Recensie Anne, Diepenbeek 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JayT

Newbie
7
13/05/23
7
4
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anne-new-girl.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze avond m'n stoute schoenen nog eens aangetrokken om bij Anne (nieuw meisje in de mirage) langs te gaan.

Dat tripje had ik me beter bespaard... Wat een tegenvaller zeg!

Eerst het goede nieuws: de foto's zijn correct: mooie dame, wel wat hangborstjes maar dat is niet het probleem.

Maar dan..
Ze spreekt geen Engels, Duits, Frans of Spaans.
Ze vraagt om kleren uit te doen en op bed te gaan liggen, maar wanneer ik wat dichter tegen haar kom staan om wat te voelen/kussen dan verkrampt ze helemaal; ik MOEST gaan liggen.. Dan maar gedaan..
Komt ze naast me liggen en trekt ze me heel onenthousiast wat af terwijl ik haar wat kus; als ik naar de mond ga draait ze haar hoofd volledig weg, blijkbaar had ze een allergie aan baardhaar...
Tepels waren blijkbaar ook heel gevoelig want daar mocht ik niet lang blijven hangen, poesje voelen moest ook wachten want ze wou eerst opwarmen (naar wat ik er van opmaakte).
Als ik dan rechtop ga zitten om tussen haar benen te gaan mag ik niet beffen of vingeren..
Ja, dan heb ik maar m'n geld terug gevraagd en vertrokken. Wat is dat voor een tegenvaller zeg...

Beter ander meisje bezoeken in de club!! Of zoals mij deze avond; gewoon ergens anders gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan