Recensie Anna, La Temple, Kontich 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week nog eens langs geweest bij deze geile donder. Was weer een zalig uurtje tantra. Ze bouwt lekker op en bracht me een paar keer net niet naar een hoogtepunt. Lekker met haar billen, borsten en poesje gespeeld. Heerlijke meid. Zoenen ed doet ze helaas niet, maar wat kan ze je opgeilen zeg. Ik hoop snel nog eens terug te kunnen gaan.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/anna-belgische-schone-bij-le-temple.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij Anna langs geweest en het is inderdaad een zeer mooie dame! Ze heeft een paar prachtige borsten, een heerlijke kont en zijdezachte huid. Haar massage/tantra is wel redelijk repetitief en ik miste een beetje passie. Je mag haar ook wel aanraken, maar hier was weinig reactie op. Nadien heeft ze mij wel geholpen in de douche om alles op te kuisen. Ik denk niet dat ik nog ga terug gaan, aangezien ik al betere massages heb gehad voor dit bedrag.
 
Dit klinkt er goed allemaal! Waar ik nog wel benieuwd naar ben zijn haar tanden en lippen. Heeft ze een fatsoenlijk gebit en zijn die lippen bijv volgespoten of is dat subtiel gedaan en ziet het er nog normaal/natuurlijk uit?
 
1u = 47 minuten binnen/buiten met twee douches inbegrepen.
Achterkant = repetitief achten draaien en over perineum wrijven
Omdraaien = weinig opbouw tot je voor paal staat, kort Die Twee in je gezicht en dan traag op en neer met beide handen over de lingam.
Qua uiterlijk buurvrouw next door, zonder de siliconen loop je ze zo voorbij op straat. Anoniem rijtjeshuis, moeder van een ex woonde paar huizen verder.
Persoonlijk liever iets scherpere prijs en meer vurigheid, had misschien betere afspraken moeten maken of ze klikt beter met vaste klanten.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/anna-belgische-schone-bij-le-temple.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Anna geweest. Ik heb gekozen voor de stiptease massage. (politieagente).

De striptease was geweldig Anna is niet alleen zeer mooi maar ook zeer gedreven. Ze danste zwoel voor me en liet me mijn gangen gaan ivm aanrakingen enz. Ze weet perfect hoe ze langs je heen kronkelt en zelfs met een erecte jonge heer... je staat haar (bijna) te "doggystylen" met die mooie billen tegen mijn beste vriend terwijl je haar borsten masseert geweldig. Maar het is een pro hoor ons Anna ze weet wat ze doet.

Vervogens het bed op waar ze stilletjes aan de penismassage begint heerlijk met intervallen. Ik ben op verschillende momenten bijna gekomen, maar dan stopt ze even om dan daarna weer verder te gaan... hemels.

Na het hoogtepunt nog een korte massage van de rug en dan samen de douche in.

Herhalings gevaar zeer groot.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.390
Berichten
723.735
Leden
33.363
Nieuwste lid
Damevanplezier
Terug
Bovenaan Onderaan