Recensie Anne, Rotterdam 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1471

Vaste klant
Forumpionier
136
18/07/21
212
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-blonde-meid_7412863
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Een keer uitgenodigd bij mij thuis. Qua verschijning vond ik haar tegenvallen maar met haar enthousiaste pijpkunsten en spontane tongzoenen maakte ze dat ruimschoots goed.
Haar lijf is zoals op de foto's. Grote borsten waartussen je klaar kan komen. Haar kontje is in verhouding tot haar borsten wat klein.

Bij binnenkomst even gebabbeld en snel naar de slaapkamer gegaan. Ze is echt gretig met PZC en TZ. Precies zoals ik had gehoopt. Ze deed alles wat ik vroeg en na afloop nog na gebabbeld in bed. Ondertussen lekker tongzoenend en knuffelend. Ze is geen klokkijkster.

Voor mij geen herhalingsgevaar. Ik vind haar niet aantrekkelijk genoeg en ik ben liefhebber van dikkere billen en heupen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hi, heb deze dame ook over de vloer gehad. Toen ze bij mij was adverteerde ze met Blondy ipv Anne.
 
Deze dame is heel vernuftig met de camera. Op de advertentie ziet alles er meer dan goed uit maar in privé is het wel even opkijken. Maar uiteindelijk heb ik wel erger meegemaakt dus ja, gewoon niet klagen.

Uiteindelijk bleek ze heel erg gezellig te zijn. Alles is erg naturel en praat erg makkelijk over van alles en nog wat. Gelukkig let ze zelf wel enigzins op de tijd anders hadden we het complete uur vol gepraat. Qua seks had ik niets te maar dan ook niets te klagen. Mevrouw maakt hier een hoop goed. Uiteindelijk waren we iets voorbij het uur gegaan maar dit was geen enkel probleem.

Ik heb deze dame als erg prettig ervaren
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een paar keer afgesproken met deze leuke blondine ze is misschien een klein beetje stevig maar absoluut niet dik.
Ze is leuk in de omgang en geniet ook echt van de sex.
Tongzoenen doet ze alleen als ze een klik heeft en als je een nette man bent.
Ik kijk al weer uit naar de volgende date met haar, voor mij is ze een topper.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb deze dame nu 2 keer op bezoek gehad. Beide keren voor een date van 3 uurtjes. Ze heeft een mooi lichaam. Alles ziet er goed uit, vooral haar borsten. Tongzoenen doet ze gretig. Ze pijpt voortreffelijk. Ik heb haar lekker mogen vingeren en beffen. Ze werd kletsnat. Op een gegeven moment sprak ze de woorden: 'Ik wil je nu in mij voelen' en ze liet zich gewillig neuken, zonder condoom.
 
Tijdens mijn eerste date kwam er een moment dat er een condoom om moest. Opdat moment viel mijn pik terug in slappe toestand. Ik heb dat vaker. Toen ik haar uitnodigde voor mijn tweede date vroeg ik of ik haar zonder condoom mocht neuken. Zij sprak letterlijk: 'Ja, lekker; dan voel ik hem puur natuur naar binnen glijden'. Maar ze sprak ook niet met iedereen zonder te neuken.
 
Ik wil jullie waarschuwen voor deze dame.
Ik zou een afspraak met haar hebben. Op haar verzoek en 100% toezegging een kamer geboekt (annulering niet mogelijk en aangezien ze had toegezegd) mee ingestemd.

De dag erna ontvang ik een appje, dat ze corona heeft en niet kan komen. Hier kwamen de smoesjes al te voorschijn. Als je een dag van te voren een test gaat doen en lichte klachten hebt dan maak je geen afspraak lijkt mij.

Kortom, 90€ weg en daarop volgend zegt ze toe de volgende keer een uur langer te blijven. Puntje bij paaltje uiteindelijk blokkeert ze mij wanneer ze weer een toezegging doet. Ik denk dat dat gezien mijn gevoel en de 1e twee recensie, de juiste weergave geeft van deze dame en als een dame steeds haar naam veranderd meer dan genoeg zegt. Ik had mijn gevoel moeten volgen en deze dame links laten liggen. Succes voor de andere heren!
 
Ik wil jullie waarschuwen voor deze dame.
Ik zou een afspraak met haar hebben. Op haar verzoek en 100% toezegging een kamer geboekt (annulering niet mogelijk en aangezien ze had toegezegd) mee ingestemd.

De dag erna ontvang ik een appje, dat ze corona heeft en niet kan komen. Hier kwamen de smoesjes al te voorschijn. Als je een dag van te voren een test gaat doen en lichte klachten hebt dan maak je geen afspraak lijkt mij.

Kortom, 90€ weg en daarop volgend zegt ze toe de volgende keer een uur langer te blijven. Puntje bij paaltje uiteindelijk blokkeert ze mij wanneer ze weer een toezegging doet. Ik denk dat dat gezien mijn gevoel en de 1e twee recensie, de juiste weergave geeft van deze dame en als een dame steeds haar naam veranderd meer dan genoeg zegt. Ik had mijn gevoel moeten volgen en deze dame links laten liggen. Succes voor de andere heren!
Als ik een kamer boek voor een dame dan neem ik altijd een dayroom.
Je betaalt pas bij aankomst en kan kosteloos annuleren.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn eerste review ooit en kom toevallig een van de leukere dames tegen hier.

Kan beamen wat er eerder word gezegd. Wat heel leuk is aan haar is dat ze echt een GFE geeft. Wat minder leuk is aan haar is wellicht dat ik me soms toch niet gelijk fijn voel als ik haar bef, dus wil altijd wel vooraf douchen. Al in al, heb er al meerdere malen gezien en ze geniet er echt van, misschien niet perse een figuur die ik lekker vind, maar alright. Vandaar de 4/5.
 
Ik wil jullie waarschuwen voor deze dame.
Ik zou een afspraak met haar hebben. Op haar verzoek en 100% toezegging een kamer geboekt (annulering niet mogelijk en aangezien ze had toegezegd) mee ingestemd.

De dag erna ontvang ik een appje, dat ze corona heeft en niet kan komen. Hier kwamen de smoesjes al te voorschijn. Als je een dag van te voren een test gaat doen en lichte klachten hebt dan maak je geen afspraak lijkt mij.

Kortom, 90€ weg en daarop volgend zegt ze toe de volgende keer een uur langer te blijven. Puntje bij paaltje uiteindelijk blokkeert ze mij wanneer ze weer een toezegging doet. Ik denk dat dat gezien mijn gevoel en de 1e twee recensie, de juiste weergave geeft van deze dame en als een dame steeds haar naam veranderd meer dan genoeg zegt. Ik had mijn gevoel moeten volgen en deze dame links laten liggen. Succes voor de andere heren!
Bij mij kwam ze ook niet opdagen...zonder af te melden maar wel blokkeren op wa
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan