Recensie Anna, Eindhoven, Baekelandplein 11 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat zou betekenen dat onze Anna anaal aanbiedt? Dat heb ik in nog geen enkele recensie gelezen, maar wellicht ben ik niet genoeg op de hoogte. Qua figuur zou ze het kunnen zijn… Wie weet het zeker?
 
ik ook....heb al contact met haar gehad vandaag,ze komt eind january terug zei ze
Vond het ook al vreemd de opties in deze advertentie en mogelijkheden bij anna komen niet echt overeen.


Daarnaast denk ik dat iedere optie een extra is.
 
Anna is gesignaleerd en uiteraard heb ik haar met en bezoekje vereerd. En hoewel de jaren haar een beetje beginnen aan te zien was de service nog zeker ouderwets goed. Heerlijke en eerlijke dame. Samen met Isabella (vandaag niet gezien) de 2 toppers op het plein wat mij betreft.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond ook nog eens bij Anna geweest,blijft altijd goed ziet er nog steeds goed uit,eerst laten pijpen daarna haar gebeft waarbij ze goed nat werd en mijn hoofd flink vast klemde,daarna in missionaris afgemaakt,tevreden naar huis.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nadat ik toevallig toch even in het zuiden moest zijn dacht ik: eens even kijken hoe dat plein er nou uit ziet.
In vergelijking tot mijn standaard straatjes is dit toch even schrikken. Je wordt van voor/achter en links/rechts aangekeken door dames.
Desalniettemin toch even wezen wandelen.
Reviewtjes erbij gepakt en zo ongeveer bij elke dame wordt deze dame genoemd. Dan zal het wel goed zijn.
Nou, dat bleek ook.
Bij binnenkomst een ietwat kille reactie. Ik dacht: "ohjee, het zal toch niet?".
Maar eenmaal boven en binnen ontdooide ze volledig.
Lekker even een intro babbeltje.
Lief gevraagd of ze nog even haar mooie setje aan wilde houden en voor ik het wist stond ze tegen me aan te rijden.

Het intieme gedeelte houdt ik graag tussen ons ;). Maar het was goed!

Na de lozing een wasje voor ons beide en nog even lekker nagebabbeld.

Opvallend was wel: bij binnenkomst geen wasje hoeven doen. Dat ben ik niet gewend!

Al met al: zeker de moeite waard. Goede dame. Lekker kletsen, maar zeker ook lekker ketsen.
 
Wanneer is Anna erweer?
ze is allang terug, ben er vrijdag nog geweest, wat is dat toch een geile meid , weer een fantastishe tijd met haar gehad,ze begint s morgens al om 10 uur en is vaak druk bezet ,beter om een afspraakje te maken ,ik heb er veel geprobeerd,maar ik denk dat ze wel de beste is van allemaal,,,op het plein
 
Gisteren een afspraak met Anna gehad voor een lange edging sessie. Dat kan ze erg goed. Met lange halen en veel afwisseling strelen, trekken en pijpen. Wel begon ik met haar te beffen. Als je dat met veel gevoel en tederheid doet laat ze zich gaan en komt schokkend klaar.
Na een 45 minuten Isabella erbij gehaald van nummer 8 en die 2 dames samen aan mijn pik was een gouden combinatie.
Ik was high van de poppers en het heerlijk pijpen van Isabella terwijl Anna tegelijkertijd mijn ballen met haar nagels en handen bewerkte.
Op het laatst hebben ze me uitdagend klaar getrokken en ik spoot enorm veel na 5 dagen onthouding en deze sessie! Heerlijke dames!
 
Tijdje geleden Anna bezocht. Mooie dame. 50 euro betaald voor een kleine 20 minuten. In het begin een beetje zakelijk maar ze ontdooide snel.
Sex was prima. Pmc daarna nmc zij on top.
Ga zeker nog een keer terug maar dan wat langer.
 
Ik kom al bijna 4 jaar bij Anna en zij is by far de lekkerste, leukste, mooiste, liefste en fijnste sekswerkster die ik ken. En dat zijn er inmiddels heel wat en niet alleen in Eindhoven.
Ze neemt de tijd voor je. Is altijd in voor een (persoonlijk) gesprekje. Ze is gewillig in dat wat je wil. Neemt initiatief en laat zich ook graag aanwijzigingen geven. Is attent en alert op je wensen. Tijdens het pijpen, diep, dieper, diepst, kijkt ze je aan met die mooie donkere ogen terwijl mijn ogen over haar prachtige lichaam inclusief hartvormige kont glijden. Haar borsten zijn weliswaar niet echt, maar mooi gemaakt en van een fijne grootte. Ze heeft een zeldzaam mooi gevormd kutje dat zich ook graag laat likken. Maar, hier moet wel gezegd worden, dat je het wel goed moet kunnen, want om haar ook klaar te kunnen laten komen moet je gevoel in je tong hebben. En dat kutje is heerlijk strak om in te zijn en dat duurt altijd korter dan je werkelijk zou willen.

En wat me bij de 2e keer al bij haar opviel was dat ze mij nog kende en ook nog wist wat we gedaan hadden.
Aangezien mijn vrouw weet dat ik bij Anna kom vraagt ze ook regelmatig naar haar. En mijn vrouw trouwens naar Anna. Het is zelfs een keer voorgekomen dat ik mijn vrouw aan de telefoon had terwijl ik bij Anna naar binnen ging. Ze hebben elkaar toen even gesproken. Pracht-ervaring met 2 pracht-vrouwen.
Jammer dat ze nu op 'vakantie' is (in Spanje) tot 2 september en per het eind van het jaar definitief vertrekt.
Dus mannen geniet van haar nog zolang het kan, maar laat ook nog een gaatje voor mij de komende tijd ;)

PS. tot een jaar of 2 geleden (begin corona) werkte op Baekelandplein 11 links ook nog Rebecca. Zij was/is blond en een stuk jonger dan Anna. Weet iemand waar zij is gebleven?
 
Ik kom al bijna 4 jaar bij Anna en zij is by far de lekkerste, leukste, mooiste, liefste en fijnste sekswerkster die ik ken. En dat zijn er inmiddels heel wat en niet alleen in Eindhoven.
Ze neemt de tijd voor je. Is altijd in voor een (persoonlijk) gesprekje. Ze is gewillig in dat wat je wil. Neemt initiatief en laat zich ook graag aanwijzigingen geven. Is attent en alert op je wensen. Tijdens het pijpen, diep, dieper, diepst, kijkt ze je aan met die mooie donkere ogen terwijl mijn ogen over haar prachtige lichaam inclusief hartvormige kont glijden. Haar borsten zijn weliswaar niet echt, maar mooi gemaakt en van een fijne grootte. Ze heeft een zeldzaam mooi gevormd kutje dat zich ook graag laat likken. Maar, hier moet wel gezegd worden, dat je het wel goed moet kunnen, want om haar ook klaar te kunnen laten komen moet je gevoel in je tong hebben. En dat kutje is heerlijk strak om in te zijn en dat duurt altijd korter dan je werkelijk zou willen.

En wat me bij de 2e keer al bij haar opviel was dat ze mij nog kende en ook nog wist wat we gedaan hadden.
Aangezien mijn vrouw weet dat ik bij Anna kom vraagt ze ook regelmatig naar haar. En mijn vrouw trouwens naar Anna. Het is zelfs een keer voorgekomen dat ik mijn vrouw aan de telefoon had terwijl ik bij Anna naar binnen ging. Ze hebben elkaar toen even gesproken. Pracht-ervaring met 2 pracht-vrouwen.
Jammer dat ze nu op 'vakantie' is (in Spanje) tot 2 september en per het eind van het jaar definitief vertrekt.
Dus mannen geniet van haar nog zolang het kan, maar laat ook nog een gaatje voor mij de komende tijd ;)

PS. tot een jaar of 2 geleden (begin corona) werkte op Baekelandplein 11 links ook nog Rebecca. Zij was/is blond en een stuk jonger dan Anna. Weet iemand waar zij is gebleven?
Twee prachtvrouwen, maar je gaat wel naar de hoeren.
 
Ik kom al bijna 4 jaar bij Anna en zij is by far de lekkerste, leukste, mooiste, liefste en fijnste sekswerkster die ik ken. En dat zijn er inmiddels heel wat en niet alleen in Eindhoven.
Ze neemt de tijd voor je. Is altijd in voor een (persoonlijk) gesprekje. Ze is gewillig in dat wat je wil. Neemt initiatief en laat zich ook graag aanwijzigingen geven. Is attent en alert op je wensen. Tijdens het pijpen, diep, dieper, diepst, kijkt ze je aan met die mooie donkere ogen terwijl mijn ogen over haar prachtige lichaam inclusief hartvormige kont glijden. Haar borsten zijn weliswaar niet echt, maar mooi gemaakt en van een fijne grootte. Ze heeft een zeldzaam mooi gevormd kutje dat zich ook graag laat likken. Maar, hier moet wel gezegd worden, dat je het wel goed moet kunnen, want om haar ook klaar te kunnen laten komen moet je gevoel in je tong hebben. En dat kutje is heerlijk strak om in te zijn en dat duurt altijd korter dan je werkelijk zou willen.

En wat me bij de 2e keer al bij haar opviel was dat ze mij nog kende en ook nog wist wat we gedaan hadden.
Aangezien mijn vrouw weet dat ik bij Anna kom vraagt ze ook regelmatig naar haar. En mijn vrouw trouwens naar Anna. Het is zelfs een keer voorgekomen dat ik mijn vrouw aan de telefoon had terwijl ik bij Anna naar binnen ging. Ze hebben elkaar toen even gesproken. Pracht-ervaring met 2 pracht-vrouwen.
Jammer dat ze nu op 'vakantie' is (in Spanje) tot 2 september en per het eind van het jaar definitief vertrekt.
Dus mannen geniet van haar nog zolang het kan, maar laat ook nog een gaatje voor mij de komende tijd ;)

PS. tot een jaar of 2 geleden (begin corona) werkte op Baekelandplein 11 links ook nog Rebecca. Zij was/is blond en een stuk jonger dan Anna. Weet iemand waar zij is gebleven?
Vraag het eens aan Anna waar Rebecca is gebleven ? Anna komt uit een stad in Roemenië waar het hoogste percentage dvp van vandaan komen .Ik weet dat ze geen juist antwoord zal geven ,heb het zelf ondervonden dat leugens van haar niet haar sterkste punt zijn als je ze confronteerd.
 
Ze gaat stoppen ,wat ze 2 jaar geleden ook al aangaf . Ze zal gaan wonen in de zuidelijke stad van Spanje waar ze ook werkzaam is geweest en een appartement heeft gekocht .
Dat heeft ze me ook al eens verteld inderdaad dat ze wilde stoppen.
Nog maar eens gauw een keer langsgaan, heb het elke keer weer heel fijn met Anna.
Niet alleen de sex is meer dan geweldig maar ook wat wij bespreken, ben al best vaak bij haar geweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan