Recensie Anna, Pieter Vanderdoncktdoorgang 8 L 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.094
11/07/21
11.521
74
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
teveel
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame onlangs bezocht voor de eerste keer.
Haar vriendelijk gezicht en glimlach trok mij over de streep.
Eens je binnen bent en betaald hebt blijft ze vriendelijk.
Ze heeft een mooie naturelle c cup en zachte aanrakingen werden toegelaten zoals afgesproken.
Ze neemt al snel het condoom in de hand en trekt die over mijn lid die op halve sterkte is.

Haar pijpkunsten waren niet denderend, altijd dezelfde beweging en geen tempowisseling.
Van zuigkracht kon het wel ermee door.

Poes aanraken niet toegelaten en haar tepels aanraken had ze ook liever niet, te gevoelig.
Ze is toch erg afstandelijk en veel enthousiasme merk ik niet.
Deze dame haalt niet het gemiddelde niveau van een raamdame, zelfs niet in Gent.
Voor mij een teleurstelling.
Geen herhalingsgevaar mogelijk.
 
Deze dame onlangs bezocht voor de eerste keer.
Haar vriendelijk gezicht en glimlach trok mij over de streep.
Eens je binnen bent en betaald hebt blijft ze vriendelijk.
Ze heeft een mooie naturelle c cup en zachte aanrakingen werden toegelaten zoals afgesproken.
Ze neemt al snel het condoom in de hand en trekt die over mijn lid die op halve sterkte is.

Haar pijpkunsten waren niet denderend, altijd dezelfde beweging en geen tempowisseling.
Van zuigkracht kon het wel ermee door.

Poes aanraken niet toegelaten en haar tepels aanraken had ze ook liever niet, te gevoelig.
Ze is toch erg afstandelijk en veel enthousiasme merk ik niet.
Deze dame haalt niet het gemiddelde niveau van een raamdame, zelfs niet in Gent.
Voor mij een teleurstelling.
Geen herhalingsgevaar mogelijk.
Is dit de Roemeense Anna met lang zwart haar en lichte moedervlek op heup.
 
Ik heb deze dame nu een 2e keer bezocht en ik moet toegeven dat het eigenlijk wel goed meeviel. Deze Roemeense dame van 28 jaar trok vooral mijn aandacht door haar uiterlijk. Ik vind dat zij een hoog "BABE-gehalte" heeft en dat zij zich uitstekend presenteert in de showroom. In tegentelling tot haar collega die op een barstoel zit te tokkelen op haar gsm, staat deze Anna statig achter haar raam in heel sexy lingerie met hoge hakken en perfect afgeborsteld. Ze heeft pikzwart haar, een stel lange benen, een natuurlijke C-cup en een mooie ronde poep. Haar huid is mooi gebruind en ze heeft een aantal tatoo's die zeker niet storend zijn. Het sociale, wat ik wel belangrijk vind, is bij haar een beetje een probleem maar dat heeft vooral te maken met haar gebrekkig Engels want ze doet wel degelijk moeite om een praatje te slaan.
De kamer in deze kaberdoesj, "Crazy Cabaret" genaamd is overigens een van de betere die ik hier al gezien heb. Ze is ruim, proper en overal spiegels rondom het grote 2-persoonsbed.
Dit is een andere Anna dan die op de PVDD 8L, deze zit op de Schepenenvijverstraat 8 links.
Ze heeft ook lang zwart haar, een stevige cup...
De dame in de PVDD heeft geen tattoos of nog maar onlangs gezet en spreekt wel vlot Engels.
Er zijn wel wat gelijkenissen maar het is toch een andere dame.
Deze dame doet dagdienst en de andere nachtdienst.
 
Dit is een andere Anna dan die op de PVDD 8L, deze zit op de Schepenenvijverstraat 8 links.
Ze heeft ook lang zwart haar, een stevige cup...
De dame in de PVDD heeft geen tattoos of nog maar onlangs gezet en spreekt wel vlot Engels.
Er zijn wel wat gelijkenissen maar het is toch een andere dame.
Deze dame doet dagdienst en de andere nachtdienst.
Hoi,
Ja, dat klopt wat je zegt. Ik heb het over Anna die in de Crazy zit. Het linkse raam en idd de dagdienst doet. Sorry maar ik dacht echt dat we het over dezelfde hadden. Blijkbaar niet dus. Zou er dan nog geen resencie zijn over haar?
 
Hoi,
Ja, dat klopt wat je zegt. Ik heb het over Anna die in de Crazy zit. Het linkse raam en idd de dagdienst doet. Sorry maar ik dacht echt dat we het over dezelfde hadden. Blijkbaar niet dus. Zou er dan nog geen resencie zijn over haar?
Nee, behalve de uwe was er nog geen recensie van, ik maakte er al eens een praatje mee en ondanks ik duidelijk sprak begreep ze bijna niks van wat ik zei en ben dan maar niet binnen geweest.
 
Nee, behalve de uwe was er nog geen recensie van, ik maakte er al eens een praatje mee en ondanks ik duidelijk sprak begreep ze bijna niks van wat ik zei en ben dan maar niet binnen geweest.
OK. Geen probleem. Ik heb een nieuwe aparte recensie gemaakt over haar en de eerste gedelete, die dus verkeerdelijk gelinkt was aan uw recensie.
Ze spreekt geen Engels dat is haar probleem, maar ik vind ze wel goed. Haar collega Emma die in het midden zit zou ook een goeie zijn blijkbaar. Een trio met beiden zou mij wel interesseren.
 
OK. Geen probleem. Ik heb een nieuwe aparte recensie gemaakt over haar en de eerste gedelete, die dus verkeerdelijk gelinkt was aan uw recensie.
Ze spreekt geen Engels dat is haar probleem, maar ik vind ze wel goed. Haar collega Emma die in het midden zit zou ook een goeie zijn blijkbaar. Een trio met beiden zou mij wel interesseren.
Een mooie en duidelijke recensie!
Ge kunt anders mocht het verkeerd zijn uw eigen recensie rapporteren en de reden bijgeschreven hebben.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50€
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag heb ik een Anna bezocht in de Vanderdoncktdoorgang 8L, overdekt stuk, glazen straatje. Rond 14u.
Slechtste ervaring sinds heel lang!
Ik beklaag me dat ik hier niet eerst meer onderzoek deed.
Zwart, sluik haar tot net boven de schouders.
Zwarte kanten body, waardoor je haar borsten kan zien.
Knap gezicht met brede mond, en mooie tanden.
Wel mooi gevormde, naturelle borsten. B-cup
Mooi lichaam, iets steviger. Met mooie dikkere kont. Waar ik van houd 😋.
De prachtige kont en enthousiaste, heel brede glimlach overtuigden me om naar binnen te gaan.
Maar wat een slechte keuze!
Eens de gordijnen dicht waren deed ze heel onaangenaam.
Heel de tijd panisch doen over hygiëne.
-mijn handen laten wassen met alcoholgel
-mocht condoom niet aanraken
Pijpen was nog OK, maar veel te kort. Je merkt dat ze diep kan en eigenlijk beter zou kunnen, maar hiervoor moest ik bijbetalen...
-ze wilde niet On top
-ondanks mijn brede lul, niks te voelen in haar kut door te wijd en te veel glijmiddel
-klagen dat alles pijn deed
-gespeelde pijnkreunen vanaf seconde 3
- na 1 minuut missionaris: "now doggy yes"
- na 2 minuten doggy zagen dat ik geen tijd meer had.

Echt geen fijn gevoel bij gehad. Absoluut niet gevoel gehad dat ik iets kon vragen of doen waar ik zin in had...

Daarbovenop was het bed in VDDD 8L echt verschrikkelijk. Matras leek 40 jaar oud. Vies fleecedekentje eroverheen...
Geen kapstok om je kleren aan op te hangen.
Mijn kleren roken achteraf naar sigarettenrook.

Echt te mijden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan