Née de nacht begint tussen 20 u en 21 u denk ik.Dagshift ? Was echt wel een topper!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNée de nacht begint tussen 20 u en 21 u denk ik.Dagshift ? Was echt wel een topper!
Vorige week mee gepraat en ze vertelde me dat ze daar normaal gezien vanaf gestapt is zou enkel nog de nacht willen doen.Ze begon vaak al overdag ook hoor... veel gezien vanaf 15u30
Heb je haar dan gezien/ bezocht de laatste 2 weken?Ze is al bijna 2 maand terug lol. Lees eens aub dit forum goed door voor er onnodig berichten op te zetten die totaal geen nut hebben! Staat al besproken op pagina 2/3
Ze was in haar land, vandaar mijn logische vraag of iemand wist of ze al terug was. Dus je reactie naar mij toe om deftig te lezen is beter bij jezelf van toepassingNee, en indien ze er niet mocht zijn, ze komt toch altijd terug.
Zc dan bedoel je?Lekkere 'cumdump' voor 50 euro.
Uiteraard met, safety first, ik bedoel dat je niet te veel initiatief van haar moet verwachten maar ze wel een lekker lijf heeft en goed laat doorstoten.Zc dan bedoel je?
Ja idd bij Antonia moet je niet teveel initiatief verwachten. Heel knappe dame en sexy maar gaat ook niet voor nieuwe of andere dingen. Zeer lief in alles en rustgevend maar zegt zelf dat ze bv ook geen beffen toelaat. Nooit normaal gesproken.Uiteraard met, safety first, ik bedoel dat je niet te veel initiatief van haar moet verwachten maar ze wel een lekker lijf heeft en goed laat doorstoten.
Helemaal correct lievadibas.Denk nou maar niet dat ze een uitzonderlijk geval is.
Neem nu Luisa die ook al eerder definitief stopte omdat ze niet meer met Jan en alleman seks nog wilde hebben maar ze is ook terug gekomen na een half jaar afwezigheid.
Ze zullen het daarom niet altijd laten blijken maar
veel van deze jonge dames zijn nog zoekende wat ze in hun leven willen doen en voorlopig hebben ze een inkomen....