WHEM Anne, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb het even uitgeprobeerd om te kijken wat de werkwijze is. Contact gemaakt, werd aangegeven dat de code bedekt mocht worden bij een screenshot bewijsje van dat de kaart is gekocht. De code mocht ik dan geven wanneer we zouden gaan meeten. Ergens vertrouw ik het nog steeds niet, maar besluit om een klein bedrag te kopen en deze te bewerken tot 150 euro. Alles bewerkt en screenshot gemaakt, deze naar haar gestuurd en gevraagd of we konden meeten. Stuurt de dame nu een link met de request om de kaart te "validaten" Uiteraard weet iedereen nu waar dit heen gaat. Overigens is het ook nog eens een hele aparte link. Denk niet zozeer een virus, maar een site die de code doorstuurt ipv controleerd. cutt.ly/Check-coupon-statut
Aangegeven dat ik de 150 liever weggooi dan aan haar geef, werd genegeerd.
 
advertentie bestaat zelfs niet meer jammer dame zag er wel interessant uit, maar inderdaad betaal liever gewoon anoniem cash en nooit van te voren wil wel altijd zien wat voor vlees we in de kuip hebben heb persoonlijk vaak mee gemaakt dat er zelfs een totaal andere dame de deur opent dan kan je zelf nog de keuze maken of toch naar binnen te gaan of we te gaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan