Recensie Anna, Amsterdam, Ruysdaelkade 143L 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 15844

Meubelstuk
1.527
02/11/21
1.231
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Goedenmiddag dames en heren,

Ik ben Joop van der H. en nieuw hier, woonachtig in Amsterdam. Was lid van hookers onder deze naam maar niet zo heel lang.
Toen corona begon heb ik niet meer gewandeld, toch wat uit angst daarvoor maar dat is een andere discussie.
Uiteindelijk kon ik mezelf er ook niet meer zo toezetten. Raar keek er naar uit als alles mocht om dan weer te gaan. Dan is dat moment er en dan ga ik niet.
Voer voor een zielenknijper;)
Ik ging heel vaak naar de Rusydaelkade omdat dat vrij dichtbij mijn huis ligt, wandelingetje van 20 minuten.
Regelmatig naar Gina. En die schijnt er nog te zijn, Dinsdag was het zover! Hardstikke mooi weer, lekker erheen gelopen in de namiddag. Geen Gina:( In ieder geval niet te zien.
De meeste ramen waren ook bezet maar weinig anderen daar. Toen ik terugliep de andere kant op zag ik net voor de coffeeshop een naam met bordje Anna linksonderin.
En met ik dat zag ging het gordijn open en zie ik een prachtige slanke blonde jongedame staan. Anna dus. Ze lachte vriendelijk en ik stond inmiddels op ontploffen na alle spanning.
Afgesproken 100 euro voor wat meer dan standaard. Ja ze loopt voor me uit en prachtig heren collega's.
Om een lang verhaal kort te maken: de sex was goed, wat heet het was erg goed. Orgasme kwam uit mijn tenen. Nog even gebabbeld met de dame. Blijkt dat ze uit Roemenie komt en ze had onlangs de relatie met haar vriend verbroken. Geen idee waarom ze dat zei. Floepte eruit denk ik. Ook niet echt van belang. Ik vroeg wanneer ze werkte en ze zei dat dat ook wel eens in het weekend op een zondag is. Wat me vooral aansprak in haar was dat ze vriendelijk was en vrij naturel. Dus niet te opgepompt.
Ga ik deze dame nog eens bezoeken? Ja zeker want dit was echt heel erg goed. Ben alleen met mijn stomme kop het huisnummer vergeten maar het is in ieder geval naast de coffeeshop. Poeh het was een goed begin met mijn hernieuwde kennismaking met het wandelen!
O ja leeftijd..heel moeilijk in te schatten en dat ga ik ook niet vragen maar ik denk begin 30.
 
De mooi getrainde body is de Italiaanse Anna, heeft bordje met Anna I in haar raam staan, dus denk dat dit een andere Anna is.
Wel spreekt ze bijna perfect Nederlands.
Is trouwens met de hierboven genoemde Gina een van mijn favoriete dames op de kade.
 
Ik kan me haar van wat recensies op hookers herinneren. Ze is Roemeens maar heel lang in Italie gewoond dat werd daar in een recensie vermeldt.
Ze heeft inderdaad een mooi getrainde body. Heb verder geen idee maar wat ik van die recensie op hookers begreep is dat ze in Italie is opgegroeid.
Erg leuke dame. Zo zie je ze niet heel veel staan.
 
Kan niet anders zijn dan de gespierde/afgetrainde Anna die altijd op kamer 143 linksonder staat. Zij is de enige op de kade met dit naambordje.
Staat er al heel veel jaar, maar lang niet iedere dag, vaak wel op Zondag aanwezig.
 
Zojuist weer geweest bij de mooie blonde Anna.
Geweldige date weer net als vorige keer. Ze zei dat ze me nog herinnerde maar aan dat soort uitspraken leg ik nooit veel waarde. Kom voor de sex en die is gewoon heel goed. En ze is aardig en vriendelijk. Een prima adres en zeker een aanrader. Denk ook wel dat ze populair is. Toen ik wegging stond een ander al te wachten.
Ik had geluk dat ze vrij was. Dat is wel het nadeel van een site als dit Hahaha maar de andere kant is als ze door goeie recensies hier meer klanten krijgt blijft ze zeker daar staan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kom net van deze dame wat een heerlijke meid zeg.zo spontaan dat ze is. Afgesproken pijpen neuken doe ik altijd eerste keer. Pijpen is niet zo bijzonder moet ik eerlijk zeggen. Maar ze is zo aantrekkelijk daarna ging ze op mn pik zitten em hield ik haar kont goed vast wat heerlijk was. Ze heeft een mooie getrainde lichaam. Moest afremmen na 5 min anders kwam ik zo klaar. Daarna lekker missio geneukt en ze speelde soms met der klit wat ik geil vond. Daarna doggysyle en ik kwam zo klaar. Volgende keer maar extras ook vragen want dat vind ik geiler. Als ik andere recencie lees bied ze dit dus aan. Daarna aftertalk over kerst en ze zei nog wat prive dingen. Ik vond haar heel open naar mij toe voor de eerste keer. Ik denk dat zij gewoon zo is echt een drukke gezellige meid. Zou alleen niet met zo n meid een paar uur kunnen chille haha. Mij ziet ze zeker terug
 
Bedankt allen, Ik was altijd een beetje bang dat deze fitte dame te goed om waar te zijn was. En het type upselling en snel afwerken. Nu weet ik dat ik gewoon binnen moeten lopen.
 
Ja echt een spontane meid absoluut geen upseling en na de daad heb ik er maar een eind aangebrouwen en gezegd dat ik nog wat dingen moest doen. Dame lult de oren van je kop hahaha. Ik ga er begin nieuwe jaar ook weer meteen heen. Ben wel benieuwd of ze extras doet. Aangezien de eerste recensie het wel zegt en nu een andere medewandelaar van niet. Ze heeft echt een lekkere lijf mooie kut en mooi bruine huid
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
125
Ik ben hier ook een paar keer geweest. Leuke mooie dame, praat wel veel maar vond ik niet storend.
Sex was vrij goed en ze deed pijpen zonder condoom, wel even wassen van te voren maar dat is geen bezwaar.
Echt een heel lekker lichaam, ik vroeg nog waarom ze niet in een privehuis gaat werken maar toen zei ze dat ze aan het raam meer kan verdienen en in een privehuis veel jaloezie van collega's. Dat begrijp ik wel als ik haar zo zie. Ze vertelde dat ze best veel aandacht van mannen buiten haar werk heeft in de sportschool noemde ze. Vond haar zeker aardig en zulke mooie dames zie je niet veel achter de ramen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hallo heren afgelopen woensdag ben ik weer bij deze anna geweest. Blijft een lekkere meid met mooie rondingen en zachte huid.ben voor standdaar gegaan. Ze pijpte me zo dat ik overal aan kon zitten. Dus had mn vingers goed nat gemaakt en ging der clit goed stimuleren toen ze me pijpte. Wat heeft ze toch een lekkere poes.daarna missio en neukte ik haar gehurkt mn pik gleed rustig erin eruit wat ze lekker vond. Daarna flat doggy met der billen wijd open en ik spoot so het condoom vol. Moet toch ook maar voor de extras gaan. Ik lees dus van 2 verschillende recencies dat ze extras doet zoals tz en pzc.zijn er meerdere wandelaars die dit kunnen bevestigen? Dan word dit een wekelijkse bezoek. Ik ging trouwens weer heen voor alexandra/nicole. En zag opeens bij 131of 133 waar ze normaal stond leek en dame op haar dacht dat zij dat was. Maar ze had zwart haar heeft ze haar haar geverft ?
 
Anna heeft wisselende dagen, soms doordeweeks, zondags is een vaste dag dat ze werkt.
Probeer uurtje eerder te gaan, rond 17 begint de wissel ronde van de kamers. Ook zij stopt meestal ronder die tijd. Daar ik haar langer ken, regelmatig dr bezoek, heeft ze me laatst nog gematst, ze wilde stoppen maar bleef zodat we samen de werkdag bij elkaar konden afsluiten.
Lees dat sommigen haar een flinke kletskous vinden, ja ze houdt behalve van seks, teasen ook wel van een gezellig praatje. Voor mij prima, effe bijkletsen is altijd leuk, en ze is open over heel veel.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Inderdaad een spontane meid. Met een prachtig fitte lichaam.
 
Afgelopen donderdag bij deze spetter geweest. Dankzij een tip van een ander lid en vorige recensies. Ik had blijkbaar geluk omdat ze onregelmatig werkt. Ja mooie getrainde fitness body. Heel natuurlijk. Leuke uitstraling en mooie lach.
Sex was goed. We hadden afgesproken 125 voor 45 min. Pijpen zonder condoom mits schoon, haar beffen en tongzoenen kon ook maar dat vindt ik onwennig een eerste keer. Erg opwindend lichaam, mooie billen waar ik gek op ben. Lekkere frisse dame. Intiem met condoom.
Het was een zeer goede date. Je kan er ook leuk mee praten. Ze vertelde dat ze 4 x per week trainde en gezond at, niet rookte en nauwelijks drinkt. Kon je goed zien. Ik time altijd de dates, beetje een rare tik en het was 40 minuten. Was ook lekker weer en daarna nog even Leidseplein gelopen en op een terras gezeten. Prima date.
 
Paar weken geleden deze aantrekkelijke en mooi gevormde dame weer eens bezocht.
Ze herkende mij nog wel toen we op de kamer aan het praten waren.
Ze heeft zo'n prachtig koppie, lach en kijkers. Een genot als ze bezig is met je. Ondanks de extra uitgaven bleef het bij standaard sex, likte ze wel mijn tepels en mocht ik haar beffen. Pzc of ballen likken is er echt niet bij … helaas.
Ik denk niet dat ik op korte termijn weer bij Anna binnen ga. Maar soms wil ik natuurlijk ook met een schoonheid plezier kunnen maken. Dan ben ik bij haar aan het goede adres.
 
Niets van de bovenstaande recensies en berichten is schijnbaar gelogen. Op basis van de recensies en de onvoorspelbare dagen dat ze werkt had ik niet gedacht haar te treffen. Niets was minder waar. Zij was de eerste dame die ik achter een raam zag staan. Toch even langs de andere ramen gelopen, maar terwijl ik dat deed begon ik 'm te knijpen dat wellicht een ander mij voor zou kunnen zijn. In allerijl rechtsomkeer gemaakt en gevraagd of ik binnen mocht komen. Goede ervaring. Goede waar voor je geld zonder gezeur.
 
Thuiswerken heeft voordelen. Was om 5:30 begonnen geen reistijd en om 14:00 klaar. Douchen aankleden en op pad naar de Ruysdaelkade. Zag Gina ook mooi maar teveel plastic. Gelukkig was de bijzonder mooie Anna vrij. Haar vrolijke lach en leuke uitstraling zijn onweerstaanbaar. Eigenlijk een herhaling van de vorige keer. Prachtige fitte dame en ze is spontaan. Drie kwartier binnen geweest en was weer geweldig. En dat zonder gezeur of extra geld vragen.
Niks op aan te merken behalve dat ze onregelmatig werkt maar dat is muggenziften.
 
Wel standaard. Wees schoon en verzorgd. Geen gekkigheid zoals dirty of sm. Kijk maar na de recensies.
Pijpen was bij mij zonder condoom maar wel ter plekke even wassen. Voor sommigen misschien een afknapper voor mij niet. Beffen kan ook. Ze is schoon en intiem is met condoom.
 
Wel standaard. Wees schoon en verzorgd. Geen gekkigheid zoals dirty of sm. Kijk maar na de recensies.
Pijpen was bij mij zonder condoom maar wel ter plekke even wassen. Voor sommigen misschien een afknapper voor mij niet. Beffen kan ook. Ze is schoon en intiem is met condoom.
Zit pzc in het standaard tarief? Was voorheen niet bespreekbaar bij haar.
 
Na haar jaren af en toe bezocht te hebben in Utrecht, Eindhoven en Amsterdam, laat ik Anna tegenwoordig definitief links liggen.

De klik is wat minder en haar arrogantie wat meer. Een paar weken geleden op een vroege zondagochtend bij haar aan de deur gestaan. Voor ik iets kon zeggen gaf ze aan dat haar prijs niet meer 50,- is maar 100,-. En voor dat bedrag dezelfde service. Alles met condoom en 20 minuten. De arrogantie waarmee ze dat zei liet me direct omkeren, wetende dat dat lang niet voor iedereen het geval is.
 
Na haar jaren af en toe bezocht te hebben in Utrecht, Eindhoven en Amsterdam, laat ik Anna tegenwoordig definitief links liggen.

De klik is wat minder en haar arrogantie wat meer. Een paar weken geleden op een vroege zondagochtend bij haar aan de deur gestaan. Voor ik iets kon zeggen gaf ze aan dat haar prijs niet meer 50,- is maar 100,-. En voor dat bedrag dezelfde service. Alles met condoom en 20 minuten. De arrogantie waarmee ze dat zei liet me direct omkeren, wetende dat dat lang niet voor iedereen het geval is.
Hier ook al het wallen gebied tarief 20min voor 100€
 
Na haar jaren af en toe bezocht te hebben in Utrecht, Eindhoven en Amsterdam, laat ik Anna tegenwoordig definitief links liggen.

De klik is wat minder en haar arrogantie wat meer. Een paar weken geleden op een vroege zondagochtend bij haar aan de deur gestaan. Voor ik iets kon zeggen gaf ze aan dat haar prijs niet meer 50,- is maar 100,-. En voor dat bedrag dezelfde service. Alles met condoom en 20 minuten. De arrogantie waarmee ze dat zei liet me direct omkeren, wetende dat dat lang niet voor iedereen het geval is.
Herkenbaar, ik neukte Anna ook al geregeld vanaf het Zandpad tijdperk maar sinds ze in Amsterdam werkt lijkt haar houding veranderd te zijn. Dit i.t.t. Eindhoven waar ze kennelijk alles uit de kast moest trekken tot aan kinky en sm aan toe.

Tijdens mijn bezoeken gebruikte ik altijd haar poppers maar van de ene op de andere dag was dat niet meer mogelijk en op duidelijke wijze direct aan de deur mede gedeeld. Omdat ik mezelf als vaste bezoeker van haar beschouwde had ik een subtielere aanpak gewaardeerd. Sindsdien niet meer bezocht.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Tja, ik blijf graag bij haar komen. Vanmiddag ook geweest kwam aardig in de buurt van een heerlijke GFE.
Ga dan ook nooit voor het hierboven aangehaalde instap tarief.
Heb het er meer dan graag voor over, het was vandaag een over the top experience.
Ze ziet er altijd al erg appetijtelijk uit, nu even more. Ze heeft haar haar ingekort, en geblondeerd.
En stond lekker te shinen op 20cm high heels, wat haar strakke fitte body nog meer benadrukte.
Alsof ze van de cover van een fittnes magazine afstapt.
Heerlijk klaargepijpt, uitvoering mogen boffen, wat haar ook plezierde te merken aan dr body reactie. Uiteindelijk gefinisht op z'n doggy flat

Ze gaat nu eerst lekker van haar vakantie genieten, aan de middellandse zee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan