Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben je er geweest ???? Men kan veel manipuleren! Ik geloof het pas als ik hier iets lees van iemand die er geweest is
Nee, geen ervaring met haar. Je kan altijd hyperkritisch zijn en zo de fakes te vermijden maar mij lijkt dat de dame in kwestie wel 'echt' is en het wel waarschijnlijk lijkt dat je haar gaat aantreffen. Of ze nu een goede service biedt... dat is een gans andere vraag. :p
 
Nee, geen ervaring met haar. Je kan altijd hyperkritisch zijn en zo de fakes te vermijden maar mij lijkt dat de dame in kwestie wel 'echt' is en het wel waarschijnlijk lijkt dat je haar gaat aantreffen. Of ze nu een goede service biedt... dat is een gans andere vraag. :p
Kritisch??? Ik vraag gewoon of iemand er geweest is en of ze een goede service geeft!! Das alles wat ik gevraagd heb !! Leer lezen Pietje 😡😡
 
Kritisch??? Ik vraag gewoon of iemand er geweest is en of ze een goede service geeft!! Das alles wat ik gevraagd heb !! Leer lezen Pietje 😡😡

Wow, chill man. Vanwaar komt deze uitval? Ik bezorg je een link van de fameuze RL/QR verficatie code die de dame in kwestie toont als antwoord op je initiele post:

Heb haar advertentie op redlights ook al dikwijls gezien!!!! Als deze echt is dan wil ik ze zeker ook eens bezoeken 🤩🤩😛😛😛

En op je:
Ben je er geweest ???? Men kan veel manipuleren! [...]

antwoorde ik:

Nee, geen ervaring met haar. Je kan altijd hyperkritisch zijn en zo de fakes te vermijden [...]

Die "kritisch" slaat wel op je "manipuleren" he.

Niet een beetje te snel van stapel gelopen hier?
 
Iemand hier al geweest?
Ontvangt in de buurt van parkspoor noord

 
Toevallig iemand hier al gepasseerd ?
of
of
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/come-to-my-baby.html
(prijs lijkt me nogal twijfelachtig bij deze ... )
 
Deze ontvangt in een gekende ruimte vlakbij Roosevelt in Antwerpen
Door de band goede service van de dames daar, deze dame in kwestie weet ik niet
 
Als ik een dame solliciteer en die nr en straat hoor dan stopt het verhaal voor mij, hoe geil ze er ook uit mag zien.

Bovengenoemde dame(s) vlakbij roosevelt zijn van een ander kaliber.[/QUOTE]
 
Iemand ervaring met deze vrouw?

ja is hier een paar jaar geleden nog eens geweest, was een superervaring maar nu geeft ze haar diensten aangepast. Ik wou er mee afspreken maar zoenen was niet meer mogelijk
 
Is er al iemand bij deze slanke Vlaamse geweest.

Ik vind het niet terug, misschien is ze onder een andere naam besproken, maar hier is 100% zeker iets over haar te vinden.
Wat ik er van onthield is: aan lager wal geraakt, junkie, belabberde service.
Spijtig wel want ze was me ook al opgevallen.
 
Deze ontvangt in een gekende ruimte vlakbij Roosevelt in Antwerpen
Door de band goede service van de dames daar, deze dame in kwestie weet ik niet
Ad helaas al terug weg. Jammer, wou haar wel eens proberen 😇
 
Zijn er nu echt geen andere sites dan redlight? Ik vind precies niet direct mijn keuze vandaag. Ligt aan mij waarschijnlijk. Misschien wil ik gewoon is de girl next door look met in haar foto's al haar kleren nog aan lmao
 
Terug
Bovenaan Onderaan