Recensie Antonia, Gent, Schepenenvijverstraat 23/3 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Antonia een 26 jarige Roemeense is terug aan het werk (nachtshift 17u-01u). Voor lockdown een paar leuke ontmoetingen mee gehad (o.a. trio met haar gebuur Anna 23/4). Geeft waar voor haar geld. Standard prijs 50 euro. Trio 100 euro (klein half uurtje). Lang donkerblond haar. Mooi gezicht, naturelle mooie borsten. Lijkt wel wat bijgekomen na de lockdown. Mijn allereerste ontmoeting met haar een paar jaar terug was een tegenvaller (geen passie, niet fris of lekker ruikend, wel zweetgeur, ogen dicht bij het vrijen,...), enfin, één grote ontgoocheling. Een 2-tal jaar later toch nog eens bij haar geweest (omdat ze er echt wel goed uitziet). Totaal onherkenbaar in positieve zin. Een echte gedaanteverwisseling. Super goed op elk vlak. Haar daarover aangesproken. Ze zei dat ze 'toen' nog geen ervaring had en zo... Momenteel evenwel een echte aanrader ! Spreekt voldoende Engels om te kunnen converseren. Toen ik voor een trio met haar vriendin Anna ging was die op dat moment bezet. Antonio nodigde me toch uit om binnen te komen. Nog zo'n 15 min gepraat aan de bar alvorens het grote werk kon beginnen (dus meer dan een half uur binnen geweest voor een - overigens zéér geslaagde - trio, in totaal voor 100 euro betaald).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zaterdag 24/07 eens terug langs geweest bij Antonia, sinds kort - na een onderbreking van een goed jaar - terug aan het werk in de Gentse Rosse Buurt. Zoals voor Corona deed ze goed haar job. Service ok, doet echt wel haar best en vriendelijke meid. Weinig op aan te merken. Prijs / kwaliteit verhouding ok (50 euro). Is er qua uitzicht wel duidelijk op achteruitgegaan ivgl met voorheen... Duidelijk paar stevige kilo's bijgekomen wat haar lichaamsuitstraling niet ten goede komt. Ook iets minder gave gezichtshuid... Maar bon ik zal er ook niet jonger uitzien...
 
Heb haar idd gezien dorisday op dinsdag maar dan voor Nathalie gekozen?twas sterker dan meself. Het beestje komt altijd terug op dezelfde plek ?. Maar geen nood, nu spar ik gewoon opnieuw 50 euro en dan ist Antonia die eraan moet geloven. ??. Is toch wel een van de twee meisjes die nog concurrentie kan bieden aan Nathalie. Je ziet wel idd dat dit een Roemeens klassepaardje is. Heb haar vroeger nu je het zegt ook al wel eens gezien maar heb daar vroeger 1 keer aardig gevaren in die bar met een meisje en sindsdien niet meer binnen geweest. Beloofde me van alles en eenmaal binnen alles veranderd, vandaar. Antonia was verder gekleed in witte bh met een witte string hoog opgetrokken zoals ik het graag heb ?dan kun je goe haar ? zien, en een zwarte satijnen kimono droeg ze ze ziet er schoon uit alleszins ?. En ze draagt idd transparente heels denk van ongeveer 15 cm hoog. Heb er een babbeltje mee gedaan en ze smeekte me bijna naar binnen ??maar ik vertelde dat ik toch mijn toer ging verder zetten. Dan bij de tweede passage waande ze me opnieuw naar de deur en vroeg ze of ik kwam, maar ik zei dat ik nog eens ronding en je zag wel dat ze beetje ontgoocheld was ?, dan maar bij Nathalie geweest. Maar don't worry Antonia, I come back! En ze zal het geweten hebben ?lekker ? ding.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na het lezen van alle lovende woorden over Antonia ben ik ook maar eens op zoek gegaan naar deze dame. Ik kende haar niet van naam, dus ze intrigeerde me enorm. Toen ik haar in Gent aantrof bleek ze geen onbekende. Weken eerder had ze al mijn interesse gewekt, maar ik heb haar toen niet bezocht.

Het is een heel lief en jong meisje. Echt iemand waar je je direct op je gemak bij voelt. Het was mijn eerste keer in deze "bar" en het viel me op hoe verschillend het is in vergelijking met de andere ramen. De kamers zijn zeer groot, proper en klaar, wat het geheel wel een andere sfeer geeft. De tijd samen was gewoon goed. Alles op het gemak, pijpte vrij lekker en geen gemor over het veranderen van standjes. Een hele lieve Roemeense dame die met respect moet worden behandeld. Herhalingsgevaar is zeker bestaande. Ga er vooral heen als je meer op zoek bent naar een GFE, want ik denk dat ze bij een klik op termijn alleen maar intiemer met je zal worden. Kortom, je gaat er ontspannen en met een glimlach buiten.
 
Werkt Antonia nu? Volgens dorisday heeft hij een berichtje gestuurd en antwoordt ze niet, wat volgens dorisday erop wijst dat deze dame in verlof is of misschien niet meer zou terug komen?
Krokketje, Ik las ook de review van TheCoolerKing. Heb haar zopas een bericht verstuurd met de vraag of ze werkt dezer dagen... Ik laat je iets weten zodra ik eventueel een sms terug krijg.... (Toen ik de laatste keer in Gent was, vorige vrijdag of zaterdag was ze er niet tussen 14u en 18u45). Vandaag dus allicht wel gezien de beschrijving klopt als een bus. Mogelijks is ze er en antwoord ze gewoon niet op mijn bericht of ontvangt ze het niet (???). Haar uren lijken mij veranderd. Voorheen werkte ze steevast in de nachtshift (tot 01u00).
 
Laatst bewerkt:
Na het lezen van alle lovende woorden over Antonia ben ik ook maar eens op zoek gegaan naar deze dame. Ik kende haar niet van naam, dus ze intrigeerde me enorm. Toen ik haar in Gent aantrof bleek ze geen onbekende. Weken eerder had ze al mijn interesse gewekt, maar ik heb haar toen niet bezocht.

Het is een heel lief en jong meisje. Echt iemand waar je je direct op je gemak bij voelt. Het was mijn eerste keer in deze "bar" en het viel me op hoe verschillend het is in vergelijking met de andere ramen. De kamers zijn zeer groot, proper en klaar, wat het geheel wel een andere sfeer geeft. De tijd samen was gewoon goed. Alles op het gemak, pijpte vrij lekker en geen gemor over het veranderen van standjes. Een hele lieve Roemeense dame die met respect moet worden behandeld. Herhalingsgevaar is zeker bestaande. Ga er vooral heen als je meer op zoek bent naar een GFE, want ik denk dat ze bij een klik op termijn alleen maar intiemer met je zal worden. Kortom, je gaat er ontspannen en met een glimlach buiten.
Vroeger werkte Antonia altijd in de nachtshift tot 01u00. Ik weet evenwel niet wanneer ze begint met werken. Mag ik je vragen hoe laat je haar ongeveer zag vandaag (misschien stopt ze nu vroeger en doet ze dagshift ???). Bedankt voor je antwoord The CoolerKing. Grt. Dorisday?
 
@dorisday Ja, ze werkt inderdaad tijdens de nachtshift. Ik bezocht haar vorige week rond 16u en ze werkt inderdaad tot 1u.

@Krokettje Heb haar niet proberen likken aangezien dat vaak toch wordt gevolgd door een nee. Antonia leek ook niet los genoeg te zijn om het (tijdens een eerste bezoek althans) toe te laten. Maar wie weet…
 
Ja je hebt gelijk bij de meesten wordt dit de eerste keer niet toegelaten. Maar eens je meerdere keren gaat en er is een bepaalde klik kun je uw kans wagen ?. Heb al goed gekeken de vorige keer toen ik er was en tag er een mooi peachke uit dat ze heeft met haar string opgetrokken dat je mooi de vorm zag ??I like it ?. Opnieuw zwarte kimono met haar witte lingerie eronder?
 
Inderdaad, toen ik haar bezocht in haar kimono met het befaamde setje. Iets wat me nog meer tot haar aantrok! ;) Ze heeft inderdaad wel een mooie derrière…
 
Haar derrière heb ik nog niet kunnen zien wel haar voorkant met haar kimono die openstond en twas alleszins de moeite ?zoals eerder gezegd zag je mooi haar peachke uitsteken in haar string en de goesting en de water kwam al naar de mond ? tziet er ook wel nog grote uit maar denk dat je bedrogen uitkomt, want denk dat haar transparent heels zeker 12 a 14 cm zijn de ? als ik ze in de komende 2 weken eens bezoek zal ik zeker kort achtervolgen ??achter haar derrière
 
Ja dat dacht ik ook al dat ze toch klein is zonder die heels. Hoe groot zou Antonia ongeveer zijn? Ikzelf ben 1m82 Naar schijnt vraagt ze of ze ze eventueel moet aanhouden, volgens eerdere recensies van dorisday. Bij mij mag ze ze aanhouden want vind dat wel lekker sexy zeker ook nog als ze aan het pijpen gaat met die heels die rond uw hoofd zwierelen ???
 
Laatst bewerkt:
Ja dat dacht ik ook al dat ze toch klein is zonder die heels. Hoe groot zou Antonia ongeveer zijn? Ikzelf ben 1m82 Naar schijnt vraagt ze of ze ze eventueel moet aanhouden, volgens eerdere recensies van dorisday. Bij mij mag ze ze aanhouden want vind dat wel lekker sexy zeker ook nog als ze aan het pijpen gaat met die heels die rond uw hoofd zwierelen ???
Maak je geen zorgen Krokettje. Als je het haar vraagt houdt ze die heels zonder probleem gewoon aan, alsook haar bikini waarna een een striptease volgt terwijl ze aan het grote werk begint... 't Ja die heels het heeft inderdaad ook voor mij iets prikkelends, een extra sexy toegevoegde waarde. Dus zonder die heels denk id dat ze tss 1.55 en max 1.60 groot (of klein) is?. De laatste keer vielen haar heels plots op de grond terwijl ze aan het pijpwerk bezig was. Ze kon er hartelijk om lachen...?
 
Thanks dorisday voor de bevestiging dat ze haar heels aanhoud. Moet zijn dat ze er haar wel goed mee voelt want draagt deze al lang, per slot weten ze maar al te goed dat de meeste mannen dit sexy vinden en dat het ons ook botergeil maakt ??. Kan mij al voorstellen dat idd hilarisch moet geweest zij de dat als ze bezig was met pijpen ze op de grond vielen ??. Vind dat ook wel iets hebben dat ze aant pijpen is en beetje kunt flikflooien met haar heels ondertussen ?. Is idd wel klein dan van gestalte met 1.55 of 1.60 vind ze het tof mals je een grote man bent of houdt ze liever van kleinere mannen? Of nog niet gevraagd? Ikzelf ben 1m82
 
Thanks dorisday voor de bevestiging dat ze haar heels aanhoud. Moet zijn dat ze er haar wel goed mee voelt want draagt deze al lang, per slot weten ze maar al te goed dat de meeste mannen dit sexy vinden en dat het ons ook botergeil maakt ??. Kan mij al voorstellen dat idd hilarisch moet geweest zij de dat als ze bezig was met pijpen ze op de grond vielen ??. Vind dat ook wel iets hebben dat ze aant pijpen is en beetje kunt flikflooien met haar heels ondertussen ?. Is idd wel klein dan van gestalte met 1.55 of 1.60 vind ze het tof mals je een grote man bent of houdt ze liever van kleinere mannen? Of nog niet gevraagd? Ikzelf ben 1m82
Haar heels doet ze uit maar als je het specifiek vraagt zal ze die aanhouden ook om de trap op te gaan... Wat ze denkt van grote mannen weet ik niet hoor maar ik denk (ben eigenlijk zeker) dat dit het laatste van haar zorgen zal zijn. Ikzelf ben eerder klein (1.65). Grt. Dorisday.
 
Hey rubus Normaal in de avondshift, denk dat ze rond 17 u begint. staat recht tegenover bar le pink op de andere hoek. Draagt normaal altijd een kimono in zwarte satijn. Meestal ook witte sexy lingerie en van die doorzichtig heels and blond bruin van haar. Weet haar vrije dag of dagen nog niet. Morgen ga ik naar haar en zal ik het anders vragen. Zou zeggen geniet er ook van ?
 
Laatst bewerkt:
Hey rubus Normaal in de avondshift, denk dat ze rond 17 u begint. staat recht tegenover bar le pink op de andere hoek. Draagt normaal altijd een kimono in zwarte satijn. Meestal ook witte sexy lingerie en van die doorzichtig heels and blond bruin van haar. Weet haar vrije dag of dagen nog niet. Morgen ga ik naar haar en zal ik het anders vragen. Zou zeggen geniet er ook van ?
Hallo Rubus: Antonia vertelde mij vorige week dat ze altijd werkt in de nachtshift van 16u00 tot 01u00. Ze heeft geen vaste rustdag (de meesten wel en das op maandag). Antonia werkt alleen niet als ze ongesteld is vertelde ze me. Grt. Dorisday.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag langsgeweest bij ons antonia.
Ja man wat een lekker meisje is me dat ?? was eerst bezig met een klant af te ronden en ze zag me staan recht tegenover de deur en deed teken of ik niet wou komen. Niet getwijfeld en toen ze de deur opendeed vroeg ik of ik interesse had zei haar van zeker en toen we samen op weg waren naar de trap om haar proper en grote kamer te betreden eerste kennismaking gemaakt. Vroeg naar mijn naam en zij vertelde mij haar naam, dus jawel antonia ?. Eenmaal we boven waren haar gevraagd of ze haar transparent heels kon aanhouden en of ze een striptease wilde doen voor me. No problem zei ze ik doe het met plezier ?hielp mij met het uitkleden en toen merkte ze men tattoos op op mijn arm en mijn borst genre van de acteur the rock en zei me dat ze dat wel stoer en sexy vond een man met mooie tattoos. Heeft ze zelfs uitgebreid bestudeerd en vroeg me of dit veel pijn doet want zou misschien ook wel nog iets willen zetten. Over terug naar de verwennerij ?. Vroeg me om plaats te nemen op een stoel in de kamer in mijnen puren dus ? en toen kwam ze me plagen en teasen met haar kimono gelijkelijk af te doen, toen deze afwas verplaatste ze zich naar haar bed en begon te showen met haar lekker kontje ?omhoog te steken en te twerken met haar lekker kontje ???jawadde jongens ?? Kwam me echt wel te warm en ze zag dit en ze genoot ervan dat ze me echt opgewonden zag en ging dan nog verder, spreide haar benen open en de string schuivde ze naast haar poesje en begon met haar prachtige poesje te spelen ??wat geil om dat te zien en kon mij niet meer inhouden en ging bij haar op bed. Vroeg haar of het mogelijk was om haar mooi poesje te likken. Ze twijfelde enkele seconden en zei dat ze liever nog niet had wat ik ook respecteer. Maar voel wel dat er mogelijkheden zijn voor in de toekomst, denk niet dat ze er echt tegen is maar mits een goede klik kan het wel eventueel denk ik, naar mijn gevoel wel. Dan zij mij gepijpt en deed dit voortreffelijk wou dan stoppen en heb haar gevraagd of ze nog beetje kon doordoen omdat ik er zo van aan het genieten was, zonder morren deed ze verder. Was ondertussen ook aan het spelen mamet haar poesje, daar kreeg ik wel de toestemming voor zonder probleem, want stelde het zelf voor. Voelde ook al dat er vocht aan het uitdruppellen was en heb haar dan gevingerd net 2 vingers want haar poesje spant wel erg goed en hier geniet ze echt wel van, want wat kan dit meisje roepen ? dan over ggegaan naar de daad en wederom hebben we beiden genoten en je wel echt hard stoten bij antonia en ze geniet er echt wel van als je goed doorpomt want opnieuw gilde en kreunde ze van plezier ?. Dus echt aan te raden dit lief meisje. Behandel haar liefdevol en met respect want djt verdient ze wel. Ze vertelde me dat ze 24 jaar is idd en dat als ik opnieuw kon ik zeker bij haar mag langskomen want vond het super zei ze en ik vertelde haar het zelfde afgesloten met een goede dikke knuffel en wou haar niet loslaten ??waarop ze ook begon te lachen en ?? zei haar thank you, and you make my weekend à good start ? hoop dat ze nog tijd blijft in Gent want toch ook een van de betere of misschien zelfs de beste dames in Gent Mvg krokettje
 
Vandaag langsgeweest bij ons antonia.
Ja man wat een lekker meisje is me dat ?? was eerst bezig met een klant af te ronden en ze zag me staan recht tegenover de deur en deed teken of ik niet wou komen. Niet getwijfeld en toen ze de deur opendeed vroeg ik of ik interesse had zei haar van zeker en toen we samen op weg waren naar de trap om haar proper en grote kamer te betreden eerste kennismaking gemaakt. Vroeg naar mijn naam en zij vertelde mij haar naam, dus jawel antonia ?. Eenmaal we boven waren haar gevraagd of ze haar transparent heels kon aanhouden en of ze een striptease wilde doen voor me. No problem zei ze ik doe het met plezier ?hielp mij met het uitkleden en toen merkte ze men tattoos op op mijn arm en mijn borst genre van de acteur the rock en zei me dat ze dat wel stoer en sexy vond een man met mooie tattoos. Heeft ze zelfs uitgebreid bestudeerd en vroeg me of dit veel pijn doet want zou misschien ook wel nog iets willen zetten. Over terug naar de verwennerij ?. Vroeg me om plaats te nemen op een stoel in de kamer in mijnen puren dus ? en toen kwam ze me plagen en teasen met haar kimono gelijkelijk af te doen, toen deze afwas verplaatste ze zich naar haar bed en begon te showen met haar lekker kontje ?omhoog te steken en te twerken met haar lekker kontje ???jawadde jongens ?? Kwam me echt wel te warm en ze zag dit en ze genoot ervan dat ze me echt opgewonden zag en ging dan nog verder, spreide haar benen open en de string schuivde ze naast haar poesje en begon met haar prachtige poesje te spelen ??wat geil om dat te zien en kon mij niet meer inhouden en ging bij haar op bed. Vroeg haar of het mogelijk was om haar mooi poesje te likken. Ze twijfelde enkele seconden en zei dat ze liever nog niet had wat ik ook respecteer. Maar voel wel dat er mogelijkheden zijn voor in de toekomst, denk niet dat ze er echt tegen is maar mits een goede klik kan het wel eventueel denk ik, naar mijn gevoel wel. Dan zij mij gepijpt en deed dit voortreffelijk wou dan stoppen en heb haar gevraagd of ze nog beetje kon doordoen omdat ik er zo van aan het genieten was, zonder morren deed ze verder. Was ondertussen ook aan het spelen mamet haar poesje, daar kreeg ik wel de toestemming voor zonder probleem, want stelde het zelf voor. Voelde ook al dat er vocht aan het uitdruppellen was en heb haar dan gevingerd net 2 vingers want haar poesje spant wel erg goed en hier geniet ze echt wel van, want wat kan dit meisje roepen ? dan over ggegaan naar de daad en wederom hebben we beiden genoten en je wel echt hard stoten bij antonia en ze geniet er echt wel van als je goed doorpomt want opnieuw gilde en kreunde ze van plezier ?. Dus echt aan te raden dit lief meisje. Behandel haar liefdevol en met respect want djt verdient ze wel. Ze vertelde me dat ze 24 jaar is idd en dat als ik opnieuw kon ik zeker bij haar mag langskomen want vond het super zei ze en ik vertelde haar het zelfde afgesloten met een goede dikke knuffel en wou haar niet loslaten ??waarop ze ook begon te lachen en ?? zei haar thank you, and you make my weekend à good start ? hoop dat ze nog tijd blijft in Gent want toch ook een van de betere of misschien zelfs de beste dames in Gent Mvg krokettje
Ik heb niet gelogen hé Krokketje?
 
Was af dorisday ? daarom is dit forum er he ?elkaar beetje helpen ? win win situatie voor ons maar ook voor de dames ? kan altijd wel dat er bij iemand anders een andere klik is,maar ik voel (meestal)wel altijd aan bij het eerste gesprek of er sprake is van affiniteit zoals stella het daarnet ook zo mooi verwoorde. Zegt ook bij de ene persoon al een betere klik of de ander. Is bij iedere mens zo en overal. Opt werk werk je ook met bepaalde liever of met andere e ?
 
Was af dorisday ? daarom is dit forum er he ?elkaar beetje helpen ? win win situatie voor ons maar ook voor de dames ? kan altijd wel dat er bij iemand anders een andere klik is,maar ik voel (meestal)wel altijd aan bij het eerste gesprek of er sprake is van affiniteit zoals stella het daarnet ook zo mooi verwoorde. Zegt ook bij de ene persoon al een betere klik of de ander. Is bij iedere mens zo en overal. Opt werk werk je ook met bepaalde liever of met andere e ?
Juist ! Grt. Dorisday !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan