Anonieme Vereeniging Van Wandelaars.????

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoals @H._ al zegt, ondervangt deze site hetgeen @Betrouwbaar voorstelt. Waarbij het dan blijft bij schrijven op het forum of per IM.
Inspraak hebben we hier ook, want ik denk dat je veel mag posten en dat als je positieve kritiek / verbeterpunten / wensen hebt, de forumleiding daar een luisterend oor voor heeft.
Lol hebben we hier ook genoeg en dat gaat verder dan enkel de rubriek "humor".

Blijft op dit moment "meetings" over. Daar is al eens over gesproken op dit forum. Helaas weinig animo.
Heb zelf enkel positieve ervaringen opgedaan in de contacten met mede wandelaars bij saunaclubs, parenclubs en gangbangs.

Maar natuurlijk zijn er nog meer mogelijkheden te bedenken, dus wie weet wat voor ideeën er hier nog geopperd worden.
 
Of gaat zo'n vereniging de PVV achterna. Die "partij" kent al decennia lang slechts één lid. Maar dat verenigingslid moet dan wel een betrouwbare korting krijgen, zoals hierboven werd voorgesteld: een instaptarief van Euro 49.99 waar niet-leden de volle Euro 50 betalen.

Of komen de zich binnenkort en masse aanmeldende leden dan in vereniging bijeen, zoals bij de Anonieme Alcoholisten, die als beschermheer de heer Von Amsberg Jr. kennen - die dan ook pontificaal AA op de nummerplaten van zijn lelijke eendjes heeft laten zetten..

Ik moet er niet aan denken dat die leden dan worden aangesproken door medeleden met de namen waarvan zij zich hier op deze site bedienen.

Serieus: ik begrijp best wat de rechtmatige en zelfs nobel te noemen bedoeling is, maar wat mij persoonlijk betreft: hoe anoniemer, hoe beter. Ik wil niet dat er een gezicht (of lengte, of geschatte leeftijd, of enzovoorts) kan worden geplakt op mijn nom de plume.

En als u mijn gezicht zou kennen: dat wilt u ook niet.
 
En als je een medewandelaar net naar buiten zie stappen, reageren ze ook schichtig. En de rest is trouwens ook niet bepaald van de spraakzame soort. Man zijn, het is eigenlijk best wel eenzaam!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan