WHEM Anna, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee dat is niet deze Anna. Sommigen zeggen dat dit de advertentie is van de Anna die nog wel op het plein werkt (ook zeker een aanrader). Alleen is dat niet helemaal duidelijk. Maar de Anna waar jij het nu over hebt werkt volgens mij al een hele tijd niet meer in Eindhoven.
 
Nope, dit is niet die Anna, nummer is ook anders.
Russische Anna bedoel jij vermoedelijk, zéér leuke dame weet ik.
Helaas maar 1 keer mogen ontmoeten.

Edit mod, foto dame verwijderd, is tegen forumregels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Russische Anna, heerlijke date met haar gehad in Eindhoven echt een prachtmeid die in het echt mooier is dan op de foto, helaas is ze maar een paar dagen gebleven, daarna heeft ze nog in het noorden van het land gezeten en daarna is ze naar belgië verhuist waar ze in de buurt van St.Niklaas en Gent ontving, nu is ze zover ik weet weer terug naar Rusland..
 
Heeft er iemand ervaring met deze Anna? Zie haar al best wel lang op kinky.
Verschillende anna's van het plein maken het een beetje verwarrend.
Ik ken eigenlijk alleen de roemeense anna van 11. Maar ga er vanuit dat zij dit niet is.

 
De dame die jij zoekt is inderdaad gestopt met het werk. Ze zit momenteel weer in haar thuisland en gaat studeren in UK.

Ik heb nog regelmatig contact met haar, maar ze heeft aangegeven dat ze vooralsnog dit werk niet meer oppakt tenzij de nood hoog is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan