Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kreeg enorm veel vraag om af te spreken, dus heb dat die week even zo gedaan om wat te kunnen filteren. Echter bleven er mensen achter die niet met een creditkaart konden betalen, op dat vlak is OnlyFans niet evident. Dus nu is kan je weer gewoon afspraken maken! ;)
Ok dan kan het zijn dat je me wel is hoort voor een afspraak 🙂
 
Opgepast voor deze dame. Advertentie is FAKE. Ontvangt in centrum nabij de Breydelparking. De dame die de deur opende beweerde dat zij het was in de advertentie. In nog geen 100 jaar! Wegblijven!
 
Opgepast voor deze dame. Advertentie is FAKE. Ontvangt in centrum nabij de Breydelparking. De dame die de deur opende beweerde dat zij het was in de advertentie. In nog geen 100 jaar! Wegblijven!
Ik lees wel eens wat rond en vraag dan uiteindelijk adres aan de dame. Als de bewuste straat, nr 33 het adres blijkt te zijn dan stopt voor mij onherroepelijk het verhaal, hoe mooi, geil, lekker, goedkoop,… de dame ook mag zijn. Ik ben daar ooit afgeript door een serpent.
once, certainly not twice.
 
Iemand ervaring met deze dame?
Dit is een dame uit het rondreizend circuit van Aziatische dames. Zelfde foto's circuleerden recent voor een zogezegd Japanse dame genaamd "KanKan", dan weer voor een Chinese "Yumi", nu is ze weer Taiwanees...

Lees meer hier:


OPLETTEN DUS!
 
Laatst bewerkt:
Ik lees wel eens wat rond en vraag dan uiteindelijk adres aan de dame. Als de bewuste straat, nr 33 het adres blijkt te zijn dan stopt voor mij onherroepelijk het verhaal, hoe mooi, geil, lekker, goedkoop,… de dame ook mag zijn. Ik ben daar ooit afgeript door een serpent.
once, certainly not twice.
Idd, ik ga nog wel eens kijken wie de deur opendoet. 😉
 
Collega's, mijn recensie over Ela volgt nog maar ik wil iedereen alvast waarschuwen...allicht mijn slechtste ervaring ooit en weggegooid geld. Bespaar je de ontgoocheling en blijf er weg!
Groentje1978 wat was er slecht ? Is anders wel een heel mooie dame met een echte sexy uitstraling en de perfecte maten lijkt me. Met een lief mooi gezichtje als toemaatje.
 
Heeft iemand deze al eens bezocht of Evelien die blijkbaar ook bij haar ontvangt? Volgens mij is dat Mira die vroeger in Bergen op Zoom en Almere ontving in prive huizen, ik ben daar wel eens bijgeweest was prima maar erg duur en enkel massage. Is inderdaad wel highclass maar waarom moet dat 100 euro's boven de standaard zitten. Voordeel nu is dat er wel meer mogelijk is maar dan nog.............
iemand al geweest?
 
Zeg mannekes het zijn geen flatueuze fotos maar ze heeft wel iets aantrekkelijks aan zich. Ik zou er ook wel voor willen gaan. Maar t stad is wat lastig te doen met de auto. Een ieder mag zojn mening uiten maar het kan wel op beleefde respectvolle manier. Ik noem dat diplomatiek correct
 
Terug
Bovenaan Onderaan