Recensie Anna, Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

5am

Wandelaar
36
19/10/22
18
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-i-am-anna-first-time-in-belgium-party-girl.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Zoek de 10 fouten

I will always open the door to my world naked or in lingerie.
niks van waar
will touch you and slowly go down on you
Weet niet van slow is , maar snel snel een condoom over je ding
Kussen doet ze niet, en alles moet snel , om je zo snel mogelijk terug buiten te zetten


Is volgens mij ook niet de dame op de foto's
 

De zelfde text , zelfde naam :) andere foto's

Is dit dezelfde of een andere? Iemand hier ervaring mee? Ze geeft een adres op vlakbij t centraal station. Niet zo'n lekker buurtje;
 
Er wordt hier over 3 dames tegelijk gesproken, een rosse, brunette en een blonde. Ze kunnen misschien een girlsband oprichten.

De rosse en de brunette ontvingen samen enkele maanden geleden in een propere straat aan het station waar ze een expat appartement hadden. Heb ze allebei op verschillende momenten apart bezocht. Beide zagen er zo uit als op de foto, maar qua sekswerk was het wel eerder amateuristisch. Pijpen konden ze geen van de twee. Maar de brunette zou ik zeker nog wel eens bezocht hebben, maar ze zijn beiden opeens vertrokken.

De blonde Anna ontvangt in een andere straat bij het station. Ben er (nog) niet langsgeweest. Foto's zien er iets te goed uit voor te ontvangen in de C-straat, dus weet niet of ik het risico ga nemen.
 
Er wordt hier over 3 dames tegelijk gesproken, een rosse, brunette en een blonde. Ze kunnen misschien een girlsband oprichten.

De rosse en de brunette ontvingen samen enkele maanden geleden in een propere straat aan het station waar ze een expat appartement hadden. Heb ze allebei op verschillende momenten apart bezocht. Beide zagen er zo uit als op de foto, maar qua sekswerk was het wel eerder amateuristisch. Pijpen konden ze geen van de twee. Maar de brunette zou ik zeker nog wel eens bezocht hebben, maar ze zijn beiden opeens vertrokken.

De blonde Anna ontvangt in een andere straat bij het station. Ben er (nog) niet langsgeweest. Foto's zien er iets te goed uit voor te ontvangen in de C-straat, dus weet niet of ik het risico ga nemen.
Een rosse, een blonde en een brunette.

Waar is Gertje? Daar zijn we zeker van dat hij op ze alledrie heeft gezeten 😁😁😁
 

Is dit dezelfde of een andere? Iemand hier ervaring mee? Ze geeft een adres op vlakbij t centraal station. Niet zo'n lekker buurtje;
De blonde heeft aangegeven dat ze VANDAAG terugvliegt naar Rusland en weet nog niet wanneer ze terugkomt. Dat hangt ervan af of ze een visum kan krijgen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan