Recensie Anna, Eindhoven, Baekelandplein 11 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik begreep afgelopen vrijdag van haar buurvrouw dat het nog wel een 2 weken kon duren. Dus tot medio october voordat Anna weer terug is.
Ik stel voor dat we allemaal in een rij gaan staan voor haar om op onze beurt te wachten .... 😍
 
Anna heeft haar schaapjes al lang op het droge, waarschijnlijk in stenen, harde assets en aandelen geïnvesteerd :). Ze kan nu het geld voor haar laten werken. Ze was sinds 2015 al in Eindje ik was de eerste die haar recenseerde en waarschijnlijk had ze daarvoor al een trackrecord ergens anders opgebouwd, het is haar van harte gegund zelfde geldt voor Isabella
 
Laatst bewerkt:
We gunnen het haar natuurlijk allemaal van harte, we gunnen onszelf ook haar goede dienstverlening. Er zijn in het verleden vaker dames geweest die gestopt zijn en toch op enige dag weer achter het raam verschijnen. Of dat bij Anna het geval zal zijn waag ik te betwijfelen maar niets is zeker in dit leven. Misschien zien we haar ooit op het pleintje terug, hoop doet leven!
Fijn weekend allemaal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.390
Berichten
723.739
Leden
33.363
Nieuwste lid
Damevanplezier
Terug
Bovenaan Onderaan