Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je een Chineesje wil doen dan heb je twee mogelijkheden.
De advertentie klopt quasi nooit qua looks. Andere foto's, dus :
Je maakt een afspraak op goed geluk en je gaat er heen, als de deur opengaat, valt het mee of slaat het tegen
Je blijft of je gaat door.
Of je kan bij afspreken vragen voor videobellen, dan weet je ineens met wie je afspreekt
Ik zorg altijd voor een plan B voor als het echt tegenvalt.
 
Dus zonder Whatsapp........fake? Er zijn er nochtans veel die alleen maar via sms communiceren of zelfs alleen via mail.
Ginna , keyla , Marianna … allemaal hetzelfde wijf. Oplichterij eerste klas. Idem als Suzanna , zij is het trouwens die al deze profielen in Brasschaat en omstreken post.
 
Vorig jaar mee afgesproken.
Makkelijke plaats, mooi verzorgd appartement.
Dame zelf heel mooi, wel paar extra kilo'tjes vooral rond de benen in vergelijking op de foto's. Niet per sé slecht, al bij al zeer mooi lichaam vond ik
Nam ook iniatief en al bij al goede ervaring.
Maar hangt toch prijskaartje aan vast, maar service lijkt me dan ook wel beetje beter.

Qua taal kan ze engels maar soms beetje beperkter of soms andere uitsprak dat je niet helemaal verstaat.

Op whatsapp toen was toen ook geen probleem voor video call te doen als je haar eens wilt zien
Karen miller als verschillende keren bezocht, zij heeft een perfect lichaam. Latina met curves maar zonder dikke beentjes. Heeft een top lijf en geeft zich 100%
 
Terug
Bovenaan Onderaan