Recensie Anna (Roe), Antwerpen, Verversrui 8/1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Stamgast
360
16/06/23
700
187
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Anna, 22 jaar, is echt nog maar net begonnen te werken als hoer. Ze is wat nerveus en onhandig, erg aantrekkelijk vind ik dat. Ze is aardig, rustig en doet goed haar best. Ze is erg slank en klein, met een lekkere dikke kut en kleine tietjes. Erg klein kontje. Ik vind haar erg lekker. Ze is knap.

Ik zit het op bed, benen over de rand, en ze doet condoom om en pijpt me gebogen. Neueken is erg lekker, heerlijke strakke kut. Ik geef haar een geode beurt en kom heel hard klaar. Lekkere meid. #1571

Hier klopt niets van. Er werkt wel een Roemeense Anna op VVR 8/1. Zij is echter een stuk ouder, en haar borsten zijn ook groter. Bovendien werkt ze al heel wat jaren in het skw. Ze is één van de meest ervaren dames in het skw.

Dit is niet die Anna. "hier klopt niets van" is wat overdreven, misschien heb ik het verkeerde huisnummer? Het zou 6/1 kunnen zijn? Op het nummer dat ik bedoelde staan de laatste tijd Roemeense dames, vroeger altijd Latina's. Ik zal zaterdag kijken. Jammer dat er nergens iets van foto's zijn van de straat, ik vind het soms lastig om het juist nummer te vinden.

Dit is niet die Anna. "hier klopt niets van" is wat overdreven, misschien heb ik het verkeerde huisnummer? Het zou 6/1 kunnen zijn? Op het nummer dat ik bedoelde staan de laatste tijd Roemeense dames, vroeger altijd Latina's. Ik zal zaterdag kijken. Jammer dat er nergens iets van foto's zijn van de straat, ik vind het soms lastig om het juist nummer te vinden.
Op deze website kun je wel de foto's zien van alle ramen in het skw;

Terug
Bovenaan Onderaan