Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Over welke dame heb jij het?
Dat is al even geleden, ging over deze:

Ze heeft niet zo'n mooie navel (weet ze zelf duidelijk ook, op 1 foto is die zelfs weggeshopt), en daar knap ik eerlijk gezegd op af.
 
Op Redlights chat waren ze er eens over bezig zou echt wel de moeite zijn volgens iemand die had haar destijds bezocht toen ze in Turnhout ontving. Wilde er toen ook gaan was niet ver van mij maar ze was vlak daarna verhuisd naar Hoogstraten waar ze nu dus nog ontvangt
Ik heb al 100 keer geprobeerd haar te contacten, op verschillende manieren, 0 antwoord! Toch blijft ze steeds weer opnieuw adverteren…
 

Mia ik denk dat ze vroeger ook adverteerde weet niet of het zelfde dame is filmpjes zijn wel veelbelovend
Mia! Inderdaad! Wat heeft die een 'killerbody'! Foto's zijn echt!
Pijpte wel goed, helaas mét condoom. En ze 'showt' wat graag met haar mooie lijf (kijk maar naar de filmpjes)
Maar... daar is zo ongeveer alles mee gezegd... Begon al vrijwel meteen 'too hard!' 'I'm not a machine!' 'don't do that again!' Dus... je kan helemaal niet voluit gaan...
En, dan kwam de klap op de vuurpijl: 'I'm not going to do 2 hours! I'll give you your money back!' (had 2 uur geboekt... en dus maar 1 betaald) Eerlijk is ze dus wel.

Maar... als je in bent voor zacht knuffelen?
 
Iemand Nora al eens een bezoekje gebracht?
Hey ja al verschillende keren dus herhalingsgevaar is zeer hoog. Of ze echt Marokkaans of half is betwijfel ik, ze heeft enorme tieten en een brazilian buttlift kont. Heb er geen seks mee gehad omdat het daar gewoon niet aan komt. Ze zuigt je ziel er uit en dit op een heel sloppy manier. Volgende x ga ik haar toch eens neuken
 
Ik heb haar een berichtje gestuurd: hi alles goed met je? Dan krijg ik de standaard copy/past bericht met prijzen, dan stopt het voor mij en dan weetje hoe laat het is.
Rare redenering. :rolleyes:

Het is toch logisch dat je bij je eerste contact algemene informatie krijgt. Als je daaruit besluit dat er iets niet pluis is, dan zal je in 99% van de gevallen op droog zaad blijven zitten …
 
Laatst bewerkt:
Rare redenering. :rolleyes:

Het is toch logisch dat je bij je eerste contact algemene informatie krijgt. Als je daaruit besluit dat er iets niet pluis is, dan zal je in 99% van de gevallen op droog zaad blijven zitten …
Nee helemaal niet, totaal niet bij alle anderen krijg ik een hello terug en zegt ze ook hoe het met mij gaat. Begin van een leuk communicatie, dat is belangrijks maar als je na een "hello" al direct de prijzen mee geeft zonder iets te typen. … dan stopt het bij mij meestal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan