Ze is dus (nog?) niet in China. Afspraak maken ging prima, communicatie was duidelijk en snel genoeg. Eerdere poging was niet gelukt, maar dit keer was er eigenlijk geen enkel probleem. We kwamen snel tot een afspraak en alles was keurig op tijd.
Ik vond de ervaring goed; heb haar ook maximale score gegeven afgezien van het zoenen, omdat dit zonder tong gebeurde. Dat kan persoonlijk zijn, maar ik vind het wel jammer als het ontbreekt.
Ze had op mijn verzoek een setje aangedaan dat haar echt enorm goed stond.
Meerdere keren klaarkomen was geen probleem. Er wordt wel op de klok gelet, en dat was aan het einde van de date wel merkbaar. Anny heeft echt een (voor mij) heerlijk figuur en is precies waar ik op val, maar ergens ontbrak er toch wat. Ik kan niet goed iets aanwijzen wat er dan mis is, dus het komt ook niet terug in de score. Ik wandel niet vaak (en als het gebeurt, op verschillende plekken), dus bij een nieuwe date maak ik een nieuwe keuze uit wat er op dat moment kan.
De date bestond uit gespeel en geknuffel, een niet onverdienstelijke blowjob gevolgd door verschillende standjes sex, een massage, en nog een vluggertje omdat ik het toch niet kon laten
Voor mij is er kans op herhaling, maar gezien de prijs niet enorm groot.