Recensie Antonia, Antwerpen 3,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1460

Vaste klant
Forumpionier
107
18/07/21
71
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/if-you-want-to-kissing-music-party-or-just-relax.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze meid bezocht en ik moet zeggen het was "top"! Zeer vriendelijke ontvangst in kleine verzorgde studio, niet ver van Centraal Station. Kleine slanke verschijning met heerlijke naturelle borstjes. Zij begon met zachte strelingen, kusjes overal en had er geen moeite mee om mijn penis op volle sterkte te brengen. Pijpen (zc) was heerlijk en ik mocht ook haar fris ruikend poesje beffen. Neuken (mc) in verschillende standjes waarbij haar voorkeur gaat naar doggy. Maar zij berijdt je ook sensueel on top. Kortom een heerlijke ervaring.
 
Top om lezen. Zag haar advertentie meermaals staan en op foto alvast een beeldmooie verschijning.
Slechts 1 dame privé bezocht (eentje die ik ken via skw), via RL blijft het toch beetje oppassen. Ben een skw wandelaar.
Zeker om over na te denken eens te contacteren ;)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-sex-xx-kissing-xx-100-real-pictures-xx-last-days-xx.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame recent bezocht en kan beamen wat hiervoor werd geschreven.
Ontvang in een appartement dicht bij Astridplein.
Hygiëne is top, we hebben ons beide gedoucht voor, tussen de 2 beurten en erna.
Enige nadeel, voor een niet-roker, is dat ze rookt.
Seks was zeer goed, geen probleem voor verschillende standjes.
Beffen en pijpen was ook mogelijk alleen als je wou tongzoen moest je 50eur bijbetalen. Dit heb ik dus niet gedaan.
De foto's zijn echt en ze heeft een mooi strak lichaam, als je je tenminste niet stoort aan tatoeages.

Toch wel voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/back-in-antwerp-xx-if-you-miss-me-you-know-text-me-xx.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Antonia geweest.
Zeer goede communicatie via whatsapp en ontvangt in een sober, maar deftig appartement niet ver van Antwerpen-Centraal.

Ik had haar al een tijdje in mijn vizier op RL omdat het al even geleden was dat ik nog eens anaal had gedaan.
Het lot bracht me nog eens in Antwerpen en met een broek vol goesting dacht Martinez bij zichzelf 'laten we eens sturen naar deze deerne, wie niet waagt.'
En jawel, 5 minuten later kreeg ik antwoord.
Ze stuurde me het adres door, eens aangekomen moest ik een berichtje sturen en toen belde ze me op. Binnen de trap op gewandeld en jawel, daar stond ze keurig op mij te wachten in een mooie body en met hoge hakken aan.
Ik kreeg meteen een goede kus net alsof we elkaar al jaren kende.

Uiteraard volgde het financiële gedeelte waarna ze haar even ging opfrissen.
Ik kleedde me meteen uit en probeerde een zo goed mogelijke adonis-houding aan te nemen in bed, maar toen ze daar aankwam volledig naakt, veranderde ik snel in een nerveus jongetje. Wat een prachtig strak lijfje zeg!

Naarmate ze dichter kwam, gingen de zenuwen snel weg. Eerst stevig zoenen en haar lichaam ontdekken met mijn handen en tong daarna ging het condoom om en kreeg ik een goede stevig pijpbeurt. Ze zag dat ik goed stond en vroeg me of we meteen anaal gingen doen of niet. Ik stemde maar al te graag in.
Eerst doggy goed doorgeneukt, dan zij plat op haar buik en dan missio. Echter deed het formaat van mijn jongeheer en mijn doorstoten wat pijn bij deze lieve meid en vroeg ze op even te pauzeren met het anale gedeelte.
Ze heeft me dan als een echte cowgirl goed bereden en dan kon ik nog genieten van haar kusjes en prachtige borstjes.

Ze gaf aan dat ze weer klaar was voor anaal, enkel als ik wat rustiger kon zijn en zoals de heer dat ik ben heb ik het haar beloofd.

Cowgirl anaal en nadien nog eens doggy en dan lekker klaargekomen.

Achteraf nog een klein babbeltje gedaan tijdens het wasje en voldaan vertrokken.

Mij ziet ze wel terug!
 
Deze dame recent bezocht en kan beamen wat hiervoor werd geschreven.
Ontvang in een appartement dicht bij Astridplein.
Hygiëne is top, we hebben ons beide gedoucht voor, tussen de 2 beurten en erna.
Enige nadeel, voor een niet-roker, is dat ze rookt.
Seks was zeer goed, geen probleem voor verschillende standjes.
Beffen en pijpen was ook mogelijk alleen als je wou tongzoen moest je 50eur bijbetalen. Dit heb ik dus niet gedaan.
De foto's zijn echt en ze heeft een mooi strak lichaam, als je je tenminste niet stoort aan tatoeages.

Toch wel voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/antonia-224/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net deze middag ook een bezoekje gebracht aan Antonia, en ja wadde, wat een mooie verschijning!
Ze begroette me met een kus op de kaak, en herrinerde haar dat ik al eens eerder een afspraak had proberen maken, maar toen niet gelukt was.
Ze nam me mee naar een kamertje en gebaarde dat ik me al moest uitkleden, en dat zij direct terug zou zijn, zo gezegd zo gedaan, daar stond ik in mijn boxer een beetje onhandig te wezen, toen ze weer binnenkwam in haar broek en enkel haar bh nog aan. Ja jonges, deze Antonia is echt wel, sorry voor de woorden, een lekker ding! Zo een mooie dame, damn!
Ze gebaarde me om op bed te liggen, en dan deed ze haar bh en broek uit, hmm zo een lekkere borstjes, en dat gladgeschoren kutje, zag er allemaal zo goed uit!
Ze begon me een beetje te berijden (had men boxer nog aan) toen ze vroeg, you do hadjob sometime? Waarop ik zeg, ja, een beetje in de war, thus morning?
Ik wederom ja zeggende, en uitleggende dat de druk eerst even van de ketel moet, anders duurthet bij mij niet lang.
Waarop zij zei, oo why, dont do that, my skills will make sure u cum, ja wadde, over confident gesproken.
Dan zei ze me dat ik haar moest beffen, wat ik gretig deed, wat een lekker poesje heeft ze, en ze was ook wat aan het genieten, al kan dat gespeeld zijn xD
Daarna zei ze dat ik op men rug moest liggen. Ze deed men boxer af, en men lul stond wel al wat recht natuurlijk, ze deed cd errond en begon te pijpen, jesus wat een pijskills heeft ze! Duurde niet lang voor die echt goed recht stond, en dan kwam ze op me zitten en begon ze me af te rijden. Cowgirl kan ze echt goed, damn, zo een cowgirl had ik nog nooit gehad oO
Ondertussen ook wat heen en weer gespeel, ik die haar lekkere borstjes kustte en aflekte, en zei gretig verder rijden en kusjes op men mond geven.
Dan moest ik haar doggy pakken, en ja hoor, wat een lekkere doggy dat was! Ik kan het niet blijven zeggen, Antonia is een lekker en heet wijf!
Dan na wat doggy ook eens missionaris, en ook hier weer lekker genoten, ze kan ook zo uitdagend kijken, hmmm hou ik van!
Dan ik trrug op men rug en heeft ze me klaar getrokken, wat niet lang duurde, damn.
En dan zei ze, yes i know how to make you enjoy!
Tzal nog ni zijn!
En dan me omgekleed en na een kusje op de mond stond ik weer voldaan buiten.
Ja jonges, hier ga ik zeker nog eens terug naartoe hoor! Een toppertje!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/antonia-224/
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag deze knappe dame bezocht. Is echt een mooie verschijning bij aankomst een dikke kus gekregen mee naar het kamertje gegaan het financiële geregeld en dan samen in de douche waar ze met piemelmans begon te spelen terwijl ik haar vingerde. Verder op de kamer een lekkere pijpbeurt gekregen zc , dan was het mijn beurt om haar lekker oraal tot een hoogtepunt te brengen wat ze echt wel apprecieerde en me daarvoor bedankte. Dan begonnen aan het echte werk eerst haar in cowgirl laten beginnen dan overgeschakeld naar doggy en ze zo een 2de orgasme laten ervaren, ze even op adem laten komen en dan aan het anale gedeelte begonnen eerst in doggy overgeschakeld naar missio( anaal) zodat ik haar clitje kon beroeren om dan in cowgirl te eindigen met een geweldig orgasme voor ons beide.. is toch altijd geweldig als een dame een anaal orgasme krijgt😛😎
 
Moet Nick22 beamen. Haar service is zienderogen achteruit gegaan. Zo vriendelijk zij was in het begin zo arrogant is zij nu geworden. Sommige meiden stijgt het echt naar het hoofd na een tijdje. In ieder geval deze Braila-girl heeft het te hoog in haar bolleke gekregen en zal mij dus ook niet meer moeten ontvangen.
 
Moet Nick22 beamen. Haar service is zienderogen achteruit gegaan. Zo vriendelijk zij was in het begin zo arrogant is zij nu geworden. Sommige meiden stijgt het echt naar het hoofd na een tijdje. In ieder geval deze Braila-girl heeft het te hoog in haar bolleke gekregen en zal mij dus ook niet meer moeten ontvangen.
Hoe doet ze nu dan? Is al even geleden dat ik haar ben gaan bezoeken, maar toen was ze inderdaad heel lief en vriendelijk. De service op zich kon wel beter, maar dat is voor mij niet het belangrijkste. De klik was er toen zeker.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/last-day-in-antwerp-xx-just-gfe-experience-with-me-hot-girl.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik zag deze dame terug online op redlights , ben hier vorig jaar tijdens covid periode langs geweest , wil toch even waarschuwen , ik zag nog geen recensie nl.
Contact gelegd via whatssapp, ze ontvangt privé op een appartement niet ver van Centraal Station , niet echt proper.
De dame ziet er volledig uit als op de foto's dat wel , belooft GFE maar is totaal niet zo, gewoon een slechte ervaring was het , & ben al wat gewoon privé
U weze gewaarschuwd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zag antonia onlangs en moet zeggen dat ze me heel goed behandelde en dat ik het naar mijn zin had. doggystyle is het beste met haar. Ik vond haar de heetste hoer die ik tot nu toe heb geneukt. dat gezegd hebbende, ik ben waarschijnlijk jonger, in betere vorm en ziet er beter uit dan degenen onder jullie die slecht door haar lijken te zijn behandeld
 
ik zag antonia onlangs en moet zeggen dat ze me heel goed behandelde en dat ik het naar mijn zin had. doggystyle is het beste met haar. Ik vond haar de heetste hoer die ik tot nu toe heb geneukt. dat gezegd hebbende, ik ben waarschijnlijk jonger, in betere vorm en ziet er beter uit dan degenen onder jullie die slecht door haar lijken te zijn behandeld
Hmmm … nieuwe account, 1e bericht … just saying …
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan