Recensie Anna, Antwerpen, Verversrui 8/1 (avond), Schippersstraat 2/3 (dag) 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt. Anna heeft het mij bevestigd vanavond tijdens de date. Ze werkt nu 5 dagen per week dag en nacht. Niet op woensdag en zaterdag, al zal ze af en toe voor de woensdag een uitzondering maken. In de avond blijft ze op VVR 8/1, en in de dag op SS 2. Ze neemt aan het eind van de middag wel een paar uur pauze, en in de avond zal ze minder laat door blijven werken. Dit wil ze ongeveer een jaar blijven doen om dan volledig naar de dag over te stappen. De avond/nacht valt haar steeds zwaarder.

Klopt. Anna heeft het mij bevestigd vanavond tijdens de date. Ze werkt nu 5 dagen per week dag en nacht. Niet op woensdag en zaterdag, al zal ze af en toe voor de woensdag een uitzondering maken. In de avond blijft ze op VVR 8/1, en in de dag op SS 2. Ze neemt aan het eind van de middag wel een paar uur pauze, en in de avond zal ze minder laat door blijven werken. Dit wil ze ongeveer een jaar blijven doen om dan volledig naar de dag over te stappen. De avond/nacht valt haar steeds zwaarder.
Heeft ze enkele jaren geleden ook al eens gedaan. Deel van dagshift doen, dan even naar huis en dan kortere avondshift.
Toen wel steeds op haar vaste plek, VR8/1.
Vind het raar dat ze het nog moet testen... denk eerder dat het een financiele optimalisatie is.
Maar dat nacht zwaar wordt kan ik in haar situatie begrijpen.
Nu weet ik wel waarom ik vorige woensdag een leeg raam heb aangetroffen.

Heeft ze enkele jaren geleden ook al eens gedaan. Deel van dagshift doen, dan even naar huis en dan kortere avondshift.
Toen wel steeds op haar vaste plek, VR8/1.
Vind het raar dat ze het nog moet testen... denk eerder dat het een financiele optimalisatie is.
Maar dat nacht zwaar wordt kan ik in haar situatie begrijpen.
Nu weet ik wel waarom ik vorige woensdag een leeg raam heb aangetroffen.
Anna sprak tegen mij niet over testen, maar gewoon over een gedeeltelijke overstap naar de dag. Ik weet dat ze het een paar jaar geleden ook zo deed. Daardoor ben ik haar opnieuw gaan bezoeken na een eenmalig bezoek redelijk in het begin van haar carrière. De vorige keer stond haar vaste raam overdag leeg, dat is op dit moment in de dag echter ook verhuurd. Ze zal dus overdag wel naar een ander raam gemoeten hebben. Ze zei mij niets over een ander raam proberen. Wel heeft ze de (volledige) uitleg gegeven waarom ze opnieuw in de dag gaat werken en op termijn helemaal met de nacht wil stoppen. Dat is echter allemaal persoonlijk en heb ik om die reden niet geschreven.

Ik dacht uit haar woorden te begrijpen dat ze gisteren pas met de dubbele shifts begonnen was, en dat ze op woensdag en zaterdag alleen niet in de dag werkt, maar wel in de avond. Ik dacht ook te begrijpen dat ze gisteren pas opnieuw aan het werk gegaan is na een (kort) verlof.

Terug
Bovenaan Onderaan