Recensie Antonia, Schepenenvijverstraat Crystal 19A/1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

iamme

Wandelaar
90
05/12/22
51
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik voel me al heel lang tot haar aangetrokken, maar een ervaring met haar vriendin Emma, met wie ze omgaat, stelde me teleur en ik ben nog steeds bang dat het hetzelfde is met vriendinnen. Ook kijkt ze wat kil en niet bepaald vriendelijk naar het raam, vaak op haar telefoon zonder voorbijgangers aan te kijken. Vanavond waren mijn favorieten er niet en ik dacht dat het tijd was om te testen, ik raakte gewend aan het idee dat het klote zou zijn.
Goede verrassing, Antonia is eigenlijk best aardig. Voor het eerst was ze heel lief, ze gaf een paar kusjes in de nek tijdens de act, iets wat ik wel leuk vind. Ze kan behoorlijk GFE zijn na verschillende bezoeken denk ik. Ze is klein, doorboord in de tepels en ook in het poesje, kleine tatoeages boven de borsten (niet natuurlijk) en onder de buik. Ze kijkt in de ogen tijdens fellatio, maar het is nog steeds gemiddeld, ze zet er een beetje haar tanden in.

In tegenstelling tot wat ik dacht voordat ik erin ging, was het best gaaf en ik zal haar weer zien.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb Antonia vanavond weer gezien. Teleurstellend in vergelijking met de eerste keer. Minder lief, geen streling, geen kusjes, gewoon het minimum. De pijpbeurt was beter dan de vorige keer, minder tanden, maar minder tijd, ik moest vragen om een beetje door te gaan, maar zelfs vragen duurde niet lang. Echt niet dezelfde indruk als de eerste keer. Te veel overdreven gekreun, iets waar ik niet van hou.
Ik heb het gevoel dat ze een wedstrijd houden in deze Crystal bar om te zien wie het meeste lawaai gaat maken, maar dat is zo nep dat het helemaal niet spannend is. Ik heb in dit huis al in de nachtdienst de blonde 19-3 getest wiens naam ik ben vergeten, een voormalige brunette Emma die al maanden niet is gekomen, de huidige blonde Emma 19-4 en dus Antonia en allemaal overdrijven het geschreeuw ook veel . Elders zelden gezien....

Op dit moment wordt geen herhaling verwacht.
 
Ik heb Antonia vanavond weer gezien. Teleurstellend in vergelijking met de eerste keer. Minder lief, geen streling, geen kusjes, gewoon het minimum. De pijpbeurt was beter dan de vorige keer, minder tanden, maar minder tijd, ik moest vragen om een beetje door te gaan, maar zelfs vragen duurde niet lang. Echt niet dezelfde indruk als de eerste keer. Te veel overdreven gekreun, iets waar ik niet van hou.
Ik heb het gevoel dat ze een wedstrijd houden in deze Crystal bar om te zien wie het meeste lawaai gaat maken, maar dat is zo nep dat het helemaal niet spannend is. Ik heb in dit huis al in de nachtdienst de blonde 19-3 getest wiens naam ik ben vergeten, een voormalige brunette Emma die al maanden niet is gekomen, de huidige blonde Emma 19-4 en dus Antonia en allemaal overdrijven het geschreeuw ook veel . Elders zelden gezien....

Op dit moment wordt geen herhaling verwacht.
Dag Lamme,

Bij die Emma heb ik ook 1 keer geweest. Negatieve ervaring, veel tijdsdruk en niet de minste passie. Heel mooi achter haar venster maar eens binnen trekt het werkelijk op niks !

Grt. D.
 
Antonia zat nu op Schepenenvijverstraat 19A/2 dacht ik. Nachtshift.

De bezetting was niet te gek, maar heb me toch laten verleiden op mijn eerste wandeling in zeer lang door haar.

Heb haar daarnet bezocht iets voor middernacht, een standaard bezoekje.
Ze is vrij afstandelijk maar antwoord wel vriendelijk.
Ze kreunde zachtjes, alles was een beetje afstandelijk, maar ze liet me haar strelen op alle leuke plekken.
Was mijn eerste wandeling sinds enkele jaren.
Vond het wel correcte service maar weinig "wow" factor.
Wel top voor wie into "petite" is.

Vlinderaar, de nieuweling.
 
Ik heb deze Antonia verschillende keren gezien. Ik vind haar heel mooi en er zijn dagen dat je in deze stad niet echt een keuze hebt, dus ik ga haar opzoeken.
Sterker nog, ze dempte veel van het overdreven gekreun. Het is nu vrij normaal.
Ze is ondanks verschillende bezoeken nog steeds vrij afstandelijk. Het komt voor dat ze de ene keer heel knuffelig is en kleine kusjes geeft, liefkozingen en de volgende keer niets. Niet gemakkelijk te begrijpen.

Het blijft een klassiek optreden. Een aardig meisje maar geen extase.

Momenteel is het vaak op nummer 19a/3.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan