zijn goed in verhouding tot de rest van het lichaam. Lekkere billen, die ze goed naar achter weet te duwen met een mooie holle rug. Heerlijk gewoon. Lekker hard doorneuken en na 3 standjes weer terug naar pijpen en het afgemaakt op haar tieten. Was een goed weerzien! Blijft gewoon fijn om deze dame te bezoeken, kan er niks slechts over zeggen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week was de dame terug, en ze stond al op mijn netvlies gebrand voor een nieuwbezoekje. En dit ook gedaan. Helaas had ik even minder geluk omdat ze al richting huis wilde (vriendin wachtte schijnbaar) dus was wat gehaaster dan normaal… maar desondanks een gezellig 20 a 30 minuten gehad. Volgende keer even wat eerder en geen gehaast
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een knappe en leuke meid is dit zeg! pijpt met veel tong, hou ik van.. 3 standjes gedaan.. echt het mooiste figuurtje wat ik tot nu toe heb gezien op de Dam.. Ja ze rookt.. maar geen last van gehad.. perfect gevormde borsten maar niet kogelhard.. klein rond kontje.. eigenlijk misschien eerder atletisch dan slank.. lief koppie.. ik schatte haar 22 naar is 27
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Hallo heren kom net van deze dame. Ik was rond 12:00 op de dam wat een trieste zooi. Geen eva gezien geen zlatina geen silvia. Luci lux ook dicht. Ik begon haar te beffe wat ze wel lekker vond denk ik of goed gespeeld hahah. Toen ging ze me pijpen dit kan deze dame echt niet. Weinig variatie en 1 tonig. Daarna liet ik haar op mn pik zitten dit voelde wel lekker aan. Ze is wel strak en mooie lichaam ook. Daarna missio in verschillende standen geneukt. Vervolgens doggystyle waarop ze paar keer zei fuck me hard en deep. Dit liet ik geen 2 de keer zeggen. Dus ik neukte haar alsof mn leven ervan afhing en spoot het condoom vol. Wel een spontane meid maar ook niks extras denk dat ice beer geluk heeft gehad met zn tz. Want zie bij de rest van de recensies geen tz staan. Dus icebeer heeft veel mazzel of kan broodje aapverhaal zijn. Ze heeft inderdaad lekkere geile tieten en een lekker lijf. Toch miste ik wat voor mij geen herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren. Ik ben betrapt op mijn eigen zonde. Ik heb deze dame een week geleden ook mogen bezoeken maar vergeten om het weer eens te vermelden.

Het was een broeierige avond en enkele dames hadden het al opgegeven en gingen door door de warmte naar huis. Ik zag het gordijntje en een klein roodlampje branden bij Anna. Ik ben nog een rondje gaan lopen met de gedachte "die zal naar huis gaan, ik ook" tot mijn verbazing liep ik de steeg uit en zag het grote rode licht tot mij schijnen! Ik liep er op af en daar zat ze. Ze lachte en zei "hey you, wanna come back to me? Ill go home in 20" natuurlijk zei ik! Ik moet eerst even naar de pinautomaat lopen zei ik. "Ill wait for you" zei ze. En dat heb ik geweten. Vorige keer was het wat "gehaast" en nu gewoon relax, denk aan de dag en tijd. Toppertje.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
knappe lieve lekkere meid met het mooiste figuurtje de Dam.. prachtige siliconen welke zeer natuurlijk aanvoelen. alleen een beetje nep gekreun stoorde me vandaag.. verder heerlijke sex met prachtig uitzicht..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren bij Ana geweest. Plaatje om te zien, makkelijk en goedpraats in de omgang.
Heerlijk strak lijf, fijne D boobies en heerlijk geschoren beneden.
Heb 2x 15 moeten doen omdat die eerste me veel te snel voorbij was. Extra bijbetaald om te mogen beffen en tongzoenen en pzc waren onbespreekbaar.
Al met al een fijne meid, maar herhalingsgevaar niet heel groot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan