Recensie Antonia, Schepenenvijverstraat 23/3 Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eens te meer uitstekende ervaring ! Vooreerst: Antonia zit het ene moment op huisnummer 2 (helemaal op de hoek) en even later op huisnummer 3 (waar ze vroeger altijd zat). Zo wisselt ze de ganse avond door... Liep op haar strand pantoffels maar deed direct zonder dat ik erom moest vragen haar hoge doorzichtige hakken aan omdat ze uiteraard weet dat ik dit op prijs stel. Het feest ging door op haar klassieke grote kamer boven. Super sexy om haar heupwiegend de trap te zien opgaan... Ze is niet zo groot maar dan lijkt ze wel mooie lange lichtgebruinde sexy benen te hebben... Ze weet al goed wat mij prikkelt: niet direct het condoom erover zoals bij vele andere dames maar neemt ruimschoots haar tijd voor penismassage waarbij ze zich langzaam aan ontdoet van de - op een bepaald moment - toch overbodige kledingstukken... Daarna zéér lange pijnbeurt, nam hem heel afwisselend ook diep in haar mond. Zéér goed pijpster. Wisselde af met masturbatie wat ze heel goed kan. Ze weet zeer goed de gevoelige plaats te stimuleren (top eikel). Vroeg me of ze mocht spuwen op mijn pistool. Ok maar liefst na aanbrengen van condoom zei ik. Ok allemaal geen probleem... Daarna verschillende standjes: on top, normal, doggy,... dan terug wederzijdse masturbatie waarbij ik diep in haar gleufje kon vingeren. Kreunen en zuchten op zéér erotische wijze (het is uiteraard fake maar het komt over als echt). Kreeg ook een goede penismassage tussen haar borsten (zonder condoom). Ze vroeg me wel om niet klaar te komen op haar gezicht (logisch). Het was allemaal supergeil. Omdat het allemaal veel langer duurde dan gewoonlijk heb ik haar 100 euro gegeven iplv 50... Ik zat er immers naar schatting bijna een vol uur binnen (eerlijk is eerlijk en ik wil niet profiteren, niet dat ze er niet zou om gevraagd hebben na bv: 1/2 uur das normaal maar ik zei het zelf). Afgesproken met haar haar dat ik volgende keer een trio wil met haar en Alexandra (bar Vogue Schepenenvijvertsraat maar nu in verlof) en dat was geen enkel probleem. Alexandra zal wel willen want met haar had ik al 2 trio's: oa ééntje met Leyla (de Hollandse in bar Navy recht tegenover haar, ook nachtshift maar werk niet altijd denk ik) en die 50 meter stappen zal voor Alexandra allicht geen probleem zijn aangezien ik haar al veel bezocht en ze me dus 'kent'. Ook al trio gedaan met Antonia en Anna (haar vriendin maar die is gestopt). Steeds 100 euro ook voor de trio's die ik deed met Alexandra (ik vind dat prijs - kwaliteitsgewijs een zéér goedkope formule !)
 
Laatst bewerkt:
Heb je 100 euro betaald voor een uur???
ja, het zal in elk geval niet veel minder dan een uur geweest zijn (zeker 45 -50 min). Ik ben dan ook vaste klant vandaar allicht. Voor trio met Antonia en ander meisje betaal ik ook slechts 100 euro voor een 25-tal minuten (beide meisjes doen: blowjob, neuken in verschillende standjes, masturbatie. Deden het niet bij elkaar maar daar heb ik ook niet om gevraagd, kan allicht wel, meerprijs ja of neen (?). Logischerwijs wel nieuw condoom bij wisselen van meisje (dus eerst het eerste meisje en dan om te eindigen het andere. Dus niet van a naar b en dan weer van b naar a etc...dat heb ik niet gedaan en ook niet gevraagd of het mocht (zou eventueel misschien wel gemogen hebben (?), mits meerprijs ongetwijfeld wel).
 
ja, het zal in elk geval niet veel minder dan een uur geweest zijn (zeker 45 -50 min). Ik ben dan ook vaste klant vandaar allicht. Voor trio met Antonia en ander meisje betaal ik ook slechts 100 euro voor een 25-tal minuten (beide meisjes doen: blowjob, neuken in verschillende standjes, masturbatie. Deden het niet bij elkaar maar daar heb ik ook niet om gevraagd, kan allicht wel, meerprijs ja of neen (?). Logischerwijs wel nieuw condoom bij wisselen van meisje (dus eerst het eerste meisje en dan om te eindigen het andere. Dus niet van a naar b en dan weer van b naar a etc...dat heb ik niet gedaan en ook niet gevraagd of het mocht (zou eventueel misschien wel gemogen hebben (?), mits meerprijs ongetwijfeld wel).
Dorisday, ik kan je keuze voor Alexandra alleen maar bijtreden. Ze is een mooie meid met een goede service en heel vriendelijk. Ik ken haar ondertussen al enkele jaren. Een trio heb ik nog niet gedaan met haar. Als ze terug uit verlof is laat ik iets weten heb veel contact met haar ook tijdens haar verlof hoor ik haar if zie ik haar. Antonia zal ik er dan wel eens moeten bijvragen maar weet niet of Alexandra dat gaat willen met mij
 
Dorisday, ik kan je keuze voor Alexandra alleen maar bijtreden. Ze is een mooie meid met een goede service en heel vriendelijk. Ik ken haar ondertussen al enkele jaren. Een trio heb ik nog niet gedaan met haar. Als ze terug uit verlof is laat ik iets weten heb veel contact met haar ook tijdens haar verlof hoor ik haar if zie ik haar. Antonia zal ik er dan wel eens moeten bijvragen maar weet niet of Alexandra dat gaat willen met mij
Dag Bere snot 69. Als Alexandra in verlof gaat is het steeds voor een kleine maand of zo. Ze zegt mij altijd dat ze naar Hollywood gaat. Ik verwacht ze volgende week terug (?). Als ik haar een sms verstuur als ze in verlof is reageert ze bij mij nooit (wat ik begrijp). Prima,laat mij maar weten als ze uit verlof is als je wil. Bedankt. Grt.Dorisday.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan