Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand Victoria sexy Paraguay ontmoet in Duffel ?samanta-hot-20220509092638.jpg

VICTORIA SEXY PARAGUAY

Gepubliceerd door VICTORIA PARAGUAY (22j) op dinsdag, 23 augustus - 18:53

Geverifieerd

GOLD
Hello, my name is Victoria, I am from Paraguay... 36 years old, I am an independent girl... my services are based on mutual respect, with me the experience of a girlfriend is totally possible, which implies... a good body-to-body massage. .prelims, .......the important thing is to have a very pleasant time together...my prices are not negotiable...and I don't have sex without a condom...I receive you in sexy clothes or lingerie...hygiene is super important..thanks
 
Hé gasten,.het was helemaal niet respectloos bedoeld. Een beetje humor moet toch kunnen? ... Ook al is het flauwe humor, dat moet hier toch kunnen?
Voor al diegenen die er zich aan storen: SORRY!

Ik wou gewoon het been van de hond in de groep gooien. ... En ik vind het nog altijd een ferm been!
Is dit er weer over? ... 2 x Sorry dan!
 
Als ik mij niet vergis is dat Dina die, voor ze "totally inked" was, nog in de Verversrui gewerkt heeft.
Wel eens bezocht meer dan 10 jaar geleden, dus weet er niet meer veel van, buiten dat ik het wel een sympathieke meid vond, en dat ze een woordje Nederlands spreekt.
Ik denk ook dat er al eens over geschreven is in het Stamcafé.
Andere leden zullen er ongetwijfeld meer over kunnen vertellen.
 
ik heb deze dame ook al een tijdje in het vizier.
tot mijn verassing zag ik ongeveer een maand geleden in een advertentie van haar dat ze zwanger was en sex aanbood.
wie heeft er contact met haar gehad ik ben erg benieuwd.
Ik hoop oprecht dat alles ok is met haar.
 
Is niet mijn ding ,maar een beetje respect!!! Stukje vlees?????!!!!!!
Dit is pas respectloos, maar dan naar ons toe! ... Dezelfde link maar andere foto's, andere naam, ongeveer dezelfde mogelijkheden en ik vermoed hetzelfde telefoonnummer. Ze komen beiden uit Moldavië.

Dit is hetzelfde als op restaurant gaan en niet weten welk vlees er op je bord komt.
(Is dit respectloos geformuleerd? ... Sorry dan!)
 
ik heb deze dame ook al een tijdje in het vizier.
tot mijn verassing zag ik ongeveer een maand geleden in een advertentie van haar dat ze zwanger was en sex aanbood.
wie heeft er contact met haar gehad ik ben erg benieuwd.
Ik hoop oprecht dat alles ok is met haar.
Waar heb je dat dan gelezen? Welke site?
 
Terug
Bovenaan Onderaan