Recensie Antonia, Gent, Schepenenvijverstraat 23/3 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarnet Antonia bezocht, ze werkt de nachtshift in Schepenenvijverstraat 10 raam 4.

Zeer goeie service in de klassieke standjes voor 50 euro, vriendelijke en mooie dame, geen tijdsdruk gevoeld.

Bezoek haar voordat ze weer weg is! :devilish:
 
Uiteraard met, safety first, ik bedoel dat je niet te veel initiatief van haar moet verwachten maar ze wel een lekker lijf heeft en goed laat doorstoten.
Ja idd bij Antonia moet je niet teveel initiatief verwachten. Heel knappe dame en sexy maar gaat ook niet voor nieuwe of andere dingen. Zeer lief in alles en rustgevend maar zegt zelf dat ze bv ook geen beffen toelaat. Nooit normaal gesproken.
 
Chitchat?
Nee, ze is hier idd niet graag.
Ze is hier ook om te werken e 😉.
Ben ook niet graag alle dagen van 5 tot... Op mijn werk, maar ja de centjes e.
Moeten zaadjes int bakske komen e.
Uiteindelijk zitten ze hier niet voor ons mooie ogen en ons belgenlandje, maar voor de portemonnee.
Wij als venten kunnen er maar wel bij varen.
Zie het als een genot dat we op zo'n mooie vrouwen ons goesting mogen doen. Want daar komt het uiteindelijk op neer. Zij bieden hun lichaam aan voor geld.
 
Denk nou maar niet dat ze een uitzonderlijk geval is.
Neem nu Luisa die ook al eerder definitief stopte omdat ze niet meer met Jan en alleman seks nog wilde hebben maar ze is ook terug gekomen na een half jaar afwezigheid.
Ze zullen het daarom niet altijd laten blijken maar
veel van deze jonge dames zijn nog zoekende wat ze in hun leven willen doen en voorlopig hebben ze een inkomen....
 
Denk nou maar niet dat ze een uitzonderlijk geval is.
Neem nu Luisa die ook al eerder definitief stopte omdat ze niet meer met Jan en alleman seks nog wilde hebben maar ze is ook terug gekomen na een half jaar afwezigheid.
Ze zullen het daarom niet altijd laten blijken maar
veel van deze jonge dames zijn nog zoekende wat ze in hun leven willen doen en voorlopig hebben ze een inkomen....
Helemaal correct lievadibas.
Meeste van de dames werken er tegen hun zin.
En je kan ze er direct uitpikken.
De helft die er staat is meer bezig met hun gsm, ofwel staan ze te praten met andere dames ofwel zitten ze niet achter hun raam maar vanachter in de bar.
En dan maar klagen dat ze geen inkomsten hebben.
Vanessa daarentegen nog nooit horen klagen maar is één van de weinige die ik bijna nog nooit bezig heb gezien op haar gsm odmf die aan het tetteren was. En als ze niet bezig is met een klant dan staat zij mooi te paraderen aan haar raam zoals het eigenlijk hoort + een heel deftige service. =tevreden klanten en het terugkomen van klanten. Heb ik al tientallen keren uitgelegd aan Antonia ook maar het wil maar moeilijk binnendringen in dat koppeke.
Die luisa idem, daar gaat nu eens niks van passie uit, je kan evengoed bezig zijn met een opblaasbare pop. Jammer want van uiterlijk heeft zij ook wel enige troeven.
Moet niet onderdoen voor vele andere in Gent buiten vanessa natuurlijk 😉
Vergelijk het gerust met voetbal. Vanessa hoort bij de betere champignons league voetbal en dat heb ik haar ook verteld. Ze kon er om lachen en apprecieerde het enorm. Ze gadmf me een dikke knuffel.
 
Direct uitpikken zou ik nu niet zeggen, Antonia kon ook overkomen alsof ze er zin in had toen ik haar bezocht maar veel vrouwen beginnen enthousiast aan deze job maar zijn het snel beu.
Sommigen komen enthousiast over maar kunnen een masker opzetten waar je niet doorkijkt!

Tientallen keren uitleggen aan bepaalde dames heeft weinig zin.
Ze zullen denken is die zaag daar weer...

Die Luisa is een zeer knappe dame, ze heeft zeker troeven.
Zowel van gezicht als haar slank lichaam (daar ben je voor of niet) maar Luisa is eentje met veel streken, wel blij dat ik ze ooit bezocht te heb maar ze is zeker niet gemaakt om deze job te doen en op den duur gaan ze er toch uit, veel geroepen, weinig uitverkoren.

Neem nu Nathalie, die al een tijdje spoorloos is, de ene keer trekt ze je zelf naar haar toe en begint ze op eigen initiatief je te zoenen en de volgende keer duwt ze je van je weg, sommigen hebben een handleiding nodig die 300 pagina's bevat.

Het is nu geen gemakkelijke job maar wel aanlokkelijk voor de centen die ze ermee kunnen verdienen op voorwaarde dat ze genoeg volk over de vloer krijgen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan