Recensie Anny, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wilders

Newbie
5
29/12/23
2
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9779229-anny
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen maandag ben ik bij Anny in Amsterdam geweest; de ontvangstlocatie is prima. Ze is een prachtige vrouw met enorm mooie billen, al is ze zelf vrij kort. Bij binnenkomst begon ze meteen te twerken en dingen in het Spaans te roepen. Er is een mogelijkheid om je op te frissen. Ze pijpt enorm goed; deze vrouw heeft een enorme zuigkracht. Ik had het gevoel dat mijn eikel bijna paars zou worden. Ze deed meteen een condoom om, dus ik heb niet naar pzc gevraagd en omdat het lekker was, dacht ik: ik ga maar door. Vervolgens zijn we overgegaan naar doggystyle, want die prachtige kont moest ik wel op en neer zien gaan tijdens het neuken. Het was zo opwindend om te zien dat ik me niet kon weerhouden en mijn duim in haar kont stak, waarbij ik heftig tot een hoogtepunt kwam. Het gekste komt nu: nadat ik klaarkwam, draaide ze meteen om, stopte letterlijk beide ballen in haar mond en begon er aan te zuigen. Helaas kon ik niet verlengen omdat ik een afspraak had voor mijn werk, maar de kans op herhaling zit er zeker in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan